Parittomat sukat

  • Viestiketjun aloittaja SukatOn
  • Ensimmäinen viesti
SukatOn
Mitä teette parittomille sukille? Tai estätte niitä eksymästä toisistaan?

Tuntuu että niitä vain tulee ja tulee vaikka kuinka nopeasti yrittää pyykkikiertoa pyörittää. Sitten nakkaan ne johonkin laatikkoon myöhemmin tarkastettavaksi - ja viimeksi kun katsoin niin oli yksi äitiyspakkauslaatikollinen parittomia!!!
 
Meiän 5vuotiaalla epelillä on oma muoti. Vaikka oliski parillisia sukkia, niin hä haluaa vain eri parit jalkaan. :D
Yks mun ystävä käyttää kans parittomia. Epelillä kylläkin on sama tapa ollu jo pari vuotta.
 
"vieras"
Mulla kanssa iso pyykkikori täynnä parittomia sukkia! En kyllä ymmärrä, missä niiden puoliskot ovat. Että ärsyttää, pitäisi vaan paiskoa roskiin, mutta köyhänä ei henno, vaan odottaa, että jos joskus joku sukka kohtaisi toisensa seuraavaan pesuun asti.
 
"vieras"
Mä ratkaisin meillä ton ongelman siten, että ostan vain sukkia joissa onjokin kuva, näin etsimme siis parit kun laitamme ne kaappiin. Ei siis ole liian samanlaisia keskenään et menisi sekaisin.
 
Niitä vaan tulee ja tulee! Mulla on yks lokerikko lipastossa täynnä niitä, silloin tällöin leikitään lasten kans sukkapartiota ja etitään josko löytyis pareja :D Oon miettiny miten pitkään jaksan niitä säilyttää, kun tuntuu että tietyt sukat on ollu siellä jo pitkään parittomana...
 
SukatOn
Osaltaan olen kasvattanut ongelmaa kun joskus jonkun reikäisen olen nakannut pois, ilman että olen saman tien hankkiutunut eroon paristakin... On spiderman-sukkaa, hevossukkaa, kukkasukkaa, villasukkaa raidoilla ja ilman... vauvakoosta aina miehen kokoon asti.

Niitä on niin paljon, että vaikka väreittäin käy läpi niin on kuin neulaa heinäsuovasta hakisi. Tosin edellisellä perkauskerralla löytyi toistakymmentä paria!

Ehkä pitäisi viskata kaikki menemään. Tai järjestää parittomille sukille treffit pihakirppis-tyyliin - ehkä joku löytäisi naapurustosta kaiman :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24002690]Minä teen niistä uusia pareja, tyyliin Marimekon raitasukka ja beige kukkasukka ja käytän kotona :D.[/QUOTE]
Toki siis ensin huolellisesti etsin parit.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24002697]Toki siis ensin huolellisesti etsin parit.[/QUOTE]
Ja ennen pyykkikoriin laittoa sukat aina yhdistetään (taitetaan varret). Vähentää hävikkiä.
 

Yhteistyössä