patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

..mikä voi olla? on tosin ollut jo pidempään, muistaakseni viime talvena sen löysin. unohtanut koko jutun ja tänään taas menin löytämään sen. en tiedä onko ollut välillä pois, mutta siellä se taas on. sellainen herneen kokoinen pallero. ehkä just tossa kallonpohjan lihasten päällä, vai mikähän tuo paikka vois olla.
...onko muilla kokemuksia? onhan se tuolla ollut, mutta nyt iski pelko persiiseen. :( ei ole kipeä, eikä vaivaa.
eihän tää lääkäripalsta ole, mutta kertokaa jos tiedätte.
 
vieras
Mulla on ollut ja on vieläkin patti korvan alla hieman sen takana. Ensin sitä luultiin sylkirauhasen 18 mm muutokseksi mutta todettiin myöhemmin imusolmukkeeksi. Nyt patti on seurannassa, ei olla otettu ohutneulanäytettä, ultrassa näkyi että se oli nesteen täyttämä.
 
kiitti...sitä mäkin olen miettinyt, koska luulen että se ei ole siellä koko ajan ollut viime talvesta.
en tiiä.
onneks ihotautilääkäri ensi viikolla muista syistä, jos samalla kysäsis..
alko vaan mietityttämään. kuten mulla usein tapana.
 
no tää mun tuntuu ehkä samalta..ei ole kipeä. kova. tuntuu että kiinni. ehkä sillain koholla, että peilistä näkyy jos tiiraa, mutta kuitenkin ihon alla.
mutta ei ihan samassa kohdassa kun sulla. tää on enemmän tuolla takaraivossa, kallonpohjassa..ei niinkään korvan takana, kuten eka kirjotin. luulen että rasvapatti, koska hieroja ei ole sitä tuntenut. eli ei kai sitten kokaikaa siellä. tai oikeastaa tuntuu paremmin kun pää tietyssä asennossa.
=(
muilla kokemuksia?
 
Just käytin poikaa lääkärissä muissa merkeissä ja kysyin samalla pateista molemmin puolin. kuulostaa samanlaisilta kun mitä kuvailit. Lekuri tunnusteli ja sanoi et joo, imusolmukkeet. Ja mie olin jo kauhistellu mielessäni et mikä pojal on,,, Kuulemma joskus tuntuu selvemmin kun toisella kertaa vaikkei ois flunssaa tai mitään. Josko ne ois sullakin imusolmukkeet?
 
essi
Mullakin on sellanen peukunpään kokonen patti aina välillä tuolla jossain korvan / takaraivon välimaastossa. Hivenen on arka jos kovin painelee. Välillä siis katoaa kokonaan, ja sitten taas ilmestyy yht'äkkiä. Oon joskus muistaakseni todennut, että tulis ainakin sillon kun on niskat tosi jumissa (mut on siis kuitenkin tuolla kallossa se patti eikä niskassa)...
 
ap
kävin lääkärissä. patti oli imusolmuke, joka tulehduksen vuoksi koholla. johtuu osittain allergioista. eli ihan normaali reaktio.
lääkekuurin jälkeen laskenut, mutta kyllä se sieltä taas nousee kun kuuri loppuu.
 
Valistaja81
No voisiko arvon leppäkerttu nyt kertoa mitä sieltä löytyi. Ärsyttää suunnatomasti tämmöset henkilöt jotka käyvät forumeilta hakemassa apua ja neuvoja ja sitten kun oma vaiva on ratkennut/hoidettu niin ei vaivauduta edes tulla siitä ilmoittamaan. Nyt täällä voi olla monia samanlaisessa avuntarpeessa kun sinä silloin kuin kirjottelit, mutta eivät ikinä tule saamaan tietoa tai apua sinulta.

Kunnioittaen, valistaja
 

Yhteistyössä