PAS maalis-toukokuussa

Moikka!

Päivittelin listaa, toivottavasti meni oikein. Plussia on tullut oikein urakalla, mahtavaa! Onnittelut kaikille plussanneille :heart:

Emilyllä onkin tänään siirto, tulehan kertomaan miten meni.

Jos kaikki menee sulatuksen kanssa hyvin, niin meilläkin on siirto perjantaina. Ehdittiin kuin ehdittiinkin vielä tälle kuulle. Pelottaa taas miten niiden alkioiden kanssa käy. Mutta sellaistahan tämä on. Mulla on perjantaina tyttöjen saunailta. Uskallankohan ottaa muutaman saunasiiderin illan aikana? En tietenkään haluaisi riskeerata hoidon onnistumista, mutta toisaalta välillä kiukuttaa tämä jatkuva varuillaan olo. Tai siis meilläkin kun hoidot on kestäny jo vuosia, niin tuntuu, että aina on joku hoito tulossa/päällä. Joskus olisi kiva vaihtaa kunnolla vapaalle, mutta takaraivossa on aina ajatus siitä, että josko se juhliminen kuitenkin jotenkin vaikuttaa siihen raskautumiseen. Tai hoitojen välissä sitä miettii, että jos nyt kuitenkin olisi tärpännyt, vaikka meillä lottovoittokin on todennäköisempi kuin luomusti raskautuminen :D
 
Siirrosta kotiuduttu, yksi kyytiläinen saatiin matkaan. Toinen samasta oljesta ei selvinnyt sulatuksesta, mutta pakkaseen jäi onneksi vielä 2 kaveria. Nyt pitää keksiä hirveä määrä tekemistä piinapäiviksi!
 
Mitäs kuuluu? Vähän hiljasta täällä on viime aikoina ollut. Onnea Emilylle ja Hipkukalle hyvin menneistä siirroista! :heart:

Kävin viime viikolla valintakokeessa. Oispa ihanaa aloittaa syksyllä kuva-artesaanin opinnot. Oon luottavainen, pääsykokeet meni ihan hyvin. Nyt tuntuu, et ei se maailma kaadu, vaikka en tänä keväänä tuliskaan raskaaksi (yks alkio on vielä pakkasessa). Opiskelisin pari vuotta ja yrittäisin sit uudelleen. Toivottavasti mieskin jaksaa odottaa, tuntuu et sillä on välillä isompi vauvakuume ku miulla. Tietenkin, jos en pääse tohon kouluun enkä raskaudu, niin sit voi iskeä aika masennus.

Mites muilla piinailijoilla menee? Miulla on aaltomaista kipua mahassa, välillä tulee ja menee. Ei mitenkään haittaavaa, ei tarvi särkylääkettä ottaa. Joskus on ollu hiukan huono olo, tiiä häntä mistä johtuu. Huomenna aattelin testata näkyykö haamua. Teen sitten keskiviikkona virallisen testin.

Tsemppiä kaikille!
 
Terve kaikille! Voinko hypätä vielä tähänkin pinoon, kun täällä näyttää onnistumisprossat ihanan korkeilta? Bongasin eilen ovisplussaan ja ensimmäisen IVF:n 1. PAS siis ensi viikolla. Se tehdään luonnolliseen kiertoon. Siirtopäivä varmistuu huomenna kun soitan klinikalle.
Onnea sylintäydeltä kaikille plussanneille ja tsemppiä piinistelijöille! :heart: :heart:
 
Pirpana Toivottavasti siirto menee hyvin. :)

Mulla ei mitään mainittavia oireita. Joka päivä masussa jotain tuntemuksia mutta tiedä sitten mitä ovat. MItenkähän tuo kierto menee, kun mulla oli pas luonnoliseen kiertoon. Meinaan normikierron mukaan pitäisi kyllä menkat alkaa viim. huomenna. Mietin vaan et myöhästyttääkö noi luget?
 
Viinirypäle, toivottavasti saat opiskelupaikan (ja plussan tietty myös) =) !

Pirpanalle tervetuloa mukaan!

Millis, mulla ainakin on luonnollisissa kierroissa (joissa tehty inssi) luget myöhästyttäneet menkkoja. Millä annoksella sä menet, mulla on 2kpl iltaisin?

ON: on niin samanlaiset tuntemukset mahassa kuin ivf-kierrossakin että oon jo välillä ollut taas valmis heittämään kaiken toivon kaivoon vaikka onkin vasta pp4... Lisäks sain tietää tänään että yks tuttava odottaa pikkukakkostaan parin kuukauden yrityksen jälkeen, kyllä taas viilsi sydämeen että toisilla on niin helppoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sini 78:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 27.4.2009:[/color]

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp 11

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp 12

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp 5

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4......pp 3

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.......PP 3

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
 
voi Viinirypäle, harmillista kun ei viivoja näkynyt! Toivoa kuitenkin vielä on! Peukut on pystyssä :)
millikselle , emilylle ja muillekin tsemppiä piinistelyihin!

Itellä siirto vappuaattona eli 30.4. jos vain alkiot selviää sulatuksesta ja lähtevät jakautumaan.. sitä täällä nyt jännitellään :eek: apuaaaa... toivottavasti ei tiedä huonoa onnea kun jo etukäteen puhun siirtopäivästä...
Tässä on kyllä koitettu kaikenlaiset poppakonstit tämän kolmen vuoden lapsettomuustaipaleen aikana ja huomattu ettei mikää taikauskoisuus oo vaikuttanut asioissa suuntaan eikä toiseen.
:LOL:
Kaikille hurjasti voimia halausten kera!
Täällä myös luget käytössä, kaks 100mg pallukkaa aamulla, päivällä ja illalla!
 
Valtavasti onnea wilsson, jerpuska ja HepaH! :flower: :flower: Täällähän on Taon jälkeen tullut vilkkaasti plussia, hienoa! Itse asiassa meilläkin tehtiin viime viikolla TAAS siirto, mutta olen ollut kokonaan pois netistä, kun tulee tämän palstailun lisäksi aina googlailtua myös kaikkea idioottimaista, jolta ajattelin itseäni nyt vähän aikaa "suojella". En myöskään oikein uskalla pinoutua, kun en halua nähdä nimeäni neljättä kertaa tänä keväänä neganneitten listassa (tai tuollahan se jo valmiiksi on...huoh) taikauskosta puheenollen... :saint: No, anyway, jos sopii, olen hengessä mukana täällä taustalla välillä kurkkimassa.

Toivon teille kanssasisarille kaikille voimia ja varsinkin viimeisiä päiviä piinaaville Viinirypäleelle ja Millikselle peukut on pystyssä! Ehkä tulen katumapäälle ja listaudun myöhemmin, jos siltä tuntuu ja huolitte vielä mukaan ;)
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 29.4.2009:[/color]

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp 7

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4......pp 5

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.......PP 5

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS
millis1981 1.IVF 1.PAS.

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
Viinirypäle76[/b].1.ICSI 3.PAS:hug:




[/quote]

[/quote]

 
Mites Pirpanan siirto meni? Toivottavasti alkiot selvis sulatuksesta!

Itelläni on tosiaan seuraava ja tällä erää viimeinen yritys toukokuussa. Jatketaanko tässä pinossa vai perustetaanko uusi? Kai tän pinon nimen vois muuttaa niin et se olis vaik PAS maalis-toukokuussa? Tao tais perustaa tän pinon, joten Tao taitaa vaan pystyä muuttamaan tuota nimeä. Uudetkin sit löytäis tänne.
 
Hieno juttu viinirypäle, että pääsen pian uuteen siirtoon! Luovuteta ei! :heart:

Meillä siis jouduttiin sulattamaan viisi alkiota seitsemästä ja vain yksi selvisi hengissä siirtoon asti. Ykköslaatuinen 8-soluinen oli eilen kun siirrettiin. Muuten sitten huonohko tilanne.. Limakalvo joka on yleensä aina ollut tosi hyvä oli nyt kasvanut liian paksuksi ja kohtuontelossa oli vähän jotain nestettä sekä "polyyppoottisen" näköistä kudosta!!
Lääkäri meinasi perua koko siirron kun se limis oli niin onneton mutta ei haluttu ottaa sitä riskiä, että tuo priima-alkiokin menehtyisi uudelleenpakastuksessa ja sulatuksessa...
Niin että melko onnettomat mahkut onnistua nytkään :(
Sit ku oon negannu niin pitää varata aika hysteroskopiaan ja tehdään kaavinta tai ainakin tsekkata tuonne kohdun sisälle onko siellä jotain kiinnittymistä estävää. Tympii ihan sikana.
Voisko joku päivittää mulle pp1, kun en osaa tota listaa päivittää, jää aina siniseksi

:ashamed:

Haleja kaikille, yritän nousta tästä suosta...
 
Voi, voi Pirpana :hug: Toivotaan et priima-alkio on sen verran sitkee sissi, ettei sitä huonot limikset haittaa. Onhan sitä ihmeellisimpiäkin asioita tapahtunut.

Tsemppiä futuremamille, siulla alkaa kohta olla viimiset piinapäivät menossa.

Kiitti Taolle nimenmuutoksesta. Toivottavasti siulla menee kaikki parhainpäin. Kyllä aina seuraan plussanneiden kuulumisia odotuspuolelta. Tsemppiä! :heart:
 
Kiitos myötätunnostanne viinirypäle ja futuremami , siitä on aina apua! Nyt jo parempi mieli vaikkakin varaudun edelleen siihen negaan ja periaatteessa ajatukset on jo suunnattu siihen hysteroskopiaan ja seuraavaan siirtoon :)

Taidan kuiten päivittää tuota listaa vaikka se jääkin siniseksi ku en osaa.. mur.
Onko emilyllä, hipkukalla tai sinillä minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia? Piinapäivät jo pitkällä!
 

Yhteistyössä