PCOS-laisten ovulaatiotestien kuvat.

Minulla on todettu

  • PCOS

    Ääniä: 7 58,3%
  • PCO

    Ääniä: 5 41,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    12
Tunnetusti PCO ja PCOS vaikeuttaa tulevan ovulaatio ajankohdan seuraamista. Itselläni ainakin ovistestit näyttävät usein kahta viivaa, tosin ei plussaa. Lisätään tänne pcos:ta kärsivien ovistestien kuvia
 
Mulla on epäilty PCOS jo vuosi, mutta nyt tammikuussa lääkäri teki siitä virallisen diagnoosin. Mulla ovistestit näyttää plussaa, jos/kun ovis on. Eli toimivat oikein ainakin oireidenkin perusteella. Ongelmana on vaan se, että ovuloin noin joka neljäs kuukausi...Viime viikonloppuna sain kahtena päivänä selvän plussan ovistestiin ja oireistakaan ei voinut erehtyä ❤ Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta... yritystä takana 1v4kk
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Mulla on epäilty PCOS jo vuosi, mutta nyt tammikuussa lääkäri teki siitä virallisen diagnoosin. Mulla ovistestit näyttää plussaa, jos/kun ovis on. Eli toimivat oikein ainakin oireidenkin perusteella. Ongelmana on vaan se, että ovuloin noin joka neljäs kuukausi...Viime viikonloppuna sain kahtena päivänä selvän plussan ovistestiin ja oireistakaan ei voinut erehtyä ❤ Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta... yritystä takana 1v4kk
Millä testillä testailet? Minulla taaskin vain vähän viiva tummeni oletetun oviksen aikaan.. mutt ei plussaksi läheskään.
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Kuvaa ei ole mutta pikkukakkonen sai alkunsa ovulaatiotestin näyttäessä 2 viivaa. Viivat olivat testiohjeiden mukaan "väärin päin", eli se minkä piti olla tumma, oli vaalea.

Liekö pcos.n syytä, kummankin synnytyksen jälkeen jouduttu tekemään kaavinta pitkittyneen runsaan jälkivuodon takia. Ensimmäisen kaavinnan myötä tuli myös diagnoosi. Kokeneen gynen mukaan luomuraskauden ei pitäisi olla mahdollista mutta esikoinen tuli alle vuoden yrityksen jälkeen ilman mitään testejä ja kakkonen kahden ovistestikierron jälkeen.

Tämä liittyi siis testeihin siten että ovistesti toimi vaikka ei näyttänyt tulosta ohjeiden ilmoittamalla tavalla
 
Täälläkin pco ja kierrot pitkiä, kerran vuodessa saattaa olla yksi 35päivän kierto, loput heittelee 55päivän ja lähes sadan päivän välillä. Lähes joka kohdassa kiertoa tulee ovistikkuihin kaks viivaa, mutta nyt elämäni ensimmäisen kerran erittäin selkeä plussa !!! Kp 55 ja kivulias ovulaatio kp 56!!

Mitenhän kävi _liinu_ lle?
 
Täälläkin pco ja kierrot pitkiä, kerran vuodessa saattaa olla yksi 35päivän kierto, loput heittelee 55päivän ja lähes sadan päivän välillä. Lähes joka kohdassa kiertoa tulee ovistikkuihin kaks viivaa, mutta nyt elämäni ensimmäisen kerran erittäin selkeä plussa !!! Kp 55 ja kivulias ovulaatio kp 56!!

Mitenhän kävi _liinu_ lle?
Mullehan kävi siis niin, että sain ensimmäisen positiivisen raskaustestin tuon ovulaation tuloksena!! ❤ Pikkuinen ei vain pysynyt kyydissä vaan sain keskenmenon kuudennella raskausviikolla (vappuna). Oon ymmärtäny, että keskenmenoriski on PCOS naisilla korkeampi kuin muilla ...Lääkäriltä saatiin lupa yrittää heti keskenmenovuodon jälkeen uudestaan ja nyt tein positiivisen ovistestin kp 27!

Keppihevonen4 kovasti pidän sulle peukkuja!!

Ps. Kirjoitan blogia juuri omasta vauvahaveesta ja juuri alkaneesta kontaktista lapsettomuuspolille. Mukava olis kuulla myös teidän kokemuksia ja fiiliksiä sekä ennenkaikkea vertaistukea tuosta niin kettumaisesta PCO(S) vaivasta!
https://pienisuuritoive.wordpress.com/
 
Voi ei, ikävä kuulla. Mutta heti bongasin positiivisuuden että raskautuminen onnistuu ja odottelet siis taas jännityksellä mitä tuleman pitää! Käyn mielelläni lukemassa kirjoituksiasi!
Tässä kierrossa tullu tilattua jo kolmesti tikkuja ja heitettyä viikkojen listauksia roskiin. Nyt kuin puun takaa iski niin tummat viivat ja ovulaatio että melkein yhtä iloinen kehon toimivuudesta kuin raskaustestiä tehdessä! Olen muutaman kerran elämässä tuntenut ovulaation samoin, kerran saanut melko tummat viivat testiin kun heti ovulaation jälkeen testasin. Todisteena raskautumisesta on myös lapset. Viimeksi 75päivän kierrosta tuloksena kemiallinen raskaus tai mikä lie muutaman päivän plussa. Turhauttaa kun yrityskertoja mahtuu vuoteenkin niin vähän jos ollenkaan.
 
Itseäkin ärsyttää ja harmittaa kun yrityskertoja on niin vähän ja odottelua tuplasti aina pidempään kuin muilla yrittävillä .. Täytyy vain yrittää ajatella positiivisesti ja sitä, että tämä kaikki on odottamisen arvoista ❤
 
Heyy,
blogi seurantaan (y)

Me päästiin myös aloittaa hoidot ja heti ekalla kerralla oli otollinen hetki aloittaa Ovulaatio induktio, olikohan se noin (n):whistle:

Letroja syöty ja nyt odotellaan seurantaultraa, jossa näkee onko niistä ollut apua.. Kuumia aaltoja ne ainakin teki :ROFLMAO: Olen seuraillut nyt aamulämpöjä, jotka edelleen ovat 36,0 ja ovistestiin ei ainakaan vielä tullut plussaa -tänään piti aloittaa tikuttelu.
Mulla toimii paremmin testauksessa ne pregchekit, kuin sofit !

Toivotaan, että ovis tai jopa raskaustesti plussia alkais sataa :love:
 
Meillä myös letrot käyttöön sitten syksyllä, jos metformin ei tuo toivottua lopputulosta Omakantaan lääkäri oli kirjoittanut myös vaihtoehtoisesta drillinghoidosta eli munasarjan rei’itys hoidosta ..
 
Moikka, mikäs teillä tilanne? Meilläpäin kesäksi tulossa sulku ja sehän tietää vaan odottamista. Onko teillä sulkuja? Muuten tietääkö kukaan kuinka paljon nuo follit kasvaa päivässä?

ON; Seurantaultra nyt takana ja eihän sieltä hyviä uutisia tullut. Verikokeet paljasti selkeät PCOS arvot, kp 12 limis vain 3,5 ja ei vastetta letroilla... Nyt vielä kolme päivää letroja, tosin vaan 1tabletti pv. Jos tämäkään ei anna vastetta niin lääkäri lupaili metformiinia. Näillä mennäääään(y)
 

Yhteistyössä