Pelkästään joulun suklaisiin, kaloihin ja juustoihin on mennyt 70 euroa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Maija:
Suklaat kannattaa ostaa vasta jouluaattona puoleen hintaan. Itse olen ostanut jo juomiset, laatikot, piparit tortut, rosolli tolla summalla..
En mä enää jouluaattona pääse / halua lähteä kauppoihin. Sitten haetaan uusi satsi joulun jälkeen :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasta 70 ?? :ashamed:
Siis pelkästään suklaat, juustot ja kala. Sen lisäksi on tietenkin vaikka ja vallan mitä, toiseksi eniten taitaa viedä kinkku ja salaatit.
Niin niin, että vasta 70 ? noihin :ashamed: meillä menny hieman enemmän jo :ashamed: ihan vaan noihin, juu... :ashamed:

nimim. kala- ja juustofriikki perhe
 
hermo kireellä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ethän..:
Toivottavasti et ole sen paikan äiti jonne me ollaan menossa joulun viettoon.
Ei meille ole ketään tulossa, mutta kuinka niin? :eek:
No ihan sen takia että en halua joulun menevän pilalle sen vuoksi että heti kättelyssä aletaan valittamaan kuinka paljon rahaa, aikaa ja työtä on mennyt, ja kuinka kauhea homma on vielä joulun jälkeenkin.
Me osallistutaan kustannuksiin, mutta jos haluaa valittaa kaikesta niin miksi kutsua koko suku joulua viettämään.. Mikään ei pilaa joulua tai muuta juhlaa tehokkaammin kuin marttyyri-emäntä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hermo kireellä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ethän..:
Toivottavasti et ole sen paikan äiti jonne me ollaan menossa joulun viettoon.
Ei meille ole ketään tulossa, mutta kuinka niin? :eek:
No ihan sen takia että en halua joulun menevän pilalle sen vuoksi että heti kättelyssä aletaan valittamaan kuinka paljon rahaa, aikaa ja työtä on mennyt, ja kuinka kauhea homma on vielä joulun jälkeenkin.
Me osallistutaan kustannuksiin, mutta jos haluaa valittaa kaikesta niin miksi kutsua koko suku joulua viettämään.. Mikään ei pilaa joulua tai muuta juhlaa tehokkaammin kuin marttyyri-emäntä
Siis mitä sä sekoilet? :D:D:D
Meillä on mennyt ainakin tonni jouluun eikä juuri tunnu missään jos noin "röyhkeästi" voi sanoa. Mä rakastan joulua ja joulun laittoa, joten tuo sun kuvaus ei kyllä täsmää minuun sitten yhtään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hermo kireellä:
No ihan sen takia että en halua joulun menevän pilalle sen vuoksi että heti kättelyssä aletaan valittamaan kuinka paljon rahaa, aikaa ja työtä on mennyt, ja kuinka kauhea homma on vielä joulun jälkeenkin.
Me osallistutaan kustannuksiin, mutta jos haluaa valittaa kaikesta niin miksi kutsua koko suku joulua viettämään.. Mikään ei pilaa joulua tai muuta juhlaa tehokkaammin kuin marttyyri-emäntä
:D nimimerkkis on todella osuva -hermostut jonkun untemattoman ostoksista :LOL: eihän ap valittanut, totesi vaan että aika paljon mennyt rahaa :D

Ja ei ap ole sukunsa kutsumisestakaan mitään puhunut, joten joo, sulla tulee olemaan kamala joulu kun saat raivarit tuntemattomien asioistakin...
 
Mä en ole uskaltanut summia edes laskea, mutta kalan ystäviä ollaan täälläkin, juuston samoin. Ja kaikki joulun herkut tehdään itse. Aika paljon on vielä aineksia ostamatta. Parhaillaan on porkkanalaatikot uunissa ja sitä ennen paistettiin kakkuja. Joulu on niin ihanaa aikaa ja jouluruuat hyviä, että ne tehdään maksoi mitä maksoi. Valmisruuista ei tykätä yhtään.
 

Yhteistyössä