Parvorokon labrakokeiden tuloksista tietäjät!

Parvorokon labrakokeiden tuloksista tietäjät!
En löydä nyt ainakaan googlella mistään...Jospa täällä olisi joku labratietäjä tai terveydenhoitaja tai muu asiantuntija.

Mä kävin tuossa monta viikkoa sitten parvorokko labroissa. Ekoista labroista sain jo aikoja sitten vastauksen ja labrat oli negatiiviset eli vasta-aineita rokolle ei ole. Pari viikkoa sitten kävin toisessa verikokeessa ja nyt soitin niitä toisia tuloksia. Parvorokon vasta-aineet on alle kymmenen. Mitäköhän se tarkoittaa? Terveydenhoitaja ei ollut aivan varma, mutta oletettavasti tarkoittaa etten ole parvorokkoa myöskään nyt sairastanut. Se tässä hämää kun ekassa puhuttiin vain negatiivisestä ja nyt alle kymmenestä. Mutta ei tämä th ainakaan maininnut, että vasta-aineet olisi kasvanutkaan. Se eka tulos kai vain ilmotetaan neg./pos. eikä millään luvulla? Osaako kukaan sanoa kasvaako vasta-aineet reilusti tartunnasta vai voiko ne nousta vain vähän?

Se mahdollisuus, että mulla se rokko olisi on hyvin pieni. Nuo kokeet otettiin ihan vain varan vuoksi, mutta olisi nyt kiva saada kuitenkin varmistus tuohon tulokseen...Olen raskaana rv 22 ja ei olisi hyvä juttu, jos olisin tässä sen rokon sairastanut. Tai siis eihän se vielä mitään sano, mutta siitä voisi olla sikiölle haittaa.
 
Mä oon kuvitellu, et neg = 0 ja positiivinen tulos on jotenki just numeroitu ja kasvaa ajan kanssa. Mut se on ihan mun oma ajatus, ei mikään fakta. Ehkä joku fiksumpi korjaa mua, jos oon ihan hakoteillä. Eikö neuvolassa tiedetä? Tuuthan kertomaan miten asia oli? Tää on mulleki ajankohtanen aihe (tuloksia odottelen)....
 

Yhteistyössä