PAS HUHTIKUUSSA!

Pööö!! :LOL:

Mä kävin täs välissä rekisteröitymässä...olen jo pitkään meinannut mutta nyt oli sopivasti aikaa. Tuli niin vanhasta tottumuksesta toi kolmonen perään. Mun piti aina laittaa se silloin jossain vaiheessa kun oli monta ameliaa täällä. No mä jatkan sitten kolmosena. Tuleehan meistä kohta kolme!!! =) *pitää peukkuja*

Ihanaa saksanmatkaa kipsulle ellei me kirjoitella ennen matkaa!!<br><br>
 
En sitten vieläkään ostanut testiä, jospa huomenna. Kierto vaihtelee sen verran et saattaa ne menkat sieltä vielä tulla. Pettymys tuntuu nousevan suuremmaksi mitä pidemmälle tässä mennään. Voi kun sitä sais tietää heti siirron yhteydessä tuloksen. Mulla ei nykyään meinaa ajatukset pysyy poissa näistä asioista. Vaikkakin sitä lähettiin passiin mukamas ajatuksella katotaan miten menee.

Liisulle, Amelialle, kipsulle peukutukset ja tietenkin muillekin :wave:
 
Kipsu Mukavaa matkaa! :wave: Meillä on tiedossa varmaan aika rauhallinen vapun vietto. Ei ole kauheasti suunnitelmia tehty.

Elina Joko olet testannut? Kahvin hajuällötyshän kuulostaa lupaavalta. Toivotaan parasta!

Mulla on kanssa alkanut vahvasti taas hiipiä tuolta takaraivosta se tunne, ettei tästä mitään tule. :( Ei pitäisi lyödä pyyhettä kehään, mutta sitä on vaan niin tottunut jo epäonnistumisiin. Meillä kanssa mies jaksaa olla onneksi positiivinen ja silittelee mun masua niin kuin siellä oikeesti jotain eläisi. :/

Jaksuja!

Liisu pp6
 

Mulla lähtee näköjään vallan tuplat.

Ava-klinikan sivuilta:

Raskaustesti
Raskaus alkaa jos siirretyistä alkioista toinen tai molemmat kiinnittyvät kohdun seinämän limakalvolle. Kiinnittyminen tapahtuu muutaman päivän kuluttua alkionsiirrosta. Raskaustesti perustuu hCG-hormoniin, jota kohdun seinämään kiinnittynyt alkio alkaa erittää. Verinäytteestä määritettävän testin voi tehdä 12 päivää alkionsiirron jälkeen. Virtsasta hCG-hormonia määrittävä raskaustesti on luotettava vasta kaksi päivää myöhemmin. Verestä tehtävä raskaustesti mittaa hCG-hormonin tarkan määrän ja virtsatesti kertoo onko testi positiivinen vai negatiivinen. Verinäyte raskaustestiä varten voidaan ottaa AVA-klinikalla tai missä tahansa kotipaikkasi laboratoriossa. AVA-klinikan IVF-tiimi odottaa raskaustestisi tulosta yhtä innokkaasti sinun kanssasi, joten ilmoitathan vastauksen meille joka tapauksessa.

En kuitenkaan jaksa enää uskoa vaikka tämän mukaan olis vielä mahkuja. Käväsen kuiteskin perjantaina veritestis ja ilmoittelen tuomion sitten. On tämä kyllä sellasta vuoristorataa taas.
 
Voi Elina... :hug:
Mä olin ihan varma että sä ainakin onnistut. Vaikea löytää sellaisia sanoja, jotka oloa helpottaisi.

On tämä vaan niin tuurista kiinni. Vaikka sullakin jo on näyttöä että lapsia näinkin voi tulla, niin silti plussa antaa odottaa itseään.

Lohtuhalaus ja jaksamista :heart:
 
Elina...Iso lohdutus- :hug: ja voimia. On vaikeeta keksiä jotain sanottavaa muuta kun että ei menetetä toivoa vaan tsempataan yhdessä. Kylle se plussa sieltä joskus tulee. Tyttäresi on onneksi esimerkki siitä miten hyvinkin voi mennä.

Omaa napaa... Edelleenkään ei sen suurempia oireita suuntaan tai toiseen. Eilen kun nousin ulos autosta vihlaisi vasemmalla puolella alavatsaa niin että oikein säikähdin...en tiedä mikä oli.
No se nälkä on edelleenkin jatkua va kova...Painoakin on tullut lisää kun vaan syö ja syö...Outoa. Huomenna tehdään kotitesti ja maanantaina sitten labraan jos ei kuukautiset ala ennen sitä.

Amelia pp 10
 
Amelia3 Vatsan vihlaisut on täällä ainoa oire. Eipä paljoa öllötä eikä mitään muutakaan. Mulla on nälkä aina, joten ei huomaa siinäkään eroa. Ärsyttävää odotusta! :headwall: Viimeksi oli myöskin näitä vihlaisuja ja negaa tuli niin että napsahti. Mulla ne luultavasti johtuu Lugeista.

Hitsit, sulla testipäivä häämöttää! Toivotaan että nyt tärähtäisi eka plussa tähän ketjuun.

Mitähän muuten ketjun alkupään pinoilijoille kuuluu? Ovat olleet ihan hissuksiin...

 
:hug: Kiitos teille tsempeistä ja lohdutuksesta. Nyt tyttö on kyllä saanut extrahalauksia ja olen ikikiitollinen hänestä. Toivon sydämestäni että teille muille se plussa tulisi. Käväsen vielä ketjussa katsomassa teidän kuulumisia ja jännitän kanssanne.

Kuukautiset alko tänään ja IVF-hoitaja antoi uuden hoitosuunnitteluajan kesäkuulle. Aikaisintaan elokuussa sitten uudet yritykset. Nyt ei sitten ole mitään syytä olla aloittamatta laihdutuskuuria, sen verran paljon on pieniä vaatteita.

Mutta hyvät piinasiskot, kiitos tuestanne ja voimia ja Paljon Plussaa teille :flower:

Elina
 
Ei me uskallettu testata tänään sittenkään... :/ Haettiin kyllä eilen testi apteekista mutta ei...Kuukautiskivut alkoi yöllä ja vuodot alkaa varmaan ihan näillä minuuteilla. En jaksa katsoa sitä negaa testissä..jos ei kuukautiset ala ennen maanantaina niin kai mä sinne labraan kuitenkin meen mutta ihan selvät menkkakivut nyt...muuta se ei voi olla. :'( Tällaista tää on. Ei meistä ole tähän. :ashamed: :'(
 
Amelia :hug:

Älä vielä heitä toiveita. Viralliseen testipäivään on vielä aikaa. Netistä kun olen joskus plaraillut mahdollisia raskausoireita, niin monesti ainoat oireet on olleet menkkatyyliset kivut. Eihän sitä vielä tiedä.

Tiedän kyllä tuon tunteen. Itsekkin olen jo monta kertaa tuominnut tämänkin yritykseen pieleen menneeksi. Ei tahdo millään jaksaa olla positiivinen kun haluaa suojella itseään niiltä kovilta pettymyksiltä.

Toivotaan nyt kovasti että jomottelut tietäisi positiivisia uutisia. Elelen täällä hengessä mukana. :heart:

Liisu pp8
 
häivähdys Terve! :wave: Kyllä täällä elämää on ollut, mutta nyt on ollutkin sen verran hiljaista että ollaan pudottu jo 2-sivulle.
Tervetuloa sekaan!

Kovasti on plussatuloksia täällä odoteltu, mutta sen suhteen on ollut aika epäonninen pino tähän asti. Jännityksellä odotellaan Amelian uutisia, jotka toivottavasti on jo hyviä!

Liisu pp11
 
:'( Tein kotitestin aamulla ja negaa näytti. Kävin kuitenkin labrassa ja 14 on soittoaika... :'( :'( Mä en tiedä jaksanko edes kuunnella sitä että :valitettavasti testi oli negatiivinen....

Enkä edes jaksa miettiä mitään jatkoja...

Kiitos Liisu tsempeistä ja lohdutuksista :hug:

Nyt mieli on kyllä niin maassa.

Mä palailen ehkä huomenna illalla.

Amelia pp14 :'(
 
Moikka

Terveiset Saksasta, kyllä oli kesäistä. Tultiin tänään kotiin ja menin heti tekemään testin. Tyylipuhdas nega tuli, tänään on pp11. Alavatsaa muikistelee kuin ennen kuukautisia. Eli ei ole toivo kovin korkeella. Aion kyllä syödä Lugeja viikonloppuun asti, jotta kuukautiset alkaisi vasta ensi viikolla. Olemme menossa taas suorinta tietä seuraavaan IVF-hoitoon. Pakkasalkiot loppuivat tähän.

Jaksamista ja kevään iloa kaikille neganneille :hug:

Toivottelee Kipsu pp11
 
Häivähdys
Tuota.. Onko teillä, jotka olette negan testanneet ennen kuin 14 pv on kulunut piinistä todella annettu tuollainen ohje testata niin aikaisin?

Meille tuli tuoresiirrosta km, eli raskaus lähti liikkeelle mutta vielä pp14 kun testasin niin haamua näytti. Aikaisemmin olisi ollut ihan negaa. Ja kuitenkin siis raskaus lähti käyntiin.
KM:n syynä oli istukan veritulpat eli lääkekin olisi ollut olemassa tragedian estoon. Jos sitä vain olisi osattu antaa. Mutta kun tuollaisia ongelmia ei näe ultralla.
 
Amelia3:Olen niin pahoillani :hug: . Ei sitten vieläkään onnistunut vaikka miten toivottiin. Ei tämän tarkoitusta pieni ihminen ymmärrä, ei..
:( Kyllä me oltais jo kaikki ansaittu onnistua. Koita jaksella ja yritä nauttia tulevasta kesästä. Ei se helppoa ole, mutta kyllä ne voimat uuteen yritykseen aina jostain löytyy.

Mulle sanottiin myös, että testipäivä pp14 ja jos negaa eikä menkkoja kuulu niin testi uusiksi pp16. Lääkkeitä pitää käyttää niin kauan kunnes annetaan lupa lopettaa.

Liisu pp12
 
Verikokkeessa arvo oli 4. Sanottiin että viikon päästä uudestaan verikokeille ettei kasva väärässä paikassa. Alkuun on ilmeisesti lähtenyt mutta ei jaksanut...En muista mitä kaikkea hoitaja puhui..Olin niiin loppu ja surullinen. Lisäksi tuskaa lisää se että ei päästä jatkamaan kun vasta syksyllä...Heillä on ihan täysbuukattu. Ehkä syyskuussa uusi IVF. Suunnitteluaika kuitenkin saatiin kesäkuun alkuun.
Maanantaina käskettiin lopettaa Luget ja tänään alkoi vuosisadan vuodot. Silti pitää mennä kokeille ensi maanantaina. Nyt vuotaa niin paljon että meinaa taju lähteä ja turvottaa. Isoja klönttejä plopsahtaa vessaan kun käy...Yäk... :/

Tänään olen kahdelle ihmiselle joutunut vastaamaan kysymykseen:-Onko teillä lapsia?
EI EI EI Meillä ei ole!!!!Eikä välttämättä tulekaan omia!!! Me kärsitään lapsettomuudesta!!! Tekis mieli huutaa että sylki lentää...Silti sanoin vaan kiltisti ja rauhallisesti:-Ei ole lapsia.

Kiitos kun sain taas taas purkaa tunteita.

Tsemppiä muille ja plussatuulia. :heart:

Amelia kp1
 
Amelia3: Tiedän tunteen... :hug: Voimia sinulle! :heart:

(.) Omaa napaa nopeesti: Huomenna olisi testipäivä... :/ Pelottaa jo valmiiksi. Ehkä jätän suosista sinne pp16? Eipä ole enää oireen oiretta, paitsi tukkonen nenä, joka voi sekin johtua vaikka koivun siitepölystä. Olen ihan varma että pieleen meni. Tulen kertomaan kun uskallan testata.

Liisu pp13
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:47 Häivähdys kirjoitti:
:( negaa oli. No meillä ei alkiot ole koskaan tykänneet pakkasesta. Vaikka oli jo vähän oireita, niin ne hiipuivat.
Voi surku :(

Huomenna todennäköisesti liityn seuraan. Verikoeaika varattuna, menen heti aamusta. Huomenna on pp14. Tänään on ollut outoja viiltoja alamahassa, mutta en anna lugejen hämätä... :\|
 
Kiitos Liisu :heart: . Toivottavasti teillä meni paremmin tänään.

Pahoittelut häivähdys. Tällaista tää elämä on. #&%?$!*ä.

Kai tässä vaan on taas kerran pakko hyväksyä epäonnistuneensa. Taas mä syytän itseäni kaikesta. Koitan koko ajan miettiä mitä tein väärin. Vaikka tiedän että se ei ainakaan auta.

:'(
 
Amelia: Ei tainnut mennä paremmin meilläkään... :( Yrittelin sinnitellä testauksen kanssa pp16 asti, mut sitten ajatus piinan loppumisesta plussauutiseen sai mut taas kaivamaan ne testit kaapista.

Ja niin puhtoinen nega tuli kuin olla ja saattaa. Ei haamun haamua. Ajattelin nyt kuitenkin testata vielä toiseen kertaan ylihuomenna. Mutta kai nyt Aconin 10IU -testissä pitäisi jo pp14 jotain näkyä jos raskaus olisi normaali? Eikö?

Pitäisiköhän sitä vaan alkaa uskomaan ettei sitä lasta varmaan meille ole tarkoitettu?
:'(


Mitenhän Kipsun verikoetulos?
 

Yhteistyössä