PAS huhtikuussa

Hurjasti onnea Ristolle ja Aiaifille :hug: :hug: :hug: Ihanaa lukea onnistumisista!

Kiitoksia kaikille ovistestigalluppiini vastanneille. Jos tässä vielä päästään luomu-siirtoa kokeilemaan, niin taidan valita tuon Clearbluen digitaalisen testin.

Onnea matkaan kaikille siirrossa käyneille. Ihanaa ja plussarikasta kevättä, siskot!
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto onnistui 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, siirto onnistui 24.4
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto onnistui 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS, siirto onnistui 23.4

Plussanneet :heart:

Risto 22.4
Aiaifi 22.4
PeePee77 24.4



 
Onnea peepee :flower:

Koittakaa kanssa sisaret pitää mieli kurissa ja testata vasta oikeena testipäivänä.Miekii testasin vasta pp14. Se on turhaa pahottaa mielensä esim pp9 testauksesta kun tulos on mitä on.Nyt mielen lujuutta.

Tiedän kyllä että himottaaha se testata,mutta vähemmillä mieliharheilla säästytte kun testaatte määrättynä testipäivänä.Tiedän mitä on piinailu.Mieliala vippaa ja välillä on varma negasta ja välillä varma että nyt tärppää.Koittakaa malttaa!!
 
Onnea PeePee77, aivan ihanaa että tänne ropisee plussia! Onnea myös onnistuneista siirroista Saanalle ja Annalle! :heart:

Pahoittelut Pullasorsalle negasta. Testi voi kyllä muuttua plussaksi, toki riippuu vähän testistäkin..

Oliko PeePee tämä teidän ensimmäinen PAS ja oliko tämä yrityskerta muuten jotenkin erilainen kuin aiemmat? Meillä jo toinen pas siis menossa, joten usko kyllä horjuu, vaikka nyt vasta pp2. Lisäksi olin tosi huonovointinen siirtopäivänä ja pelkään että se ois vaikuttanut onnistumiseen. Stressiä siis ollut, vaikka tämän piti olla se kerta, jolloin ei stressata ja ollaan pelkästään seesteisenä. No yllättäen eipä ihan mene taas niin... :headwall:

Kuinka moni käy tai aikoo käydä veritestissä?
 
onnea plussasta peepee! :flower:

musta taas tuntuu että on itselle helpompi kun olen negannut aikaisemmin testipäivää että nyt jo alan valmistautua siihen lopulliseen negaan joka tulee maanantaina. testi oli kaupoista ja kiskoista saatava rfsu:n testi.
 
Piinaystäväni: Enni,Anna ja Inari HOI!!!

Täällä pp 2 ja viikonlopun aikana/jlk yrittäisi pieni sisupussi toivottavasti kiinnittyä...jos on vielä hengissä.
Ei mitään oireita vielä tietenkään. Luget vaan turvottaa vatsaa!!!!!

Jaksamista kaikille!!
 
Aika matelee!!!

Pp 3 menossa ja tuntuu, että ikuisuus vielä pitää odotella, ennenkuin pääsee testaamaan. Mulla on jo mielessä, että tekisin testin vappuaattona, mutta se nyt on ihan liian aikaisin... Miten muuten piinailijat aiotte vappua viettää, täysin selvinpäinkö? Vaiko uskallatteko ottaa esim yhden maljan kuohuvaa/siideriä/olutta?

Mulla ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Jostain ihmeen syystä ei lääkkeet tuota minkäänlaisia oireita nyt. Mun elimistö kai sitten tottuu noihin lääkkeisiin tosi herkästi ja nopeasti. Ainoat "oireet" on mahanippailut, mutta ne johtunevat ovulaatiosta, jonka pitäisi näinä päivinä olla. Eikös se ole niin, että lääkkeet ei kuitenkaan omaa kiertoa mitenkään välttämättä muuta? Selkeästi huomaan, että luget tulee nyt helpommin ulos, kun on ovulaatiolimaa liikkeellä.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!!!
 
Hei taas....olen ollut pitkään poissa.
Minulla oli siirto 15.4. testipäivä olis 29.4. Mutta kävin eilen, 25.4 , pp 10 verikokeessa ja tulos oli hcg alle 3:( Taas ei onnistunut.......
Voinko siis jättä Luget pois? Vuotoa ei oo vielä. En meina testata enää tiistaina, koska negahan see varmasti on:(

Onnea plussanneille!!!!! Olen kateellinen.....
 
Angela, tervetuloa mukaan piinailemaan. Mulla tänään pp3 ja aamulla oli voimakasta viiltelyä, mutta mulla on kierron tässä vaiheessa aina kaikenlaisia tuntemuksia muutenkin... :headwall:

Ciana, passissa näkyy myöhemmin, joten sinuna vielä popsisin lugeja ja odottaisin pari päivää.

Tyyne: eikö oo ihanaa kun se sarvi tulee vihdoin, mä olin ihan intona et nyt edetään, positiivisuutta sinnekin päin ja aurinkoa matkaasi B) B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Angela77:
Aika matelee!!!


Mulla ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Jostain ihmeen syystä ei lääkkeet tuota minkäänlaisia oireita nyt. Mun elimistö kai sitten tottuu noihin lääkkeisiin tosi herkästi ja nopeasti. Ainoat "oireet" on mahanippailut, mutta ne johtunevat ovulaatiosta, jonka pitäisi näinä päivinä olla. Eikös se ole niin, että lääkkeet ei kuitenkaan omaa kiertoa mitenkään välttämättä muuta? Selkeästi huomaan, että luget tulee nyt helpommin ulos, kun on ovulaatiolimaa liikkeellä.
Tuli muutama ? mieleen. Itselläni lääkkeellinen pas myös -mun tapauksessa luonnollista ovulaatiota ei tässä kierrossa tule ja kohdun limakalvoa kasvatellaan lääkkeellä. Luget myös tukena. Ehkäpä Angela tuntemasi nippailut tietävät todella hyviä uutisia :heart:

Olen huolissani lugejen valumisesta. Työnnän ne niin syvälle, kun vain saan...Silti wc-käynnillä saattaa lugea valua pois...Hermostuttaa tuokin asia. Ongelma kun aina lugeja käyttäessä vatsa toimii huonosti :( :ashamed:
 
Mulla valuu myös luget, tosin nyt kun annostus on vaan 1+1 päivässä, niin ei niin pahasti.

Angela ja Saana, kyllä on mennyt hitaasti nämä päivät. Nyt siis pp4. Mitään oireita ei oo tähän asti ollut, pinna ollut vaan melko kireellä, mutta se taitaa johtua ihan muusta. Nyt kyllä kun istuin tähän koneen ääreen mahassa tuntui juilintaa, mutta sellasta on aina enemmän tai vähemmän tässä vaiheessa..

Ciana, pp10 on vielä aika varhaista, joten pari päivää vielä nappailisin lugeja ja testaisin uudelleen ellei vuoto nyt sitten tule ihan niagaran lailla.

Kukas onkaan seuraavana testausvuorossa?
 
meitsi sit varmaan. Tiedän kyllä jo sen olevan negatiivinen.
En meinaa lähteä heti perään uuteen hoitoon, vaan haluan olla hetken rauhassa.
Syksyllä sitten mennään siihen viimeiseen passiin. Olemme jo vakaasti adoption kannalla ja se tuntuu todella hyvältä. =)
Jättäisin hoidot jo tähän, mutta kun siellä pakkasessa on neljä alkiota jäljellä, niin emme kuitenkaan halua heittää niitä hukkaan.
Olemme jo soitelleet pelastakaa lapset ry:hyn ja kyselleet miten edetään.
Ihanaa... sitten saamme sen oman vauvelin.
Mieheni on kahden adoptiolapsen kannalla, siis samalla kertaa :eek:
Itselle se on kyllä aika hurja juttu, noista lapsista kun ei kuitenkaan ole mitään kokemusta.

On NIIN hyvä olla nyt. =)
 
Marli, kiva kuulla hyvästä olostasi, ja että asiat ovat noin selkiytyneet. Kyllä maailmassa äitiä vailla olevia lapsia riittää, jos siihen menette. Mutta onhan teillä vielä yksi siirto ennen sitä. Huomennako testaat?

Minä testaan huomenna! Olen ihan ylpeä itsestäni että ole onnistunut olemaan testaamatta, mieli on kyllä tehnyt kovasti. Oireinä pientä vatsan nippailua, mutta se on ihan tutun oloista aiemmista luge-kierroista. Uusi tunne on se, että alavatsan särky säteilee reisiin. Niin ja pp6-7 välisenä yönä heräsin kovaan paikalliseen vatsasärkyyn, jota kesti vaan muutaman minuutin. Innoissani kuvittelin kiinnittymiskivuiksi, mutta se jäi kyllä ainoaksi. Muita oireita ei ole, että saapi nähdä. Huomiseen.....
/Bantsku




 

Yhteistyössä