PAS HUHTIKUUSSA!

häivähdys
voi harmi. Suuri halaus teille (ja meille) kaikille.

Olemme sopineet jo suunnittelupäivästä eli eteenpäin pitää yrittää puskea. Meillä on takana 3 tuoresiirtoa, joista 2 alkanutta raskautta. Pitää uskoa vain kovasti siihen, että tuoreeltaan sitten tärppää.

Toivottavasti näin käy meille kaikille!

 
Amelia, Liisu, Kipsu, Häivähdys ja muut huhtikuiset

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Uskomatonta ettei meille kenellekkään tullut iloisia uutisia. Meillä
kesän jälkeen uudet yritykset (IVF). Kasapäin lohdutusta ja tonneittain voimaa ja miljoonia plussäteitä jatkoon.

Hyvää ja aurinkoista kesää toivotellen Elina
 
Moi.


Aina käyn täällä lukemassa tein kuulumisia mutta ikinä saa aikaan kirjoittaa mitään.


Edelliset pas siirrot tehtiin 10/06 ja 12/06. Kumpikaan ei sitten onnistunut. Kerinny edes testaamaan kun vuoto alkoi. Nyt sitten 26.4 siirrettiin viimeinen alkio ja sitten olikin ja pakkanen mein osalta tyhjä. 10.5 sais sitten testiä tehdä ja kuulemma parempi olisi jos malttaisi mielen ja testaisi vasta 11.5. Mutta tuntuu ettei tämäkään onnistu. No, sen taas näkee sitten loppuviikolla.


Löllykkä
 
Kiitos Elina ja kiitos myös muille mukana ja tukena olleille :heart: :heart: :heart: .

Verikokeen tulos tuli ja Hcg oli tasan 0. Eli ei edes kiinnittymisyritystä ollut. Masentavaa... Alkiot on olleet molemmissa siirroissa todella hyviä, mutta ei minkäänlaista yritystäkään kiinnittymisen suhteen. Tälle ongelmalle ei voi tehdä mitään :'( .

Jatkosta en vielä tiedä. Joka tapauksessa yritetään vielä, se on varmaa. Mutta ehditäänkö vielä ennen kesää, se on epävarmaa.

Toivon kanssa meille kaikille sydämestäni parempaa onnea! Hirveästi jaksamista ja positiivista mieltä. Kyllä me vielä ne plussat saadaan, ei luovuteta :hug: . Ehkä osutaan taas samaan pinoon!

;)


Löllykälle plussaonnea! Jospa sinua nyt jo onnistaisi!
 
Mä tulin kans kiittämään kaikesta tuesta ja lohdutuksesta mitä olen saanut teiltä kaikilta!

Iso :hug: Liisulle!

Tsemppiä löllykälle!! Tulethan kertomaan meille plussauutisia! Sitä tähän pinoon tarvittais!

Oikein lämmintä kesää kaikille ja tsemppiä jatkoon!

:heart: :hug: :heart:
 
No niin... Se siitä sitten.

Eli en minäkään kerro hyviä uutisia. Tänään sitten alkoi vuoto :'( ja taas tosi runsaana niinkuin aina epäonnistuneen siirron jälkeen. Se siitä sitten. Meillä se pakkanen on tyhjä. Mutta kaikista eniten v.tuttaa se että noi kaksi edellistä siirtoa kun oli niin molemmilla kerroilla sulatettiin kaksi alkiota mutta vain yksi siirrettiin. Toinen heitettiin raakasti roskiin molemmilla kerroilla. Syynä kuulemma se kun meillä yksi onnistunut pas raskaus takana. Niin kuulemma helpommin onnistuu seuraavatkin siirrot. Mutta eipä ollutkaan niin. No, onhan meillä toi pikkuinen pakkastyttö joka on nyt 1v3kk ja mun ed. suhteesta oleva kohta 11v poika. He ovat mun silmäterät nyt ja aina. Mutta lapsuudesta asti olleet haaveet isosta perheestä joutaa vissiin roskiin.

T löllykkä<br><br>
 
löllykkä: Voi itku! :hug: Tämä on ollut kyllä maailman surkein ketju. Koita kestää, tää on niin tätä.

Mikseiköhän niitä ylimääräisiä alkioita pakastettu uudelleen? Olen kuullut että sekin on mahdollista. Tosin uudelleensulatus voi sekin sitten jo koitua niiden kohtaloksi. Laatu heikkenee toiseen kertaan pakastettaessa. Uskon että sua harmittaa :( .

Älä menetä toivoa! Kerätään vähän voimia ja käydään taistoon. Tuetaan toisiamme, kyllä tämä vielä tästä iloksi muuttuu! :wave:

Mä olen ilahduttanut itseäni aloittamalla lapsuuden harrastuksen uudelleen. Olen käynyt ratsastamassa melkein päivittäin. Ja se on niiiin ihanaa. Kesä menee varmaan hepostellessa =) . Ja onhan meillä nuo kaksi karvalasta, kissat nimittäin. Saavat nyt haleja urakalla.

Aurinkoista kesää kaikille, kaikesta huolimatta! :hug:

Liisu kp2
 
Kiitti Liisu haleista. Eilen olin sitten yhteydessä IVF hoitajaan ja jälleen ollaan alku tilanteessa. Tammikuussa aloitetaan näillänäkymin hoidot alusta. Ei enään haluttu tälle vuodelle. Kokeillaan siis yritetään normaalilla tavalla. Jos vaikka onnistuis, mitä en usko. Isännällä huono liikkuvuus ja laatu. Ja itellä vasen munasarja poistettu kokonaan muutama vuosi sitten. No, joka tapauksessa nyt haluttiin hieman taukoa ennenkuin alkaa piikitykset yms.

Niin joo. Kuulemma ei täällä pakasteta enään jo kertaalleen sulatettuja alkioita. Lääkäri sanoi niin.

Mulla terapiana aina toiminu remontointi. Lasten huoneet on saanu uuden ilmeen ja nyt olis vuorossa mein makuuhuone ja tytön leikkimökin rakennus. Ja sitten sen sisustaminen ja panelointi on mun heiniä.

Mutta koitetaan kaikki jaksaa "vielä se aurinko risukasaankin paistaa" vai mitä? Toivotaan aurinkoista kesää ja loppu kevättä.

Löllykkä
 
Ihania rohkaisevia sanoja täällä!
Kyllä se vaan on pakko katsoa eteenpäin ja yrittää löytää voimia! Tärkeintä on muistaa pitää huolta ja olla onnellinen siitä mitä on jo, hoitaa parisuhdetta ja nauttia elämästä. Aivan varma olen että tavalla tai toisella mekin tässä pinossa joskus saadaan se niin kaivattu lapsi. :heart:

Liisu: Oi kuulostipa kivalta tuo ratsastaminen! Mäkin olen joskus nuorempana sitä harrastanut.
Kyllä se meidänkin pikku karvatassu on nyt saanut viime aikoina nauttia siitä että häntä oikein urakalla lellitään ja pidetään vauvana :)

löllykkä: Meilläkin remppa menossa mikä vie paljon ajatuksia ja voimia. Se on hyvä vastapaino tehdä fyysistä työtä kun psyyke on koetuksella.

En tiedä kirjoitinko jo mutta meillä on kesäkuun puolessa välissä hoidonsuunnitteluaika ja elo-syyskuussa uusi IVF.
Kesäkuun lopussa mennään jonnekin reissuun ja hoidetaan parisuhdetta pois kaikesta arjen rutiineista... B)

Oikein hyvää kesää kaikille ja tsemppiä jatkoihin!

Amssu
 

Yhteistyössä