Pelkosektio sairaalat?

  • Viestiketjun aloittaja vieraqs
  • Ensimmäinen viesti
vieraqs
Missä sairaalassa olette saaneet pelkosektion helposti läpi ja millä syyllä? Itseäni kiinnostaa koska sama juttu edessä, tosin ei pelkosektio, vaan enemmän lääketieteellinen sektio, mutta pelolla on oma vaikutuksensa. :wave:
 
Tays:issa sain. Tai siis sektiota ei ole vielä tehty, mutta päivä on jo päätettynä.
En tiedä voiko nyt sanoa, että sen sieltä helpolla sai, mutta kyllä sen sai kun itse jaksoi taistella sen puolesta. Monella ihmisellä joutui käymään asiasta puhumassa ja aina uudelleen ja uudelleen selittää tilanne. Kyllä ne kaikki yritti aina ympäri puhua ja sitä alakauttasynnytystä tuputtaa. Jokaisen asenne oli myös, että ei päätetä vielä vaan sitten vasta myöhemmin. En olisi sitä vieläkään saanut, mutta totesin haluavani, että aika varataan minulle silloin ja lopulta tähän sitten suostuttiin.

Aina ei myöskään kannata todellakaan uskoa siihen mitä sanotaan. Minulle ainakin puhuttiin ihan mitä sattui ja kertomukset vaihtui yhtä useasti kuin ihmisetkin.
Siihen ei sitten kannata usko, että ei muka voida päätöstä tehdä ennen sitä ja sitä raskausviikkoa tai aikaa ei voida varata vielä synnytystapa-arvioon ennen kuin siinä ja siinä kuussa. Tällainen ei ole totta vain ainoastaan tapa viivästyttää päätöksen tekoa.
 

Yhteistyössä