Parhaat tuotteet Lidlistä?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ostan vain niitä mitä saa muistakin kaupoista, esim Keiju margariinia, Fazerin suklaata, Polar juusto yms. Mua kuvottaa ne Lidll:n omat tuotteet sekä hevi-osasto.
mikäs siinä hevi osastossa kuvottaa? mä ostan paljon hedelmiä, mutta kurkut ja tomaatit jne. ostan muualta kun tykkään kotimaisista
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rässi:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Vaipat ostan

Pakastepitsoja en osta sen jälkeen kun saatiin miehen kanssa ruokamyrkytys niistä.
MIten olitte säilyttäneet noita pitsoja? KOska söitte?
Ihan oikein oltiin säilytetty. Pari päivää aiemmin ostettu ja heti valmistuksen jälkeen syötiin. Epäiltiin että olisi ollut väärin säilytetty ennen kuin ostettiin mutta ei siitä varmuutta voi saada.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
kananugetteja ja kalapuikkoja ne on parhaita lidlistä ostettuna kun vertaa vaikka sale smarkettia tai kmarkettia
Hyi helvetti ne nugetit oli pahoja.. ja sit siinä paketissa oli sellaisia paloja mitkä kärähti heti ku olin niiiiiiin paaaaaljooon pienempiä kuin osa muista paloista ja sit meillä löyty niistä ruoto :(

Itse ostamme cheddar juustoa, maitoa silloin tällöin ja pakaste pitsoja..
 
tytyx
kananugetteja (on oikeeta rintafiletta, ei mitään mössöä), metwurstia, limukat, maidot, leipää, ja sit tarjousten mukaan mitä sattuu oleen halvalla, hevihyllyistä esim. jäävuorisalaattia, on halpaa ja parempi laatuista (suomalaista) ku ison ketjun lähikaupan.

Kävisin siel joka päivä, jos ois lähempänä :)
 
käyn kanssa
Minä ostan jäätelöitä, vessapapereita ja puhdistusaineita..
Maitoa haen, juustoja :) Tässä yleisimmät ostotuotteet.
Sitten kun on kampanjoita niin kuin nytkin..niin sukkia :)
 
**
En nyt oikein ymmärrä että mikä siinä hevi-osastossa ällöttäisi??Lidilillä omat lennätykset joten hedelmät on yleensä paljon tuoreempia ja edullisempia kuin keskon tai sryhmän kauppoissa.Tämä voi kyllä päteä vain kentän läheisissä kunnissa. Ainakin meidän Lidlissä on saatavilla myös kotimaisia kurkkuja,tomaatteja,salaatteja ym. Esimerkiksi HalpaHalliin verrattuna Lidlin vihannesosasto on kuningasluokkaa.

Meillä ostetaan nykyään Lidlistä sinne mentäessa kaikki samat tuotteet kuin mistä tahansa muustakin kaupasta hankittaisiin.
Mutta sinne mennään etenkin maustamattoman jugurtin,uht maidon ja cheddarviipaleiden vuoksi.
 

Yhteistyössä