PAS huhtikuussa

HEI!
Olen täällä taustaillut ja seurannut kuulumisianne. Onnittelut ja tarrasukkia kovasti kaikille jo siirrossa olleille ja alkion kyytiin saaneille, sekä paljon voimahaleja niille, joiden alkiot eivät sulatuksesta selvinneet :hug:
Mulla alkais huomenna oviksen metsästys, eli tarkoitus olis luonnolliseen kiertoon tehdä pas. Pakkasessa vain 2 alkiota jäljellä joten jännittää jo valmiiksi, miten pikkuset sulatuksen kestävät...Olen epäonnistuneen 2 ivf:n jälkeen popsinut raskaus multivitaa 2 tbl päivässä, sekä rautalääkettä ja vielä Disperin 50 mg. Rautalääkkeen lopetin nyt, muistaakseni sitä ei suositella ainakaan alkuraskaudesta ja en tiiä onko sillä kiinnittymiseen mitään vaikutusta?
Mulla on lyhyt kierto vain 25 päivää joten ovulaation pitäisi olla huomenna tai maanantaina, jos sen vain pongaan. Uä olisi maanantaina, jos en sitä ennen ovulaatiota ole tikuttanut. Ja jos kaikki menee hyvin niin siirto olis sitten loppuviikosta =) En uskalla ajatella vielä sinne asti.
Kaikille paljon tsemppiä, ihanaa, että on tälläsia palstoja olemassa !
 
Pongasin vihdoin ovulaation ja siirtopäivä siis 23.4. keskiviikkona!!!! Ihanaa!!!! Vihdoinkin!!!

Miten menee testaajilla ja onko muita kuin Kamilla, Anna ja minä ensi viikolla siirrossa???
(en muista) :heart:
 
Erinomaista Saana!! =) :flower: Itse jouduin antamaan periksi ja luopumaan luomupasyrityksestä, mutta olen seuraillut sinun sinnikästä odottelua ja tosi ihanaa, kun ensi viikolla pääset tosi toimiin! Eiköhän se kaikki odottelu sitten palkita plussauutisin. :heart:

Toiveikas, :hug: . Olen niin pahoillani puolestanne. :'(

Taivaansilpoja, miten jakselet?
 
Synnintunnustus: Olin eilen kapakissa ja join viinaa ja poltin tupakkaa :ashamed: .

Montako avemariaa on mun rangaistus?

Kurre: kui jouduit luopumaan luomuPASsista ( mä en haluis koskaan pumpata itteeni hormoneita, ja sit ne kersat ei kestäkään sulatusta)? Miksi sun täytyi luopua ideasta?

Onnea Saana ovulaatiosta!
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 23.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) siirto 21.4
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS

Plussanneet :heart:





 
Taivaansilpoja, valtaisan suuri :hug: Osaisinpa nyt tällä hetkellä jotenkin muutoin lohduttaa... :'( Mutta tiedätkö, me ollaan vahvoja naisia ja noustaan aina vastoinkäymisten jälkeen pystyyn ja jaksetaan yrittää. Se rakkaus siihen omaan pieneen nyyttiin vaan on niin valtaisan suuri. :heart: Välillä tarvitaan aikoja, jolloin keräämme voimia ja uskoa tulevaan, mutta toivosta emme koskaan luovu. Ja se on se voima, joka vie meitä eteenpäin. Jatkuvasti. :heart:
 
Finttu, mun pää ei vaan kestänyt sitä odottamista ja kaikkea sitä epävarmuutta, mitä mun luomusti ovuloimiseen liittyy... Ja kun välikierron menkkojakin odottelin sen 40 pv, niin se vaan oli liikaa. :/ Mulla menee selkeesti niin, että aina kun on hoito menossa (eli lääkkeet kehissä, ultria, hoitoja jne) niin jaksan huomattavasti paremmin ja voin paremmin, sillä koen, että jotain tehdään ja onnsitumisen mahdollisuus on olemassa. =) Mutta sitten kun mitään ei tehdä, niin pää hajoaa enkä halua että tää hoitojen aikainen elämä (jonka pituudesta ei todellakaan ole tietoa...) menee siksi hukkaan, kun oon niin rikki siitä odottelusta. Ja on tässä tosiaan se riski, ettei alkiot selviä siirtoon, mutta oon valmis silti lääkkeisiin. Pään takia.
 
Finttu lääkäri sanoi, että seuraava hoito tehdään syksyllä. Voisi kuulema tehdä kesäkuussa, mutta silloin ei sovi aikatauluun meillä. "saati koskaan" riippuu miehen siittiötilanteesta. Niitä ei välttämättä seuraavassa hoitokerrassa löydy....

 
Voi kurre, ymmärrän sua. Mun oma kierto on onnex aina säännöllinen, mut viime kiertokin meni ohi se pääsiäisen takia.
Taivaansilpoja, nyt sä nostit mun pelkoreaktion. En edes ajatellu, ettei niitä siittiöitä löydy. Voi kamalaa (vai oliko sun miehellä joku muu sairaus takana?). Kun meilläkin viimex yhdistettiin 2 näytettä, et saatiin hedelmöitettyä ne 9 munasolua...Voi meitä poloisia.
 
Taivaansilpoja, suuren suuri lohtuhalaus :hug:, lähettelen täältä voimia teille molemmille.

Saana, meillä taitaa olla samana päivänä siirto! Pongasin oviksen jo eilen, mutta meillä on kolmantena päivänä pakastetut alkiot, niin siksi luulen että siirto on ke eikä ti. Meillä on kahdessa oljessa kummassakin kaksi alkiota. Toivottavasti selviävät! Viimeksi jouduttiin sulattamaan 2 olkea ja vaan 1 selvisi.

Gallupia: elättekö kaikki "sitä paljon puhuttua normaalia elämää" siirtojen jälkeen, vai otatteko esim. urheilun suhteen vähän rauhallisemmin? Viimeksi siirron jälkeen en kauheen rauhallisesti ottanut, kun oltiin reissussa, ja siitä jäi vähän sellanen olo, että rehkinkö liikaakin. Nyt ajattelin, että jos siirtoon päästään, niin ottaisi vähän rauhallisemmin. Siivosinkin tänään, niin ei sit ainakaan heti tartte!

Paljon tsemppiä kaikille!
 
Taivaansilpoja :hug: Tuntuu todella pahalta teidän puolesta, voin vaan kuvitella mitä surua nyt käytte läpi. Itken täällä teidän puolesta :'(

Toivon, ettei hoidot ole teidän osalta ohi. Jos syksyllä jaksatte uudestaan.
Ette varmaan kyllä vielä tässä vaiheessa pysty ja jaksa ajatella heti uusia hoitoja.
Mutta yhdessä selviitte tästä päivä kerrallaan. Tuli sellainen mieleen, jos ne tekiskin seuraavalla kerralla tulevaisuudessa sen kivesbiobsian ja sieltä löytyiskin enemmän ja elinvoimaisempia siittiöitä. Tai jotain uusia tutkimuksia tai lääkkeitä, mitä vielä voitais tehdä.
Rupesin nyt kauheasti miettimään noita mahdollisuuksia, pakkohan noita mahdollisuuksia on vielä olla lisää mitä voidaan tehdä, että seuraavalla kerralla onnistuu. Kyllä se vielä varmasti jonain kauniina päivänä onnistuu teillä, ihan varmasti. Toivon sitä teille niin kovasti.
Anteeks et rupesin nyt puhumaan jo seuraavasta hoidosta. Ette varmaan nyt pysty surulta vielä sitä edes ajattelemaan.
Kovasti voimia teille :hug:
 
Kuunkulta ei tarvitse pyytää anteeksi. On oikeasti mukavaa kun tietää, että joku on "puolellamme". :heart:

Lääkäri sanoi viimeksi, että Tesan siittiöt ovat usein "huonompia" kuin oikeaa väylää tulleet valmiit siittiöt. Eli jos masturboidusta spermasta löytyy hyviä siittiöitä, niitä käytetään mieluimmin kuin TESAn.

Huomenna soitan lääkärille, joka todennäköisesti moittii "liian aikaisesta" testauksesta. Olisihan vasta 3+6. Kun neuvoivat testauksen vasta pp15 tai pp16.

Ajattelin kysyä, että tuleekohan sitten syksyllä, jos siittiöitä silloinkin löytyy, meille esim. tällainen blastokysta-valmius. Kun tuntuu, että hedelmöityksessä ja jakautumisessa saattaisi olla häikkää. Kun 11 ICSAtusta 3 hdelmöittyi ja 2 selvisi.

:wave: yritetään, vaikka suon syvässä silmässä ollaan....

Kiitos Kuunkulta taas =)
 
Taivaansilpoja ymmärrän tilanteenne.
Osaamme varmasti kaikki valitettavasti samaistua tilanteeseenne.
Älkää vielä luovuttako.
:hug:
Kuulin ystävältäni hänen sukulaisensa tapauksessa jossa yhdeksäs kerta toden sanoi.
Siellä käytettiin juuri sitä kivesbiobsiaa ja sitten oli vielä alkionkuoren avaus ja vola.

Toivon, että meillekkin olisi jokin oikea koktaili.
ktt5. menossa ja ei mitään tuntemuksia.
 
EnniV : Minä oon ainakin elellyt siirron jälkeen normaalia elämää,tosin en urheile muutenkaan juuri nimeksikään. Muutaman eka päivän siirron jälkeen otin rauhallisesti, mutta nyt olen ihan normaalisti oleillut. Ainoastaan nuo alkoholituotteet, juustot ja maksaruuat olen jättänyt väliin. Sairaanhoitaja kun kehotti, että pitäisi elellä kuin raskaana olevan.

Testipäivä lähestyy,hui! pp13
 
No kiva, mä kun olen syönyt juustoja ihan niin kuin ennenkin. :(

Kuumemittarin tarina. Meillä on sellainen digitaalinen kuumemittari ja se on näyttänyt tossa joku aika sitten ruumiinlämmökseni 35.2 no just. Olin sitten jokin aika sitten flunssassa ja mittasin lämpöä ja näytti sen 35.2.
Menin työterkkaril käymään silloin ja hän kysyi oliko ollut lämpöä. Kerroin että vaikea sanoa kun lämpömittari näyttää näin. Siellä mitattiin lämpö ja se oli silloin 37 tasan.
Miehelläni mittari on näyttänyt ihan normaali lukemat.
No tänään sitten kävin apteekissa ja ostin samalla sellaisen vanhanaikaisen lämpömittarin.
Ajattelin huvikseni että nyt sen digimittarin käräytän. Normaalilämpöni on yleensä se 36.4.
vanhanaikainen mittari näytti 36.7 ja sitten digi ..................36.89
No ei, Kerroin miehelleni että tässä on nyt digimittarilla oma huumorinsa pelissä.
Hän yritti selittää kato kun mittareilla ei ole sillai niinku mitään ajatuksia tai huumoria.... joo joo joo.
Otin parin tunnin päikkärit ja heräsin ja taas pakkomielle..... digi 36.9,
se ei ole ikinä näyttänyt mulla yli 35.2 Mä sen vielä käräytän.

Onkos se luke vai zumenon kun nostaa sen normaali lämmön korkeammaksi.
 
Taivaansilpojalle :hug: ja tukea ja myötätuntoa ja ymmärrystä.

ENNI: missä olettekaan hoidossa? me felicitaksessa. ovis oli mulla siis sunnuntaina ja meillä kanssa kolmepäiväsiä alkioita odottamassa, joten siirto onkin torstaina.....katsotaan kuinka käy.... pelottaa ja jännittää.
 

Yhteistyössä