Parin vuoden ikäero

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka!

Mulla kävi niin hassusti, että tapasin viime viikonloppuna tosi mukavan kolme vuotta itseäni vanhemman naisen ja tultiin hyvin juttuun ja kemiat kohtasi automaattisesti. Olen siis itse 21 vuotta ja nainen on 24-vuotias, mietin miten naiset suhtautuvat tässä iässä kolme vuotta nuorempiinsa. Tähän vielä lisättävää se, että naisystäväni (ei kumppani) oli keskustellut minusta tämän kyseisen mimmin kanssa ja mimmi oli kehunut hänelle minua komeaksi ja mukavaksi. Polttava kysymys on enään juuri se, että miten hän suhteutuu nuorempiin, miten yleensä tässä iässä tuohon suhtaudutaan?

Oli miten oli, aion pyytää naista ulos, koska en ole pitkään aikaan kokenut mitään kiinnostusta toiseen henkilöön ja tää mimmi sai mun ajatukset ihan sekasin.
 
vierailija
noh eihän tuo ole suurikaan ikäero.Joskus 21 vuotiaat miehet saattavat olla vielä hieman lapsellisia, mutta sekin riippuu ihan tyypistä. Itse olen 35v nainen ja mieheni on 32v. ja olemme olleet yhdessä 8 vuotta. ei se ikäero meillä ole koskaan haitannut eikä näkynyt mitenkään.
 

Yhteistyössä