pelastusliivit vauvalle..

Onko jollain kokemusta veneilystä pienen vauvan kanssa? Minkälaista liiviä olette käyttäneet? meillä on vasta syntynyt vauva ja tarkoitus olisi veneillä kesällä koko perheen voimin, joten nyt olen yrittänyt etsiä vauvoille tarkoitettuja pelastusliivejä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityli07:
Onko jollain kokemusta veneilystä pienen vauvan kanssa? Minkälaista liiviä olette käyttäneet? meillä on vasta syntynyt vauva ja tarkoitus olisi veneillä kesällä koko perheen voimin, joten nyt olen yrittänyt etsiä vauvoille tarkoitettuja pelastusliivejä..
Me ostettiin ihan sittarista liivit, jotka menee 10 kg asti. Ei tarvittu kyllä kuin pari kertaa, mutta ihan hyvät oli mun mielestä. Tuolla ne olisi kaapissa, voin vaikka myydä ne teille, jos haluatte :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja äityli07:
Onko jollain kokemusta veneilystä pienen vauvan kanssa? Minkälaista liiviä olette käyttäneet? meillä on vasta syntynyt vauva ja tarkoitus olisi veneillä kesällä koko perheen voimin, joten nyt olen yrittänyt etsiä vauvoille tarkoitettuja pelastusliivejä..
Me ostettiin ihan sittarista liivit, jotka menee 10 kg asti. Ei tarvittu kyllä kuin pari kertaa, mutta ihan hyvät oli mun mielestä. Tuolla ne olisi kaapissa, voin vaikka myydä ne teille, jos haluatte :D
Minkä merkkiset? paljon hintaa pitäisit niillä? minkä kokoisella käytit kyseisiä liivejä?
 
mie
Viime kesänä tehdyssä testissä pärjäsi vain Helly Hansen-liivit, ne oliva ainoat jotka käänsivät pään pinnalle. Testi taisi olla Kippari-lehdessä heinäkuussa. Maksoivat n. 50 e. Ostin itse sellaiset. Vielä ei olla veneilty, koska viime vuoden loppukesä oli niin tuulinen. Liivit ovat kuitenkin paremmin suunniteltu pienelle käyttäjälle kuin tavalliset liivit. Selkäosassa ei ole toppausta lainkaan, vaan liivi istuu hyvin päälle. Painoraja taisi olla 5 -15 kg.Tavallisista liiveistä pieni lapsi voi suurinpiiretein luiskahtaa hiha-aukosta ulos. Liivit usein mahtuvat todella paljon isommalle lapselle kuin mitä painoraja antaa myöten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityli07:
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Alkuperäinen kirjoittaja äityli07:
Onko jollain kokemusta veneilystä pienen vauvan kanssa? Minkälaista liiviä olette käyttäneet? meillä on vasta syntynyt vauva ja tarkoitus olisi veneillä kesällä koko perheen voimin, joten nyt olen yrittänyt etsiä vauvoille tarkoitettuja pelastusliivejä..
Me ostettiin ihan sittarista liivit, jotka menee 10 kg asti. Ei tarvittu kyllä kuin pari kertaa, mutta ihan hyvät oli mun mielestä. Tuolla ne olisi kaapissa, voin vaikka myydä ne teille, jos haluatte :D
Minkä merkkiset? paljon hintaa pitäisit niillä? minkä kokoisella käytit kyseisiä liivejä?
Ne on tuolla tytön huoneessa, kaapin perukoilla, en pysty nyt tarkistaa merkkiä. Muistaakseni oli vähän alta neljäkymppiä ja käytettiin nelikuisella. täytyy kyllä sanoa, että ei olisi kovin montaa kuukautta enää menneet, ehkä puolivuotiaaksi vielä. Pistä yv:tä, jos haluat kuvia ja tarkempia tietoja, voin huomenna katsoa liivejä tarkemmin.

Muoks: siis nyt pyytäisin niistä esim 13 e postarit.
 

Yhteistyössä