Peili makuhuoneen katossa

löllerö
Se on vaikea saada pysymään siellä katossa! Kunhan peili on kaunis,sopivan kokoinen ja oikeassa kohtaa se sopii mainiosti sängyn yläpuolelle. Mulla on sängynpäädyssä 140cm leveä ja 50 korkea peili :D
 
vieras
Ettekö osaa Feng Shuita?

Mitään ei saa roikkua sängynpäädyssä tai seinillä, jotka VOISIVAT sieltä tippua yöllä päälle. Tämä vaikuttaa oikeasti alitajuisesti unen laatuun. Kun alitajuisesti pelkää sitä, että joku niistä rojahtaa niskaan. Ei tauluja eikä peilejä sängyn päätyyn seinälle eikä kattoon. Jos haluatte hyvät unet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:
Mä pelkäisin todella paljon, että katossa olevan peilin kiinnitys pettää ja se tulee sieltä alas (tehden pahaa jälkeä )!

Inhoan yli kaiken myös sängynpäädyn yläpuolelle laitettuja hyllyjä, joissa tavaraa.
Minäkin. Muutenhan se olis varmasti oikein kuuma. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja löllerö:
Se on vaikea saada pysymään siellä katossa! Kunhan peili on kaunis,sopivan kokoinen ja oikeassa kohtaa se sopii mainiosti sängyn yläpuolelle. Mulla on sängynpäädyssä 140cm leveä ja 50 korkea peili :D
Suomessa voisi vielä onnistuakin.. Monissa muissa maissa on säännöllisesti mm. pieniä maanjäristyksiä...

Muoks. Suomessakin on mm. rakennustyömaita, joilla joudutaan käyttämään räjähteitä. Ei kannattane asua ainakaan sellaisen lähellä, jos aikoo asentaa kattoon peilejä. :eek:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja miemie:
Aika kasaria. Mutta tykkäähän jotkut punaisesta polyestersatiinistakin.
Mäkin muistan nähneeni tuolliaisia 80-luvulla. Karseeta suorastaan. Ja jotenkin lapsellista. Muistan, että niitä oli juuri sellaisilla lapsellisilla parikymppisillä miehililä (kavereita olivat, eivät muuta mulle).
 
Ys
Jos sellaisen kaverin makkarin kattoon asentaa, kannattaa laittaa sellainen punainen led-valo palamaan keskelle peiliä. Vähän kun raaputtaa peilin taustamaalia pois, niin hyvin näkyy. Yöllä kattoon tuijottaessaan kaveri luulee, että videokameran valo se siellä näkyy ja hyvässä lykyssä pistää koko peilin paskaksi kameraa etsiessään. Soittaa sitten laittajalle kun löytää ledin ja voivat nauraa yhdessä makoisasti koko jutulle puhelimessa.
 

Yhteistyössä