Partyliten tuoksuista

  • Viestiketjun aloittaja Taidan tehdä tilauksen tuoksuöljystä
  • Ensimmäinen viesti
Tinka
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Musta on hassua että joku tykkää usvasta kun musta se on niiiiin karsea :) Siinä sen näkee että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Mustakin se usva haisee ihan axelta.
Mut kaikki omenat on ollu ihania ja nyt ei vissiin oo mitään omenaa kuvastossa?
Maaliskuussahan oli se maalaisomena-tynnyrikynttiläpurkki tarjoushintaan 15e. Missäpäin asut? Mulla ois tilaus lähdössä. Viel ehtisit sen saamaan :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:
mä oon nyt huhtikuussa alottamassa konsulttina, kun tulee niin usein tilailtua noita tuotteita
Sinä saatkin aloituspakkauksen sitten lähes tuplana. Konsulttina on kyllä ihan kiva olla. Ainoo huono puoli, että painostetaan olemaan aktiivinen joka kuukausi.
 
kuulinkin tuosta, et saa tuplana alotuspaketin ja sen takia vasta huhtikuulla alotan. Sitä mä kanssa pelkään, et jos alkaakin sitten painostus, et on oltava joka kuukausi aktiivinen vaikka nyt sanotaan et saa tehä sen verran kun ehtii
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:
kuulinkin tuosta, et saa tuplana alotuspaketin ja sen takia vasta huhtikuulla alotan. Sitä mä kanssa pelkään, et jos alkaakin sitten painostus, et on oltava joka kuukausi aktiivinen vaikka nyt sanotaan et saa tehä sen verran kun ehtii
Niin minullekin sanottiin, että ota tämä harrastuksena ja katsotaan, miten se alkaa pyörimään. Mutta nyt sitten tulee viestejä, että on pakko olla aktiivinen ensi kuussa ja koko kesän... Ja just kun ajattelin pitää kesän taukoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:
kuulinkin tuosta, et saa tuplana alotuspaketin ja sen takia vasta huhtikuulla alotan. Sitä mä kanssa pelkään, et jos alkaakin sitten painostus, et on oltava joka kuukausi aktiivinen vaikka nyt sanotaan et saa tehä sen verran kun ehtii
Niin minullekin sanottiin, että ota tämä harrastuksena ja katsotaan, miten se alkaa pyörimään. Mutta nyt sitten tulee viestejä, että on pakko olla aktiivinen ensi kuussa ja koko kesän... Ja just kun ajattelin pitää kesän taukoa...
Ei kyllä kuulosta kivalle tuollanen. Katotaan miten mulle käy kun pääsen alottamaan, et alkaako samanlainen painostus
 
konsultti minäkin
Ja annan painostusten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D Teen just sen verran kun huvittaa ja konsulttina pysyn siksi, että saan tilailla itselleni halvemmalla, tietoa kampanjoista hyvissä ajoin, nautin kutsuista ja saan ajoittain palkintoja myynneistäni. :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja konsultti minäkin:
Ja annan painostusten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D Teen just sen verran kun huvittaa ja konsulttina pysyn siksi, että saan tilailla itselleni halvemmalla, tietoa kampanjoista hyvissä ajoin, nautin kutsuista ja saan ajoittain palkintoja myynneistäni. :D
Ootko ollut yhtään kuukautta passiivinen, tai siten,ettei ole tullut myyntiä sitä 500e?
 
Minä aloitin just siksi konsulttina kun rakastuin kynttilöihin,ja muutamiin somisteisiin. Lempparituoksuja tulee ja menee,mutta todella ihana on Lähde,joka on poistunut jo :( Konsulttina on etuja kyllä silloinkin kun on noita kiertueita,kilpailuja yms.,joista saa edullisemmin / ilmaiseksi tuotteita. Muita lemppareita on Täysikuu (ihana miehen tuoksu,oma ei vaan tolle tuoksu), Villiruoho,Mulberry,Pohjoistuuli (poistunut) ja uudessa kesäkuvastossa ainakin Mansikkamaa.
Olettekos konsultit lähdössä 35v. synttärikiertueelle? Tai muut?
Joku suree painostusta konsulttina ollessaan, itse en koe tässä "firmassa" sitä läheskään niin mitä se oli Tupperwaressa. Mulla ainakin ihana päällikkö,ja paljon autamme toisiamme. On se joskus tiukilla,kun ryhmä saa olla vain 2kk vuodessa ei-aktiivinen. Enkä halua siirtyä ylemmän päällikön ryhmään :/
 
Minä aloitin just siksi konsulttina kun rakastuin kynttilöihin,ja muutamiin somisteisiin. Lempparituoksuja tulee ja menee,mutta todella ihana on Lähde,joka on poistunut jo :( Konsulttina on etuja kyllä silloinkin kun on noita kiertueita,kilpailuja yms.,joista saa edullisemmin / ilmaiseksi tuotteita. Muita lemppareita on Täysikuu (ihana miehen tuoksu,oma ei vaan tolle tuoksu), Villiruoho,Mulberry,Pohjoistuuli (poistunut) ja uudessa kesäkuvastossa ainakin Mansikkamaa.
Olettekos konsultit lähdössä 35v. synttärikiertueelle? Tai muut?
Joku suree painostusta konsulttina ollessaan, itse en koe tässä "firmassa" sitä läheskään niin mitä se oli Tupperwaressa. Mulla ainakin ihana päällikkö,ja paljon autamme toisiamme. On se joskus tiukilla,kun ryhmä saa olla vain 2kk vuodessa ei-aktiivinen. Enkä halua siirtyä ylemmän päällikön ryhmään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennan äiti:
Minä aloitin just siksi konsulttina kun rakastuin kynttilöihin,ja muutamiin somisteisiin. Lempparituoksuja tulee ja menee,mutta todella ihana on Lähde,joka on poistunut jo :( Konsulttina on etuja kyllä silloinkin kun on noita kiertueita,kilpailuja yms.,joista saa edullisemmin / ilmaiseksi tuotteita. Muita lemppareita on Täysikuu (ihana miehen tuoksu,oma ei vaan tolle tuoksu), Villiruoho,Mulberry,Pohjoistuuli (poistunut) ja uudessa kesäkuvastossa ainakin Mansikkamaa.
Olettekos konsultit lähdössä 35v. synttärikiertueelle? Tai muut?
Joku suree painostusta konsulttina ollessaan, itse en koe tässä "firmassa" sitä läheskään niin mitä se oli Tupperwaressa. Mulla ainakin ihana päällikkö,ja paljon autamme toisiamme. On se joskus tiukilla,kun ryhmä saa olla vain 2kk vuodessa ei-aktiivinen. Enkä halua siirtyä ylemmän päällikön ryhmään :/
Laitoin sulle YV:tä :)
 
Pikku-Pii
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen Kirahvi:
Konsulttina meinaa aina välillä olla vaikeuksia valita se oma lempparituoksu, mutta kyllä se kuitenkin sieltä joukosta valikoituu kun tarpeeksi testailee. Tällä hetkellä ehdottomasti agave-nektariini, mutta sais olla todella vahvempi, koska on (mun paatuneeseen nenään!) lähes tuoksuton...
Kuulin ettei konsulttien saa mainostella itseään tai siitä voi tulla ties mitä seuraamuksia... Kysele päälliköltäsi tarkemmin säännöistä ellei ne ole selvät :)
 

Yhteistyössä