PAS jälkeen vuoto alkanut ja kuitenkin plussannut???

Juu taidan tarttua viimeiseen oljenkorteen, mutta...

3. PAS tehtiin 27.3. huomenna siis testipäivä. Tänään alkanut rusehtava vuoto. Luget on käytössä, joten nämä taitaa estää normivuodon...

Onko kellään menkoista/vuodosta huolimatta ollut PAS:n jälkeen positiivinen raskaustesti???

T: Epätoivoinen
 
Moikka! Minä tein PAS.in jäljiltä ensimmäisen positiivisen raskaustestin viime viikolla pp7,eli siis turhan aikaisin. Viivat on siitä kokoajan vahvistuneet, mutta sunnuntaina alkoi pieni rusehtava, välillä vaaleanpunainen vuoto. Siteeseen asti ei ole tullut kun yhtenä päivänä pari tippaa, mutta pyyhkiessä olen vuodon huomannut. Soitin meidän lääkärille ihan paniikissa, ja käski olla huoleti, koska alkuraskaudessa vuodot kuulema tavallisia. Enhän mä tietenkään pystynyt lääkäriä uskomaan, vaan olen ollut kestopaniikissa,mutta edelleen viivat tummuneet ja tänään saadaan veritestin tulos. Silti ei tiedä miten tässä käy, pitää vaan yrittää toivoa parasta! Mutta jokatapauksessa vuodosta huolimatta voi olla raskaana... Toivon sinulkle kovasti plussaa, tulethan kertomaan miten kävi!
 
Kiitos Annuli!!
Mä oon täällä aika lailla toivoni menettänyt, mut edelleen toivossa on hyvä elää... :'( Aika surkee olo...
Mutta ei nyt sit vielä heitetä kirvestä kaivoon... Jatkan lugeja huomisaamuun asti ja teen testin niin kuin suunnitelmissa oli!
 

Yhteistyössä