Pelasta perheemme, Supermarjo

Joko tästä on ollut aloitus? Koitin etsiskellä, muttei tullut vastaan...

Mitä mieltä olitte?

Mua eniten kauhistutti se, että siinä mörskässä joku pitää perhepäivähoitoa.
Marjon väliaikaraportointi oli ihan kamalaa! en tienny itkeekkö vaiko nauraa :D

Olis ollu parempi jos Marjo ja se toinen eukko ois ollu enemmän ohjeistamassa jne. mukana. Nyt vaan kävivät nopsaan päivittelemässä, tekemässä listan ja jättivät oman onnensa nojaan..

Kiva perhe oli, nauroivat paljon :)
 
Tuleeko nuo jaksot milloin uusintana?

Mulla tökkii välillä netti niin kivasti, ettei oo kiva katsella netin kautta.
Voisi ekan jakson katsoa ihan uteliaisuuttaan, mut olenpa aika varma ettei oo sellanen ohjelma jota kehtais alkaa seuraamaan.
 
Joko tästä on ollut aloitus? Koitin etsiskellä, muttei tullut vastaan...

Mitä mieltä olitte?

Mua eniten kauhistutti se, että siinä mörskässä joku pitää perhepäivähoitoa.
En ymmärrä, miten tuollaisessa paikassa saa pitää lapsia. Eikö kunnalliselle pph:lle kunnan pidä tarkistaa ympäristö? Tuo oikeasti vaarallinen ympäristö lapsille, siellä on jätettä ympäriinsä.
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen ja Wolt
"Maj"
Karseet vaatteet Marjolla. Se minihame oikeen korosti sen tikkuutta.
Mulle se perheenäiti oli jotenki tuttu jostain. Onko ollu telkkarissa jossain ohjelmassa?
Ton perheen vanhemmat ei kai ole ihan järissään.
 
koska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä inhoan Marjoa, tulee puistatus pelkästä naaman näkemisestä! Miksi tällaiset ihmiset pitää päästää telkkariin?
sen pitää saada haalia lisää rahaa + se rakastaa omaa naamaansa ja ääntään niin paljon.
 
"viera"
[QUOTE="Maj";29672664]Karseet vaatteet Marjolla. Se minihame oikeen korosti sen tikkuutta.
Mulle se perheenäiti oli jotenki tuttu jostain. Onko ollu telkkarissa jossain ohjelmassa?
Ton perheen vanhemmat ei kai ole ihan järissään.[/QUOTE]

On ollut mukana neljät häät ohjelmassa.
 
"pph"
Itsekin pph:na kauhulla katselin sitä kämppää.... Ei varmasti menisi läpi meidän kunnassa tarkastus tuossa kämpässä! Siinä uudessa kämpässä sen sijaan oli ihan mukiiinmenevä leikkihuone.
 
  • Tykkää
Reactions: 4eliveto
"hillla"
Tykkäsin ohjelmasta ja minusta Marjokin on hyvä. Taitaa monia kuitenkin vähän kyrsiä se, kun nainen on kuitenkin monella elämän saralla ilmeisen menestynyt.

Kämppä oli ihan kamala, miten tuollein voi edes asua....
 
Joo, on rahaa ja materiaa, mutta siihen se taitaa jäähä. Minusta enemmän aika ja rakkaus antaa oikeutta olla "kateellinen", sitähän näillä ei ole. Paitsi jos lasketaan aika, jolloin muksut on messissä ja äiti puhelimessa/netissä...
 
"hillla"
Joo, on rahaa ja materiaa, mutta siihen se taitaa jäähä. Minusta enemmän aika ja rakkaus antaa oikeutta olla "kateellinen", sitähän näillä ei ole. Paitsi jos lasketaan aika, jolloin muksut on messissä ja äiti puhelimessa/netissä...
Aika suuri ja törkeäkin väite ettei heillä ole rakkautta. :D no, vähän huvittavakin. Kyllähän noista näkee että perheessä on rakkautta, ja aikaakin varmaan jopa enemmän kuin monissa keskivertoperheissä, joissa vanhemmat roikkuu netissä tai telsun eessä. Noihan matkustelee, urheilee yms paljon yhdessä. Toki firman pyörittäminen vie aikaa, mutta toisaalta he ei käy 8-10h päivässä töissä 5 päivää viikossa, niinkuin me muut..... sekin on aika paljon pois perheeltä ;)
 
[QUOTE="hillla";29673790]Aika suuri ja törkeäkin väite ettei heillä ole rakkautta. :D no, vähän huvittavakin. Kyllähän noista näkee että perheessä on rakkautta, ja aikaakin varmaan jopa enemmän kuin monissa keskivertoperheissä, joissa vanhemmat roikkuu netissä tai telsun eessä. Noihan matkustelee, urheilee yms paljon yhdessä. Toki firman pyörittäminen vie aikaa, mutta toisaalta he ei käy 8-10h päivässä töissä 5 päivää viikossa, niinkuin me muut..... sekin on aika paljon pois perheeltä ;)[/QUOTE]

Huonosti artikuloitu, siis aikaa ei ole :)
 
"vieras."
Niin siis kuka tää Marjo nyt oikein on ja mistä se on tullut julkisuuteen? Mä muistan nähneeni sen muinoin Tuurin kyläkaupan ohjelmassa, kun ne tulivat perheineen siellä käymään... siis joku yksittäinen random-jakso, ei mikään vakiokasvo sielläkään, kuten tarjoushaukka Jorma. Sitten yhtäkkiä se on alkanut saada omaa ruutuaikaa ja tittelin SUPER-marjo.

Ja joku varmaan vastaa että sillähän on se tanssiryhmä... no joo tiedetään. Mitä sitten? Onhan noita tanssiryhmiä ja niiden perustajia Suomi puolillansa. Mutta siis miksi tämä henkilö on julkisuuden henkilö? Sen vesa keskisen kyläkaupassa vierailunsa johdosta vaiko?
 

Yhteistyössä