Pelkään niin kovasti että nyt menee kesken.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Viikolla 20, ja sattunut kahden tunnin sisään useasti ja kunnolla, mutta kivut loppuivat. Ei tunnu potkuja ja huolissani odottelen jotain elonmerkkiä vauvalta. (Ei ole ensimmäinen lapsi)

Istukka on osittain irti, ollut jo monta viikkoa, mutta meille sanottiin että todennäköisintä on että se pysyy paikoillaan.

Välillä on ollut kovia kipuja mutta potkut niiden jälkeen ovat kertoneet ettei hätää.
Hermostuttaa niin hirveästi, eikä voi muuta tehdä kuin odottaa.
 
vauvan parasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viikolla 20, ja sattunut kahden tunnin sisään useasti ja kunnolla, mutta kivut loppuivat. Ei tunnu potkuja ja huolissani odottelen jotain elonmerkkiä vauvalta. (Ei ole ensimmäinen lapsi)

Istukka on osittain irti, ollut jo monta viikkoa, mutta meille sanottiin että todennäköisintä on että se pysyy paikoillaan.

Välillä on ollut kovia kipuja mutta potkut niiden jälkeen ovat kertoneet ettei hätää.
Hermostuttaa niin hirveästi, eikä voi muuta tehdä kuin odottaa.
Mä olisin ollut viivana jo yksityisellä ultrassa
 
w
Alkuperäinen kirjoittaja vauvan parasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viikolla 20, ja sattunut kahden tunnin sisään useasti ja kunnolla, mutta kivut loppuivat. Ei tunnu potkuja ja huolissani odottelen jotain elonmerkkiä vauvalta. (Ei ole ensimmäinen lapsi)

Istukka on osittain irti, ollut jo monta viikkoa, mutta meille sanottiin että todennäköisintä on että se pysyy paikoillaan.

Välillä on ollut kovia kipuja mutta potkut niiden jälkeen ovat kertoneet ettei hätää.
Hermostuttaa niin hirveästi, eikä voi muuta tehdä kuin odottaa.
Mä olisin ollut viivana jo yksityisellä ultrassa
sama juttu, tai synnärillä

 
vieras
Eivät ne äidin mielenrauhan takia tee tarkistusultria synnärillä, etenkään kun ei ole mitään tehtävissä jos nyt kävi huonosti. Neuvolan soittoaika meni jo, eikä sieltä nyt ole vastattu vaikka olen yrittänyt soittaa. Yritän aina välillä josko sieltä vastattaisiin. Neuvola on sen verran lähellä että sinne pääsisin kyllä helposti käymään, jos sieltä ei kukaan vastaa kolmeen mennessä niin lähden ovelle koputtelemaan.

Ihan tavallisia kivuttomia harjoitussupistuksia on ollut kyllä, sellaisia nämä eivät olleet.
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivät ne äidin mielenrauhan takia tee tarkistusultria synnärillä, etenkään kun ei ole mitään tehtävissä jos nyt kävi huonosti. Neuvolan soittoaika meni jo, eikä sieltä nyt ole vastattu vaikka olen yrittänyt soittaa. Yritän aina välillä josko sieltä vastattaisiin. Neuvola on sen verran lähellä että sinne pääsisin kyllä helposti käymään, jos sieltä ei kukaan vastaa kolmeen mennessä niin lähden ovelle koputtelemaan.

Ihan tavallisia kivuttomia harjoitussupistuksia on ollut kyllä, sellaisia nämä eivät olleet.
Siis tottakai ne ottaa synnärille, jos sanot että on kovia kipuja, etkä enää tunne liikkeitä :eek:
Ei nekään heti ultraa (ainakaan minulla ei ultrattu ), vaan laittavat siellä kanssa sydänäänet kuunteluun.
 
voi
:hug: Toivottavasti on kaikki kunnossa, ja jos aamulla tuntuu samalta, soita HETI neuvolaan tai polille tai johkin, jos pääsisit vaikka omalla kustannuksella tarkistuttamaan.

Mulla on 1 km takana ja valitettavasti se alkoi perjantaina virka-ajan jälkeen. En saanut aikaa mihinkään ennen maanantaita, päivystyksestä ei ollut mitään apua. Maanantaina kaikki olikin jo ohi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eivät ne äidin mielenrauhan takia tee tarkistusultria synnärillä, etenkään kun ei ole mitään tehtävissä jos nyt kävi huonosti. Neuvolan soittoaika meni jo, eikä sieltä nyt ole vastattu vaikka olen yrittänyt soittaa. Yritän aina välillä josko sieltä vastattaisiin. Neuvola on sen verran lähellä että sinne pääsisin kyllä helposti käymään, jos sieltä ei kukaan vastaa kolmeen mennessä niin lähden ovelle koputtelemaan.

Ihan tavallisia kivuttomia harjoitussupistuksia on ollut kyllä, sellaisia nämä eivät olleet.
Kyllä ne tarkistaa. Itselläni elokuussa ei kipuja eikä mitään ja sydänäänet neuvolassa ok, tunne vaan oli vahva ettei kaikki ole hyvin ja menin päivystykseen, ultrasivat ja pienen sydän ei lyönyt enään. Joten nyt vaan menet lääkäriin, ei ne pois käännytä :hug:
 

Yhteistyössä