Pari päivää ja sitten mennään (matkakuumeilua)

Muutama päivä vielä ja sitten ollaankin katsomassa kanavia ja tuulimyllyjä


Mä en ole ikinä käynyt Hollannissa, joten nyt tulee sitäkin vähän nähtyä. Mennään Haagiin ja siitä joko Rotterdamiin tai Amsterdamiin päiväksi. Vielä ei tiedetä kummassa kaupungissa käydään pyörähtämässä kun molemmat kaupungit vaikuttaa kivoilta. Amsterdamissa tosin olisi vastarintamuseo (tai mikä lie se nyt olikaan) joka saattaisi olla "pakko käydä" -paikka.

Olis jo viikonloppu niin pääsisi tästäkin olotilasta :D
 
Oli hyvä reissu :D

Kun päästiin perille niin jäätiin siitä suoraan Amsterdamiin. Käytiin tiedekeskus Nemossa ja tuolla vastarintamuseossa, joka pääsi mun listalla yhdeksi kivoimmista museoista joissa olen käynyt.

Haag on mun mielestä vähän tylsä. Tylsyyteen saattoi vaikuttaa ehkä sekin että siellä satoi ja tuuli vuoronperään tai yhtäaikaa (hollantilaiset on ihan hulluja kun ne pyöräilee näemmä säässä kuin säässä :D ) Yritettiin käydä Scheveningen rannalla mutta se tosiaan jäi yritykseksi kun tuuli niin hel*etisti... Ehdittiin pyörähtää myös Rotterdamin keskustassa. Jos olisi ollut enemmän rahaa, niin siellä ne olisi saanut vaivatta laitettua menemään. Kauppoja meinaa on joka lähtöön desing-liikkeistä paikalliseen versioon Tarjoustalosta ja pikkuputiikeista tavarataloihin.

Uutta reissua odotellessa... :D
 
Mä en huomannut yhtään bordellia enkä sen puoleen maksullisen seksin tarjoajiakaan. Coffee Shoppeja sen sijaan oli paljon (en sitten tiedä käveltiinkö jossain erityisessä Coffee Shop korttelissa jos sellaisia Amsterdamissa on...) ja jos ovi oli auki niin haju puski kadulle :x
 

Yhteistyössä