Parhain ystäväni, rakkaimpani, elämäni sulostuttaja, eli se prkl ukkokulta

No mut ko ei mulla oo flunssaa, kai... Pelkkä kuume ollu. Ja seki tuli ko palellutin itteni. Sitäpaitti nyt ei oo ko pari astetta pakkasta. Ja oon muutenki toisesta koivesta puolirampa niin en mie kovin hikilenkille senkään puolesta pääsis, mut ko ees vähän hiihtämään....

Minusta ihan hyviä puolustuksia.
 
No mut ko ei mulla oo flunssaa, kai... Pelkkä kuume ollu. Ja seki tuli ko palellutin itteni. Sitäpaitti nyt ei oo ko pari astetta pakkasta. Ja oon muutenki toisesta koivesta puolirampa niin en mie kovin hikilenkille senkään puolesta pääsis, mut ko ees vähän hiihtämään....

Minusta ihan hyviä puolustuksia.
Eikä ole! Vielähän sulla on lämpöä. Kerkeet kyllä vielä hiihtämään.

Tunnen kyllä tuskasi, kun täällä ei ole ollut oikein hiihtokelejä, tai siis mun sukset ei toimi kunnolla plussakelillä. Onneton voitelija kun olen.
 
Eikä ole! Vielähän sulla on lämpöä. Kerkeet kyllä vielä hiihtämään.

Tunnen kyllä tuskasi, kun täällä ei ole ollut oikein hiihtokelejä, tai siis mun sukset ei toimi kunnolla plussakelillä. Onneton voitelija kun olen.
No seuraavaksi nyt vähintäänki iskee neljänkympin pakkaset (en mie nyt tiä häirittiskö sekkään minun hiihtoja :xmas: ) tai sitte tullee superpikanen kevät ja ens viikolla on lumet hävinny. :snotty:
 

Yhteistyössä