Pelottaa ensi yö :(

Meidän seinänaapuri on viimeinkin saanut häädön. Joutuu kuulemma (isännöitsijä sanoi) huomenna luovuttamaan avaimet.

Pelottaa mitä ensi yöstä mahtaa tulla. Tämä "ihana" naapuri kaveriremmeineen on jo hajottanut autotolpan, rappurallin, harjan, töhrinyt roskiksen ja alaoven ym.ym. Tänä aamuna löytyi iso kasa roskia hänen ikkunansa alta (heitetty siis ikkunasta pihalle).
Ihan v*ttuilua siis.

Olen ensi yön yksin lasten kanssa kotona. Täytyy varmaan (taas) soittaa poliisi jos meteli on ihan mahdotonta.

:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja mälsä:
Ja soitat poliisit vaan heti paikalle ku siltä tuntuu... Enemmin liian aikaisin kuin myöhään!
Joo.
Pelottaa meidän autonkin puolesta, kun olen niin käsi etten osaa ajaa sitä autotalliin :ashamed: tuolla se on parkkiksella, ja kivakiva jos naapuri jättää siihen lähtiäisiksi jotain muistoja :/

Kävi tuossa ovella jo alkuvuodesta tappouhkauksia laukomassa. Kun muunmuassa me ollaan hänestä valitettu isännöitsijälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja mälsä:
Ja soitat poliisit vaan heti paikalle ku siltä tuntuu... Enemmin liian aikaisin kuin myöhään!
Joo.
Pelottaa meidän autonkin puolesta, kun olen niin käsi etten osaa ajaa sitä autotalliin :ashamed: tuolla se on parkkiksella, ja kivakiva jos naapuri jättää siihen lähtiäisiksi jotain muistoja :/

Kävi tuossa ovella jo alkuvuodesta tappouhkauksia laukomassa. Kun muunmuassa me ollaan hänestä valitettu isännöitsijälle.
Kyllä sä saat sen auton sinne talliin jos oikein kovasti yrität. Mukavampi se kuin et tollanen härö laittaa lasit ja pellit paskax.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Oon jättihuono parkkeeraaja. Viimeksi kun yritin niin jouduin hakemaan miehen apuun kesken kaiken :xmas: ois varmaan pitänyt pyytää apua joltain (muulta :D ) naapurilta aiemmin päivällä.
Otat ihan rauhassa vaan ja ajat sen auton talliin :D
Ei kai sul mikään kuorma-auto sentäs oo :whistle:
 
moi
Älä missään tapauksessa avaa ovea. Ja poliisit soitat heti kun pelko iskee. En mä usko että ne sun autoon mitään tekee ja sittenpähän tiedät keltä vaatia korvauksia jos jotain tekevät.
 

Yhteistyössä