PARHAAT TUPLAT!!!!!!!?!?!??!?!

Mulla on Emmaljungan twin city crossit, plussaa tulee isoista renkaista ja siitä että kulkee lumessa hienosti. Miinusta siitä että selkänojien säätö on tosi ränkkänä, vaunut oli (minusta) kalliit kun ne on ostettu uutena ja ne on aika painavat. Kaupungilla ollaankin liikuttu matkarattailla.

Sinuna miettisin sitä miten paljon tulet tuplarattaita käyttämään ja missä tilanteissa. Saattaisitte hyvin selvitä matkarattailla, joihin ostat erikseen kantokassin. Tietysti jos liikut paljon vaunuilla kauppaan kunnolliset tuplakärrit puoltaa paikkaansa. Mutta tuleeko niitä käyttökertoja paljon vai vähän on oikeasti olennainen kysymys.

Mulla siis kaksoset. Ei kokemusta siitä miten eri-ikäiset pärjää vaunuissa.

Olen himoinnut niitä Phil & Tedsin päällekkäin istuttavia tuplia, mutta en ole raaskinut ostaa kun meillä ei enää vaunujen/rattaiden käyttöaika ole kovin pitkä. Epäilen myös että takana istuva ei viihtyisi rattaissa kovin hyvin. Eri-ikäislle ne vois olla tosi hyvät ja näppärät kaupungilla liikuttaessa. Käyttökokemuksia mulla ei ole, kaupassa olen vain ihaillut ja kokeillut.
 
niin ne tulis vähän moneen käyttöön ulkoiluun ja kaupassa kummis kun on vielä tuo hulivili kohta 4wee niin ei viittis sitten juosta aina kahden pikkusen perässä ja yhtä työntää vaunuissa...tosiaan sekin olisi että jos saisi seisomalaudanki kiinni niin ihan hyvä plussaa mutta ei kauhean pakottava....
 
Meiillä lasten ikäero 1,5v
. Ostettiin halvat emma joggerit. Kaupassa varmaan tosi kankeet, mut oon tykännyt lenkkeillä niiden kanssa kun menee hyvin lumessa ja hiekkatiellä, kun maalla asutaan. Esikoinen ei kylläkään enää rattaissa viihdy joten kävelee paljon mukana tai on seisomalaudalla tai pulkassa.
 

Yhteistyössä