PAS maalis-toukokuussa

Tirlittan ja kolmisin tsemppiä huomisiin siirtoihin!

emily81 Tervetuloa mukaan!

Testipäivä lähestyy monilla, joten positiivisia ajatuksia täältä toivottelen!! Ja tietty plussia tikkuun! =)

....Ja taas tummennokset väärin päin.... :headwall:
 
Nopsa tilannepäivitys tänne: aamulla piirtyi plussa ovistestiin ja sain juuri klinikalta ajan siirtoon - tällä viikolla torstai on toivoa täynnä! :) Aika kiva yhteensattuma myös se, että tuo 9.4. sattuu olemaan minun synttäripäivä!

Tsemppiä kaikille tämän viikon testailijoille, plussatuulia täältä! Ja myös tällä viikolla siirtoon pääseville - peukut pystyyn kaikille!

Aurinkoisin terveisin. B)
 
erminea
Emily81lle tervetuloa minunki puolesta!

Miten meni siirrot Tirlittan ja kolmisin?

HepaH ja wilsson, kiva kun tekin pian pääsette siirtoon.

Mulla vähän harmittaa kun ei oo mitään tietoa että minkäsoluisia tahi ikäisiä alkioita mulle laittoivat, eivät paljon kertoneet muuta kuin etteivät olleet top-alkoita. No, ei kai sillä niin suurta merkitystä ole. Itekkään en osannu oikein kysellä.

 
Meillä ei päästy siirtoon. Alkiot ei selvinneet sulatuksesta.
Oli melkoinen järkytys, sillä pakastimessa oli seitsemän hyvälaatuista alkiota.
Maailma näyttää nyt harmaalta, mutta uutta ICSIä kohti yritän suunnata katseen.
 
tirlittan-75 , :hug: Voi että tuo on harmillista. Meilläkin oli pakkasessa hyviä alkioita 5 ja 1.5 selvisi sulatuksen jotenkin kuten ja ne net kyydissä. Jos tästä nega niin ku varmasti tulee niin eikun pitää jaksaa ajatella uutta ivf kohta. Ymmärrän sun tunteen oikeen hyvin.
Milloin teille tehdään uus icsi? Meille tehdään touko-kesäkuussa tai heinä-elokuussa?
Voimia sinulle!

Täällä ei mitään oireita. Ja torstaina testaan jos ei menkat ole alkanut ennen sitä. En jaksa testata ennen sitä ku tiedän tuloksen. Ei jotenkin jaksa ajatella nyt positiivisesti.

Toivotaan että nyt tulisi paljon plussia jos tuo ihana auringonpaiste toisi plussa tuulen tänne.

 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa tiistaina 7.4.2009:[/color]

Hipkukka............2.ICSI 3.PAS.......24.3.......pp14

Sini78................ 2.ICSI 1.PAS..... 25.3........pp13

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp13

Sannuli-81........ 1.IVF 1.PAS....... 25.3........pp13

erminea...........1.IVF 1.PAS..........25.3.........pp13

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp8

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4...........pp1

Miimi78.............. 2.ICSI 1.PAS.......8.4...........pp--

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4...........pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?.............pp--

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS.........?............pp--

HepaH................1.IVF 2.PAS..........?............pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:1.IVF:n ..2.PAS :hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS :hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:

 
omaa napaa pikasesti: kaksi viimestä oli pakkasessa josta toinen selvisi.siis yksi on kyydissä. eilen oli maha aika kipee. mutta onneksi tänään alkaa 2vk:n loma... kyselin kiinnityksestä se tapahtuu 2pv:n sisällä jos tapahtuu. ja lugeja voi käyttää esim iltasin suun kautta ja aamusin alakautta. ajattelin testata lomalla suun kautta. ois huomattavasti helpompaa.
suuret halit: poloiselle, pikku-tintille ja tirlittanille. :hug:
onnea piinailijoille ja haltijalle
 
erminea
Aamuinen testi näytti negaa. Olihan tuo pikkanen pettymys niiden haamuviivojen jälkeen, mutta iteppä menin testaamaan ennen aikojani. Miehen toiveesta jatkan lääkkeitä huomiseen ja teen vielä yhden testin, vaikka turhalta tuntuukin. Maha on niin kipeä että jouduin taas jäämään töistä pois, vuoto nyt varmaan pysyy poissa nuiden lääkkeiden voimalla.

Mutta parempaa onnea teille muille!
 
erminea, surkeaa, että haamu ei ollutkaan vahvistunut. Tsemppiä. Toivoahan vielä on kun vuoto on poissa.

Sannuli, yritä pitää mieli positiivisena. Jospa se positiivinen testituloskin tulisi ja yllättäisi sinut. Voimia piinailuun.
Minä pääsen jo ensi viikolla aloittamaan uudeen ICSI:n ja uskon, että silloin olo helpottaa, kun pääsee taas tekemään jotain konkreettista tämän asian eteen.

Kaikille kiitos pahoitteluista.
Plussaonnea!!!
 
Tirlittanille pahoittelut! Erminea, älä vielä luovu kokonaan toivosta!

Millis, kiva kun on tuttu piinailukaveri =) Toivottavasti molemmilla olisi parempi tuuri tällä kierroksella! Luultavasti heti pääsiäisen jälkeen olis tarkoitus siirtää meilläkin. Eilen piikitin ekat gonalit ja aloitin kortisonin, torstaina on sitten ultra missä katotaan tilannetta. Toivottavasti nyt vaan toi pääsiäinen ei sotke aikataulua! Eilen sain kauhean itkuraivarin ihan pienen asian mentyä mönkään, en tiedä johtuko lääkkeistä vai stressistä. Toi kortisoni näköjään voi aiheuttaa sivuvaikutuksena mm. psykoosia :eek:
 
Hei! Olin mukana viime PAS-ketjussa, mutta nyt jätin tulematta mukaan. Viime ketjussa olin ensimmäinen, jolle siirrettiin alkio ja ensimmäinen negaaja. Ilokseni ilmoittelen, että toinen PAS tuotti tänään kaksi viivaa! Eka kertaa elämässä, kolmen vuoden odotuksen jälkeen!

Pidän peukkuja kaikille jännääjille! Ja iso halaus tällä kertaa pettymyksen kokeneille. On vaikea uskoa, että on toivoa, mutta sitä on.
 
Soleil Onnea plussan johdosta!! :heart:

Hipkukka :hug: :hug:

Täällä käyty tänään ultrassa. Pari follia siellä kasvoi ja limis oli hyvä. :) Näyttää vahvasti siltä, että ensi viikon aikana on sitten siirto jos kaverit haluaa selvitä sulatuksesta. Jippa jee.
 
Mäkin kävin verikokeessa, ja negahan se :( Itkettää ihan hirveästi, eikö tälle tielle ikinä tule loppua...Masentaa, ei tule meille tänäkään vuonna vauvaa. Kätilö puhelimessa oli niin osaaottava, että meinasin samantien pillahtaa itkuun. Luget voi nyt sitten taas lopettaa, ja jos halutaan niin seuraavan siirron voi tehdä jo seuraavaan kiertoon. Mitenköhän tästä taas noustaan..

soleil76, onnittelut plussasta! Nämä onnistumiset auttavat uskomaan siihen pieneen ihmeeseen omallakin kohdalla.

millis1981, pidetään peukkuja, että teidän kaverit selviää sulatuksesta!

Hipkukka, voimia :hug: Tapaamme mahdollisesti huhtikuisten ketjussa, parempaa onnea sitten.



 
Soleil Onnea plussasta!
Hipkukka & Sini78 Osanottoni ja jaksamista teille molemmille.

Itse olen pelännyt koko päivän että klinikalta tulee soitto ja ilmoitus ettei meidän pakkasukot ole selvinneet. Soittoa ei kuitenkaan ole kuulunut, joten huomenna aamupäivällä me suunnataan kohti klinikkaa. Luge-kuuria en odota ollenkaan innolla, saan niistä aina jos minkälaisia sivuoireita... Ajattelin kysyä huomenna josko voisin ottaa niitä myös suun kautta, se helpottaisi elämää paljon...
 
Paljon voimia ja halauksia niitä tarvitseville! :hug:

Soleil Voi kuinka hienoa. Sylikaupalla onnea! :flower:

Tsemppiä kaikille hoitojen eri vaiheisiin! =)

).( Eilen alko taas pieni tuhruvuoto niinkuin viimeksikin tässä vaiheessa. Oon nyt ollu ajattelematta koko asiaa ja tehny hirveesti vaan töitä! Oon jotenkin jo ruvennu miettimään sitä, et ehkä mä en vaan tule raskaaks vaikka hoitoja tehtäis kuinka monta... No, turha tässä on vielä heittää kirvestä kaivoon. Testipäivä maanantaina ja sit vielä yks IVF-hoito julkisella puolella edessä! :)
 
Surkeita uutisia täältäkin :(
Meidän blasto ei selvinnyt sulatuksesta joten siirtoon ei päästy. Kolmas ICSI tehdään seuraavaan kiertoon. Saatiin molemmat myös lähetteet kromosomi tutkimuksiin, jos sieltä löytyis syy siihen ettei oikeen saada hyviä alkioita. Sen vastaus ei nyt tähän hoitoon ehdi, mut jos ei sittenkään onnistu..

Kaikille neganneille iso :hug: !
 
Miimi78 , :hug: Inhottavia uutisia. no nokkakohti uutta ICSI. tsemppiä.

Mä tein eilen testin iltapäivällä nega oli. ja nyt ei ole enää testejä..odottelen menkkojen alkua. Ja uutta ivf kohti. Ilmoittelen vielä varman tuloksen sitten ku tulen reissusta.

Ihanaa huomenna aamulla lähtään reissuun ja palataan n. viikon kuluttua.

Mukavaa ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille.

Kaikille neganneille minultakin :hug:
 
Voi voi, kylläpä täällä taas menee huonosti. Oikein iso :hug: halaus kaikille huonoja uutisia saaneille. Mut uskokaa vaan, kyl se päivä vielä risukasaan jossain vaiheessa paistaa, ite oon ainakin kokenut niin. En nyt tiiä lohduttaako tuo vanha sanonta ketään.

Soleilille tosi isot onnittelut :flower: :flower: :flower:

Kävin tänään klinikalla, limis oli hyvässä mallissa. Siirto on ens keskiviikkona. Katevä tää lääkkeellinen PAS, ei pääsiäiset haittaa. Saa nähä jospa tällä kertaa onnistuis, pieni toivo taas heräs...
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa torstaina 9.4.2009:[/color]

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp15

erminea...........1.IVF 1.PAS..........25.3.........pp15

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp10

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4...........pp3

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4...........pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?.............pp--

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp 0

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS.........?............pp--

HepaH................1.IVF 2.PAS..........?............pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
[/quote]

 
pikasesti. pp3 menossa ei mitään oireita. luget napsin suun kautta. ei mitään sivuoireita. kyl on paljon helpompaa... ensimmäisellä kerralla oli vähän väsymystä ja huimausta mutta ei sen jälkeen mitään. kannattaa kokeilla... :wave:
 

Yhteistyössä