parisuhteen jatkaminen?

Oon vähän ongelmallisessa tilanteessa. Asun kahestaan 2-v. poikani kanssa. Oon tutustunut(ja rakastunutkin)mieheen netin välityksellä, mikä on toki hieno asia. Tuntuu vaan, ettei tämä mies(lapseton)ihan ymmärrä tätä meiän perhe-elämää ja välillä tuntuu ettei haluakkaan. Poika on la-su isällään ja silloin nähdään tän miehen kanssa ja meillä on tosi ihanaa. Sitten kun tää mies tulee viikolla käymään niin se ei jotenkin tiedä miten pitäis olla eikä uskalla olla oikee hetkeekään poitsun kanssa.
Hätiköinkö turhaan kun ollaan tunnettu vasta pari kuukautta(ja nähty jatkuvasti)? Vai muuttuuko tilanne ehkä jossain vaiheessa?
Rakastan tätä miestä mutta oma lapsi on aina tärkeämpi. Miten ihmeessä nää kaks asiaa saa yhdistettyä?
Kokemuksia?
 
Tilanne jossa 1+1=3 on uusi ja outo miehelle. Luulen että miehesi tarvitsee nyt vaan aikaa sopeutumiseen ja selvittääkseen tunteitaan. Oletteko keskustelleet asiasta? Jos ette, niin ota asia nyt ihmeessä esille - mieluummin silloin kuin olette kahdestaan niin saatte jutella rauhassa. Tee selväksi että poikasi on ja tulee aina olemaan sulle numero #1, mutta että sun elämään ja sydämeen mahtuu myös toinenkin mies, jos hän vaan haluaa sen paikan ottaa.

Kerro myös, ettei hänestä olla tekemässä mitään isähahmoa, onhan lapsella jo isä. Voisit myös ehdottaa, että mies tulisi joku päivä ihan vain tutustumaan poikaasi - tekstistäsi sai sen käsityksen että heidän välillään on jonkinlainen muuri jota ei ole kaadettu, ja miehellä on varmaan poikasi seurassa vähän samanlainen olo kuin norsulla posliinikaupassa..ei tiedä miten päin oikein olisi.
 

Yhteistyössä