PAS/IVF vko8?

Hei kaikille,

Mulla siis menossa pp3 ja en edes tiedä millaisia oireita mahdollisesti osaisi odottaa? Luget ja Femoston saattavat aiheuttaa väsymystä ja masu on niistä välillä tosi kipeä ja ikävästi täynnä ilmaa.... :/

Vesseli80 - mulla sama juttu, on sovittu aika viisaudenhampaan poistolle Maaliskuulle, mutta jos ollaan onnekkaita ja 'Hötysen' kiinnittyminen onnistuu niin tuskin tässä hammaslääkärille mennään? Luulisin, että puudutusaineet ja voimakkaat särkylääkkeet ovat kiellettyjä?

Miten muilla? Aika kuluu niin hitaasti ja yritän olla huolehtimatta, mutta väkisin tulee vaikka minkalaisia mielentiloja milloin mistäkin...

Hyvää lauantaita e'one!

Taija vm. 75
 
Moikka!!!!!

Perjantaina mulla tuli pari kertaa vessassa käydessä tuhrua paperiin, mutta siteeseen ei yhtään. Tänään aamulla ajattelin, et ompa outoa ei ne menkat sieltä alkanutkaan. Mulla ei ollu raskaustestiä kotona oli pelkkä ovulaatiotesti ja ajattelimpa huvikseni sillä testata, kun olen joskus täältä lukenut että näyttäisi. No samantien tuli kaks yhtävahvaa viivaa. Kävin ostamassa vielä raskaustestin, kun häiritsi niin pirust ja kyllä se vaan niin on, että RASKAANA OLLAAN :) :) :) :) :) :) :) Tää on ihan uskomatonta, en usko todeksi ollenkaan ja samalla alkoi kamala pelko siitä, että onko kohdunulkopuolinen ja tuleeko kesken. Kamalaa!!! Mutta oon niin onnellinen ja onnesta sekaisin =) =) =) =) =) =) =)

Nyt en pysty muuta kirjoittamaan, toivon vain että te muutkin plussaatte ja saadaan kunnon plussajuna käyntiin :)

Terv: Pulmu ja Hippu :heart: :flower:
 
PULMU-79 ONNEAAAAAAAAAA :heart:
Onpa kiva ku piiitkästä aika tulee tänne tas ku oltiin laivalla tuossa ja sitte heti onkin jo plussauutisia, mahtavaa!!!!!
Ja sullako oli nyt pp12?
Tosi hienoa ja nyt vaan kaikkea liimatavaraa mukaan teille :flower: :heart:
Onko jotain oireita?

ON: viisauden hampaan päällinen ien on toddella todella kipee ja pakko soittaa jo huomen et haluun aiemmin sin poistoon..tää kipu on sietämätön ku ei voi enää purrakaan kunnolla ja on poski sisältä ihan turvoksis ku puree siihen ikeneen siin päällä mikä on turvonnut :(

Pitää oikee laskee monesko piinapäivä on..pp 9!
Oireita en saa kyllä ees kuviteltua mut en o kyl ehtiny kuvitteleekaan juuri=)
Tultii tosiaa aamullaivalta, otettiin päikkärit ja nyt lähetään pelaan sulkista neljältä...
illalla käydää viä ulkoilees=)

Juuri tuli maksettua pas-lasku ja jo taas senkin takia toivoisi tämän onnaavan...aika kallista meinaan mun mielestä ainakin, vaikka sitte se ei enää o iso summa ku pääsee nauttimaan siitä tuloksesta :heart:

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Kiitos kovasti Vesseli onnitteluista. On tää tosi mahtavaa =) =) =) =) =)

Oireita mulla ei ole kummenpia ollu. Välillä kyllä nippaillu oikeelta puolelta. Mitään menkka oireita ei ole kertaakaan ollut. Tissitkään ei ole ollut kipeet ja lämmöt on ollu ihan normaalit eli tosi normaali olo. Ennen mulla ollu kaikki maholliset oireet lämmön nuosuun saakka, mutta nyt ei. Ai niin kyllä muo on jonkin verran paleltanut ja kylmiäväreitä mennyt, mutta senkin yhdistin menkkoihin kun monesti ennen niitä tulee vilunväreitä.

Pulmu&Hippu
 
Maleena
Hienoja uutisia, olet varmasti superonnellinen!!

En nyt ehtinyt käymään viestejä uudestaan läpi, joten onkos teille nyt tulossa esikoinen? Ja monesko pp testasit?

Mullakin täysin oireeton olo; tänään pp 11, ja perjantaihin asti pitäisi jaksaa sinnitellä. Mulla tosin raskaudet on aina antaneet plussan jo päivän, pari ennen menkkojen odotettua alkupäivää, joten ajattelin testata ke-aamulla, sillä lähden illalla matkoille ja olisi kiva tietää miten kävi sitä ennen.

JOS vaikka tulisi plussa, niin ehtisi hetken iloitsemaan siitä miehenkin kanssa :) Toisaalta, mun migreeni&näpyt -yhdistelmä ei anna uskoa plussaan, joten ehkä ennemminkin varaudun siihen negaan. Presentoin torstaina 20 hengen yleisölle, ja olisi parempi tietää negasta jo valmiiksi, kuin masentua samana aamuna alkavista menkoista...

No, Pulmulle vielä kerran isot onnittelut, ja muillekin hyvää testausonnea toivottaen,
Maleena
 
Kiitoksi vielä Maleenalle (meniköhän nikki oikein?) Olen kyllä SUPERONNELLINEN =) Testasin pp12 ja tänään soitin klinikalle ja vasta neljän viikon päästä on ultra :'( Miten sinne asti jaksaa/malttaa odottaa,että onko kaikki kunnossa. No tietysti on ;) Joo meillä on 01 syntynyt tytär, joka on jo muutaman vuoden siskoa tai veikkaa odotellut :)

Pulmu
 
Kyllä mulla on kanssa tuskainen tää piinailu..eka oli se vatsatauti,ja nyt on heittänyt jotain flunssaa päälle..korvat särkee ja viluttaa, tänään lämpöö 37.2....
otin sit parin tunnin päikkärit ja meni vähän ohi, mut oma urheilu pitää jättää tältä illalta...damn.
No, lasten kerhon kävin vetääs mut siel ei niii tuu ite rehkittyy ku pitää vaa huolen että lapsukaiset liikkuu =)

Kyl muute varmaa pulmu onkin pitkä aika oottaa juuri tuota ultraa ku sit vasta tavallaan uskaltaa iloita sillee kunnolla..kai..en voi tietää ku en o koskaan ollu millään asteella raskaana mut voisin asian kuvitella menevän noin.
Mutta ainahan voi testailla vaikka kerran viikossa ja varmistaa ainakin se että raskaan on :D

Mites muilla olot?

täällä pp 10 .........jänskää......
 
huomenta.

Että iski sitte tauti kunnolla päälle...kuumetta yli 38 astetta ja KAIKKI paikat kipeät..särkee ja sattuu..
Yön valvoin ja ilmoitin töihin aamukahdelta tekstivietillä että en tule tänääntöihin...
nyt heräsin jo ja yheksältä pääsee vasta työterveyshoitajalle...

no, positiivista se ettei voi ainakaan kuulostella mahollisia raskausoireita ollekaan...

pp11
 
Maleena
Lepäile ja lue :) (telkkarista ei tule mitään)

Itse taas olen kotona yöllä kuumeisen, mutta nyt harvinaisen energisen lapseni kanssa...Kahdelta teemme mieheni kanssa vahdinvaihdon, ja lähden töihin - ja huomenna lennän illalla Pariisiin samanlaisen "aamuvuoron" jälkeen.

 
ONNEA; ONNE JA :flower: :flower: :flower: =) Plussanneelle pulmulle !

Itselläni oli PAS maanantaina eli pari päivää vasta piinailtu ( oisko pp2) vai noinko se merkataan :$ . Luulin olevani tyynipyynä mut nyt jo tuntuu että ajatukset eksyy aiheeseen vaikka onkin kiire töissä, koira lenkitettävänä ja tietysti meidän suloinen ja energinen 4-vee poikamme...
Tsemppiä ja hermoja ja nopeaa kelloa kaikille samassa veneessä oleville, plussajunassa nähdään, jos saadaan liput ;)
 
Maleena
En ole kovinkaan yllättynyt, mutta kyllä se silti kirpaisee!

Testasin töistä tultuani, ja tulos oli hyvin selvä - eikä mulla mitään raskausoireita olekaan, joten tämä oli tosiaan odotettavissa.

Parit pakkassatsit jäi nyt siis vielä jäljelle, mutta katsotaan nyt, selviävätkö ne edes sulatuksesta...

Parempaa onnea muille, minä lähden huomenna matkoille ja nautin muutaman viinilasillisen hyvällä omallatunnolla!

t. Maleena
 
Maleena: voi harmi :( . Kerron sulle kuitenkin että nega napsahti meillekin ekasta siirrosta ja toisesta pakastetusta tulikin sitten plussa, joka nyt saunoo isukin kanssa meidän pihasaunassa. Nauti lomasta ja älä sure, pakkaspoikia ja tyttöjä on tälläkin palstalla todettu olevan monia ja monia :hug: :hug:

Nimim. Been there
 
Maleena
...lohduttavista sanoistasi!

Valitettavasti lähden vain työmatkalle, mutta yritän silti nauttia pikkubreikistä -ja voinpa nyt hyvällä omallatunnolla ostaa myös itselleni jotakin kivaa :)
 
Päeväätä!

ekaksi MALEENAlle iiiiso :hug:
Tuo tunne on just niin tune...omalla tavallan on niiiin varma että negahan se on, mutta toisaalta toive positiivisesta on niin suuri...ja kun se hetki tulee, lyö se kasvoille kovaa..onneksi sentään on joku tuollainen pieni positiivinen pilkahdus edessä, tarkoitan matkaasi, sillä ajattelepa, kun tulet sieltä, onkin jo mlkein seuravaan pas:sin vuoro=)

Olen itse tosiaan nukkunut suurinpiirtein eilisaamusta ku tulin sairaalasta ni tähän aamuun..pää särki jos avasi television tai laitto valon, kuume ei laskenut alle 38.5 edeslääkkein ja olo oli sen mukainen..
Nyt paranemaan päin, kuume laskee lääkkeellä jo alle 38 ja jaksaa olla hetken pystyssä ja jakosin jopa käydä suihkussa, siitä tuli kyl hyvä olo.
Vaihdan lepopaikkaani nyt sohvalle ku tuo töllön katsominen onnistuu vihdoin.

PP on muistaakseni 12 tänään....
eipä ole kovin positiivinen olo tuon suhteen juurikin näiden kaikkien sairauksien osuessa päälle piinisviikkoina mutta toive kyllä korkealla jos kuitenkin olisi toooooosi extreme tyyppejä ja innostuisivat vaan ku saavat vähän haastetta :D

Taidanpa vastata tuohon yhden pinon kysymykseen vielä ku näin tuossa ja sitte takas makuulle jottei olo ainakan pahene..

Koskas kukakin meinaa testailla...?

Mukavaa reissua MALEENAlle ja kaikille muille muuten vaan mukavaa päivää!!!
 
Pulmu
Iso halaus :hug: Maleenalle. Yritä nauttia työmatkastasi ja viinistä =)

Patjarikolle kiitoksia onnitteluista =)

Zemppiä teille kaikille ja pidän sormet ja varpaat pystyssä ja toivon kaikille PLUSSAAA =)

Oireita ilmaantunut tai sitten olen psyykkisesti sairas ja keksin kaiken ;) Paleltaa kokoajan, väsyttää ja aamulla on ihan oikeasti huono-olo ja pissa ralli päällä 24h.


Pulmu ja Hippu
 
patjarikko harmaana
Vesselille paranemisterkut, voihan sitä aikaa noinkin kuluttaa ;) ..No joo, oikeasti kuumeilu tuskin vaikuttaa kiinnittymiseen, korkeintaan ehkäpä limakalvot kuivuu kun on oikein nuhainen. En ole missään tapauksessa ammattilainen, joten arvailen vain.

Maleenalle hauskaa matkaa, nauti ja shoppaile itsellesi vielä kun pystyt siihen :) . Jos ja kun teillä tärppää niin sitä vaan aina ostelee lapselle ja miehelle ja oma osuus ihan oikeesti ihan unohtuu...( marttyyri :saint: ).

Pulmulle : ei takuulla ole oireet korvien välissä, kyllä ne varmasti ihan oikeasta raskaudesta johtuu! Mahtava juttu, vaika kroppa temppuilee ja on ns. kipeä niin onnellinen hymy huulilla vessanpöntön edessä polvillaa...On se niin sitä :p
 
iituliinu
Heips.
En oo ehtiny kirjotteleen enkä edes seuraamaan teidän kirjoituksia ja nyt nopeesti luin viestejänne.

Pulmu, superisot onnittelut :flower:

Maleena, olen pahoillani :hug:

Täällä testattu plussa, en oikein meinaa uskoa silmiäni, mutta tottahan tuo on, kaksi selvää viivaa. :heart:
 
Iituliinu: ONNEA PLUSSASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower:

Kyllä niitä vaan melkein joka pinoon putoilee kuten mös tänne, onnea!

Ja toivotaan nyt että joku vielä mukaan tulisi..

Itselämme huomenna testiaamu mutta ajateltiin odottaa lauantaihin...on sitte tulos kumpi tahansa, on parempi olla kaksin sen päivän kuin että paahtaisi töihin heti..varsinkin jos nega, kuten pahoin pelkään...

Vatsaa vääntää välillä oikein todenteolla mutta kuten olen tässä kertonut, olen ollut kovassa kuumeessa ja lääkkeet sekoittavat vatsaa ihan kiitettävästi joten sen piikkiin laitan kyllä..
Luin 7 päivää-lehestä että linda lampenius on menos naimsiin(taas löytynyt elämän mies...) ja että lapsi tehdään tässä nyt koska ensi syksynä on vähän kiirettä...
jotenki alko ärsyy se, et ihmisil edelleen on se käsitys että ne lapset tehdään tosta vaan......
taidan olla vähän turhaantunut ku oon ollu kipeenä kotona niin kauan ku tollanenki asia ärsyttää :) :ashamed:

pp13 ja karmeeta tää epätietoisuus...

millos muut testailette?
 
Uskaltaahan tuota kysyä...nega :'(

Käytiin miehen kanssa eilen ostoksilla ja koska tälle aamulle tuli meno niin päätettiin testata eilen illalla ja tehtiin siis niin että sen osuuden tein että pissasin purkkiin mut mies hoiti muut ja olipa yllätys..puhdas negatiivinen tulos... :ashamed: :'(
Taas tietysti iltapissa ja ei edes hätä, kipeänä ollut jolloin tulee ainakin mun, virtsattua useemmin, mutta uskon kyllä että olisi tuossa edes jonkinlainen haamujen haamu näkynyt jos näkyäkseen...

Eilen sitte itkettiin ja surtiin mutta loppuiltaan saatiin jo toivoa nousemaan ja tänään aamulla jo taas mietittiin lapsen nimeä yms mukavaa että kyllä tää taas tästä..

Vaikka kyllä se niiiin taas sattui että miten se voi olla tällaista..
Meidän piti käydä yhden kaverini luona eiln illalla mutta ei meistä kyllä ollu lähtiöiksi, se vaan vaatii sen pienen hetken kun maailma tuntuu pysähtyvän kokonaan, kunnes saa taas sen mielen ja toivon nousemaan.

Kaikenlisäksi eilinen työhön meno taisi olla liian aikaista, koska oli vhän lämpöilyä ollu vielä ja nyt taas pää särkee ja on tosi vetämätön olo ja hengitystiet aivan tukkeessa..
Mulla on astma ja viime yö meni aivan päin honkia koska oli ahdistusta, mitä tulee juurikin flunssan jälkeen yleensä kun lima alkaa irtoilemaan..

No, nyt toivotaan menkkoja alkavaksi mahd pian ja sitte taas uuteen yritykseen...

Viime kesänä mietittiin että kyllä meillä tämän vuoen puolella se vaavi jo vatsassa kasvaa(siis vuoden 06 puolella) ja sitä ennen jos mitä tavoitteita..
Nyt taas mies lohdutti että kyllä se siellä masussa kasvaa kesään mennessä.....voikun niin haluaisin uskoa häntä :heart:

Koska täytyy nähdä mustassa yössäkin valon häivä, tässä tapauksessa se on kai sitten se että kun menen viisaudenhampaan poistoon 21.3 niin voin ottaa vaikka tripla annoksen puudutusainetta eikä tarvi pelätä että se vaikuttaa mihinkää olemattoman pieneen ihmisenalkuun huonosti...

Kaikille vielä jännääville, onnea ja meille neganneille voimia jaksaa taaaas seuraavaa...
 
Maleena
olen pahoillani! Tiedän niin miltä tuntuu, mutten osaa mitenkään lohduttaa...On vain jaksettava pitää toivoa yllä; miehesi näköjään taitaa sen hyvin!

Parempaa onnea meille molemmille ensi kerralla!

Maleena
 
Juu kyllä tuo mies tuon tulevaisuuteen katsomisen meistä paemmin ossaa..
Onkohan se aina niin että nainen miettii tavallaan kauemmin, tai ainakin näkyvämmin esim pieleen mennyttä hoitoa kuin mies..?

Tosin nainenhan se suurimman vastuun kyllä kantaa asioiden kulusta, ainakin meillä, joten kaippa sekin omalla tavalla vaikuttaa siihen miten reagoi kun testi taas negaa.

Meillä ku mies kyllä yhden illan suree, sitten unohtaa ja toivoo jo tulevaa...
Mutta ku itseä niin ketuttaa ku pitää soitella taas kaikkia miten omassa henkilökohtaisessa kuukautiskierrossa menee, sovitella ultrien mukaan työvuoroja ja selittää niitä,mistä tulee varmaan pian jo vettä niskaan, ottaa lääkkeitä, tunnustella olotiloja, toivoa ja testailla ovulaatiota...
Jaksan kyllä, mutta nyt taas vaan negan jälkeen on sellainen olo että voi PRKLE!

Purin tarmon aamupäivällä kyllä ihan oikein eli siivoamiseen ja kyllä nyt on kivempi olla kotosallakin kun sai puunattua ja vaihettua jopa vähän keväisemmät verhotkin ikkunaan=)
 
iituliinu
Vesseli, voi kurja :hug:
Nega-tikun tuijottaminen on aina aivan hirveää. Viime syksyn hoidossa se otti mulle niin koville, että tästä uudesta hoidosta en jaksanut ollenkaan innostua teki mieli perua koko homma, mutta menin hoitoon kun se kerran sairaalan jonossa nyt tuli ajankohtaiseksi. Ja tästä sitten plussasin. Voimia sulle eteenpäin hoidoissa. :hug:
 
Pahoittelut minunkin puolestani Vesseli :hug: Maailma romahtaa kyllä sillä hetkellä, kun negan testaa. Sen olen itse kokenut monta kertaa. Pidän peukut pystyssä seuraavaa hoitoasi varten, että plussan saisitte :)

Pulmu
 

Yhteistyössä