pelko pettämisestä

  • Viestiketjun aloittaja flicca-79
  • Ensimmäinen viesti
flicca-79
tuntemattomien paha lähteä tulkitsemaan pettääkö mun mieheni mua kun ette tunne meitä, mutta mielipiteenne voitte sanoa.
meille tulossa loppuvuodesta toinen lapsi. minun ei ole tehnyt mieli seksiä n. 1/2:n vuoteen,tosin olen kyllä antanut..mieheni kyllä tietää ettei mua haluta(hyvin harvoin).viiimeaikoina se on paljon ollut poissa kotoa,,töissä tekee pitkiä päiviä,siitä olen olen ottanut herneen nenään kun laiminlyö mielestäni perhettä.ei kauheasti puhuta,jotain yleistä pas..kaa vaa..alkoholi maistuu mukavasti ja kavereiden kanssa hengailu.nyt se sitten lähti risteilylle poikien kaa..stressaan että mitähän siellä tapahtuu.puhelintaan se ei kyllä mitenkään salaile,niin ettenkö pääsis pönkimään viestejä/numeroita.eikä sieltä kyllä mitään ole löytynytkään.ja kun se tulee raksahommista niin kyllä se lialle ja hielle haisee..ei mitää hempeitä hajuvesihajuja...Itse en niin kauheasti epäile että se pettäis, mutta kun luin jotain vinkkejä mistä saattaa päätellä että toinen pettää, niin mielestäni mieheni oireet hieman viittaavat niihin. tota laivareissua kyllä hieman jännitän, mistä mä tiedän sitten kun se tulee sieltä että mitä siellä on tapahtunut vai onko mitää!! tää paikkakunta missä asun on n.5000:n asukkaan kunta,kaikki nuoret suunnilleen tuntee toisensa, niin sitä kautta saatan ehkä kuulla jos ukkomies on tehnyt jotain väärää!selvinpäin mieheni on aika rauhallinen,mutta humaltuneena aivan toista..niin ja sitten kuinka kaverit vaikuttaa.laivallekin lähti mukaan ainakin 2 vapaata äijää ja 1 joka ehkä jättämässä naisensa. oonkohan mä hieman vainoharhanen..mustasukkanen nyt ainakin jonkin verran,sen myönnän!
 
No eiköhän se ole aika ilmeistä, että jos sinä et ukolles anna, niin jostakin han sen on saatava!? Miksi toisen pitäiskään kärsiä toisen pihtailusta? parisuhdehan tarkottaa että pitäis seksiäkin saada, mun mielestä se luetaan perustarpeeksi. Ja varsinkin miehet erottelee rakkauden ja seksin. Sitä voi hyvinkin harrastaa, vaik rakastais puolisoaan, niin jonkun muun kanssa. Kylläpä ne laivareissut valitettavasti on niitä paikkoja, joissa ukkomiehet käy vieraissa, ei ole tuttuja, turvallinen paikka. Suosittelen että alat levittämään jalkojasi vähän useammin, jos haluat ukkosi itselläsi yksin pitää! Tai sit jaat hänet...
 
mum
Niinkuin sanoit, emme tunne teitä... eli mitäs jos kysyt suoraan mieheltäsi onko hänellä käynyt mielessä sellainen... sanoit hänen tietävän ettet ole ollut kovin halukas viime aikoina, voisitte miettiä yhdessä mitä tehdä sille asialle. Minä uskon että on myös niitä miehiä jotka ajattelvat myös sillä yläpäällä. Ehkä hän ymmärtää sinua hyvinkin, kyllä rakkaan ihmisen takia voi olla vähän vähemmälläkin, sitä paitsi hänellä on kaksi tervettä kättä.... Joillakin este voi olla toisen työ tai joku muu asia vaikka pitkäaikaissairaus, ei parisuhde pelkkää seksiä ole, vaikka se tärkeä osa sitä onkin, mutta puhukaa asiata, teidän tilanteennehan on kuitenkin luultavammin tilapaäinen tämän asian suhteen. Olisiko miehesi niin typerä että vaarantaisi parisuhteenne? Ymmärrän kyllä että olet huolissaan, mutta ota asiasta selvää, parempi keino on puhua suoraan kuin käydä salaa toisen kännykällä tai seurata mitään naisten lehtien "merkkejä" jotka eivät tunne teitä. Meitä on moneksi.
 
flicca-79
mä uskon niin ettei se menis tekemään mitään sellasta, tuntien ihmisen! tossa 2 viikkoa sitten, vaikka olikin rapulassa vieressäni, niin oltiin puhuttu aikaisemmin jotain ja hän taisi muutaman kyyneleenkin päästää kun kertoi ettei halua erota minusta ja välittää tosta vauvasta joka on mun mahassa, mutta tilanne on vaan niin outo hänelle niin hän kait purkaa menemiseen olotilansa. mutta kumminkin tuli itselle henkisesti niin hyvä olo että muutaman kerran tuli siinä sitten sekstailtua, vaikkei se niin hyvältä fyysisesti tuntunut, johtuen varmasti raskaudesta.. Mieheni käytös vaikuttaa todella paljon että tekeekö mun mieli vai ei..sitä saa mitä tilaa..kuhan kauniisti osaa pyytää!! mutta kyllä mä odotan että saan tän mahan pois ja pääsee taas harrastamaan sitä ihteensä ihan kunnolla miten aijemminkin..olen sanonut saman miehelleni ja hän on samaa mieltä ja sanoi että kiva kuulla...eli näistä kaikesta päätellen mieheni pitäisi ymmärtää että tämä mun haluttomuuteni on vain väliaikaista, mutta että myös hänen käytöksensä vaikuttaa pitkälti... äääääh..tää ny menee tämmösseeks jankkaamiseks..vaikea purkaa ajatuksiaan selvästi "paperille"..
 
Kaikkien miesten ei tarvitse pettää, vaikka eivät kotona saisikaan.
Itse kun odotin esikoista, emme harrastaneet seksiä (yhdyntöjä siis) moneen kuukauteen, ainakaan reiluun puoleen vuoteen.
Vaikka mies kävikin tuona aikana muutaman kerran ulkona ym. ilman minua, olen varma että hän ei pettänyt.

Auttaisiko ap, jos juttelisit miehesi kanssa pelostasi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:52 flicca-79 kirjoitti:
mä uskon niin ettei se menis tekemään mitään sellasta, tuntien ihmisen! tossa 2 viikkoa sitten, vaikka olikin rapulassa vieressäni, niin oltiin puhuttu aikaisemmin jotain ja hän taisi muutaman kyyneleenkin päästää kun kertoi ettei halua erota minusta ja välittää tosta vauvasta joka on mun mahassa, mutta tilanne on vaan niin outo hänelle niin hän kait purkaa menemiseen olotilansa. mutta kumminkin tuli itselle henkisesti niin hyvä olo että muutaman kerran tuli siinä sitten sekstailtua, vaikkei se niin hyvältä fyysisesti tuntunut, johtuen varmasti raskaudesta.. Mieheni käytös vaikuttaa todella paljon että tekeekö mun mieli vai ei..sitä saa mitä tilaa..kuhan kauniisti osaa pyytää!! mutta kyllä mä odotan että saan tän mahan pois ja pääsee taas harrastamaan sitä ihteensä ihan kunnolla miten aijemminkin..olen sanonut saman miehelleni ja hän on samaa mieltä ja sanoi että kiva kuulla...eli näistä kaikesta päätellen mieheni pitäisi ymmärtää että tämä mun haluttomuuteni on vain väliaikaista, mutta että myös hänen käytöksensä vaikuttaa pitkälti... äääääh..tää ny menee tämmösseeks jankkaamiseks..vaikea purkaa ajatuksiaan selvästi "paperille"..

Miten jotkut naiset ovat niin p.erkeleen sinisilmäisiä? Se on ihan sama mitä mies sanoo, eikai kukaan tule vaan sanomaan että "hei, kun et sinä pihtari akka anna, olen sit käyny vieraissa" HALOO! Mies on mies, ja jos sitä haluttaa, niin se sillon ottaa, sieltä mistä tarjotaan. Ja varsinkin jos on kyyneleitä viel tirauttanut, niin selvä peli. Olette te aivan uskomattomia! Niitä on tämäkin maa täynnä, ukkomiesten "lohduttajia", minäkin ennen, mut lopeti ne "hommat" kun menin naimisiin. Mutta en tosiaan ole sinisilmäinen, mutta minun mielestä pettäminen on vaan seksiä, eikä niin paha asia, jos kuitenkin omaansa rakastaa!
 
Älä luota siihen että ainakaan vuoteen lapsen syntymän jälkeen halut takaisi tulevat, joillakin kastää vielä kauemmin, varsinkin silloin jos jo raskaus aikana on halut pois. Yleensähän raskaus aikana, (varsinkin keskimmäisellä kolmanneksella) halut pitäis olla huipussaan. Älä lupaile miehellesi liikoja. Sitten tulee yövalvomiset, synnytyksesta toipuminenkin(fyysisesti) kestää 9kk, voi tulla synnytyksen jälkeistä masennusta ym.
 
sassi
Mutta olisiko se niin kamalaa, jos seksi tarpeensa jossakin muualla tyydyttää, koska kyllä tuo pahasti siltä vaikuttaa, jos sinua ei haluta? eipähän sinun tarvitse tuntea huonoa omaa tuntoa sen takia, että et tyydytä miestäsi. Jos hän sinua rakastaa, niin seksi on vaan seksiä.. Oletko puhunut jo miehesi kanssa? joko hän laivalta on tullut takaisin? Voisit antaa vaikka luvan käydä vieraissa, silloin kun sinua ei haluta, ja kertomaan sinulle silloin kun käy, niin ei tarvitse miettiä..
 
mies vailla vertaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:58 peikkotyttö kirjoitti:
HALOO! Mies on mies, ja jos sitä haluttaa, niin se sillon ottaa, sieltä mistä tarjotaan.
Voi jessus että jotkut osaa olla yksinkertaisia. EI TODELLAKAAN mene noin.

Mies ei ole mies jos ei osaa housujaan pitää jalassa vaikka oman vaimon ei tekisikään mieli.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:29 mies vailla vertaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:58 peikkotyttö kirjoitti:
HALOO! Mies on mies, ja jos sitä haluttaa, niin se sillon ottaa, sieltä mistä tarjotaan.
Voi jessus että jotkut osaa olla yksinkertaisia. EI TODELLAKAAN mene noin.

Mies ei ole mies jos ei osaa housujaan pitää jalassa vaikka oman vaimon ei tekisikään mieli.

Oletko ollut joskus vaikka 2-4vuotta ilman seksiä, kun vaimoa ei haluta, eli et saa kotona? Jos et, niin et voi kommentoida tähän asiaan. Jos olet ja väität ettet ole vieraassa vuoteessa ollut, valehtelet.
 
tulee vaan mieleen, että jos on noin suuri pelko että mies pettää, niin eikö sitä voisi sitten itse tehdä sille asialle jotain? tarkoitan tällä sitä, että naisen on helpompi kyllä antaa vaikkei tekisikään mieli (liukasteet on keksitty) ja kyllä ainakin mä annan ukolleni, vaikka itellä ei mieli just ookaan kohillaan, kyllä ne siitä oikealla tekniikalla ja yrittämisellä syttyy :whistle: voihan se tietysti olla, että jos mies on tietonen siitä, että toista ei haluta, niin että hänkään sitten ns. väkisin haluaa ja vaikkei ihan seksiin(yhdyntään) asti päädytäkään, niin on varsin itsekästä olla antamatta nautintoa toiselle edes sillointällöin, varsinkin jos hänellä halut pelaa. Konstit on monet, enkä tarkoita tällä miehen patistamista vieraisiin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 17:09 pekka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:29 mies vailla vertaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:58 peikkotyttö kirjoitti:
HALOO! Mies on mies, ja jos sitä haluttaa, niin se sillon ottaa, sieltä mistä tarjotaan.
Voi jessus että jotkut osaa olla yksinkertaisia. EI TODELLAKAAN mene noin.

Mies ei ole mies jos ei osaa housujaan pitää jalassa vaikka oman vaimon ei tekisikään mieli.

Oletko ollut joskus vaikka 2-4vuotta ilman seksiä, kun vaimoa ei haluta, eli et saa kotona? Jos et, niin et voi kommentoida tähän asiaan. Jos olet ja väität ettet ole vieraassa vuoteessa ollut, valehtelet.
vaikea uskoa että tommosiakaan naisia on, 2-4 vuotta ilman????? huhhuh =) ettei ois naiset olleet vieraissa vällyissä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:29 mies vailla vertaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:58 peikkotyttö kirjoitti:
HALOO! Mies on mies, ja jos sitä haluttaa, niin se sillon ottaa, sieltä mistä tarjotaan.
Voi jessus että jotkut osaa olla yksinkertaisia. EI TODELLAKAAN mene noin.

Mies ei ole mies jos ei osaa housujaan pitää jalassa vaikka oman vaimon ei tekisikään mieli.
Mies vailla vertaa: PUSUJA JA ISO HALI!
Hirveen raadollista tekstiä joillain. Ihan niin kun usko elämään olis kokonaan mennyt. Kiitos sulle hyvästä kommentista täysin oikeaan paikkaan.
 
sussi
niin...teidän tilanteestanne...

saattaahan olla tosiaan että mies yksikertaisesti nyt menee ja rilluttelee, koska pian, vauvan syntymän jälkeen, hän ei enää niin voikaan mennä.
tai jos olet esimerkiski ollut raskauden myötä jotnekin enemmän mustasukkainen tai muuten yrmeä(eihän naiset ikinä :D ) ja sen takia on ajatellut että tekee enemmän töitä ennemmin kuin kuuntelee sun sanomisia, ja toteaa että pian nuo hormonit tasoittuu tmv ja tuleehan näin tulevalle vauvaperheelle vähän lisää rahaaki =)


kolikon kääntöpuoli tietysti on, että käy välillä hakemassa nimenomaan vaan seksiä...siksi ei ehkä jakele puh numeroaan tm yhteystietoja koska hän ei halua niistä suhdetta, vain tarpeensa tyydytettyä.

Toivon kyllä tuta ensimmäistä olevan tosi, mutta juuri tuollaiset laivareissut nyt ovat aikalailla helppoa riistaa, kuten myös esim työmatkat tmv.

Mutta keskustelkaa, ehkä asia onkin aivan toinen kuin edes mietit, tseppiä :hug:
 
Kyllä olen näynyt ja kokenut niin monien miesten pettävän että varmaan sunkin tapauksessa näin on.. Kännireissut ja muut jatkuvat reissut ja kännäilyt sen todistaa. ja jos ei kerran kotoa seksiä saa niin varma tapaus. miehet nyt on vaan sellasia (p.askoja..)
 

Yhteistyössä