pelottaa

Kaksi keskenmenoa takana, eikä yhtää onnistunutta raskautta. nyt olen taas raskaana, vasta 5+2 ja tuntuu että ne vähäisetkin raskausoireet katoavat. miten sitä jaksaa taas nousta ylös, jos tulee kolmas keskenmeno? aikaisemmat ovat sattuneet samoihin aikoihin viikolla 6+.. tutkimuksiakin tehtiin mutta ei niistä mitään selvinnyt, ainostaan kilpirauhasarvo olisi voinut olla matalampi, siihenkin sain viime viikolla lääkityksen.

miten te muut usean keskenmenon saaneet olette saanut voimia yrittää aina uudelleen? vieläkö tässä on mitään toivoa? :(
 
Hei taas. Vastailen tässä itselleni, kun en ole muilta viestejä saanut. Kaksi viikkoa sitten pelkäsin kovasti kolmatta keskenemenoa ja luultavasti näin taitaa käydä. Viime viikolla 6+3 kävin alkuraskauden ultrassa, jolloin näkyi kyllä oikean kokoinen sikiö sekä myös syke. Eilen kuitenkin alkoin alavatsaa ja alaselkää jomotella ja tänään on tullut ruskeaa vuotoa. Joten eiköhän tämäkin kesken mene :( Raskausoireita ei oikestaan enää ole. Huomenna käyn vielä lääkärissä. Olo on aika lohduton, onnistuuko tämä koskaan. Kaipaisin kovasti viestejä kohtalotovereilta..
 
Eeän
Heips!
Musta ei varsinaisesti ole apua kylläkään, mutta olisin halunnut kysyä, että miten sulle kävi?? Vieläkö pieni on matkassa? Ja jos pieni on matkassa vielä, niin hei on suuri todennäköisyys, että matkassa pysyykin jos kerran syke on jo näkynyt. On nimittäin harvinaisempaa, että sitten enää kun syke on bongattu, niin menis kesken. Näin mulle on kerrottu. Mutta onhan se tietysti mahdollista. Ja hei, mulla on kaikissa kolmessa raskaudessani ollut ruskeaa vuotoa ja kakkosta odottaessa mulle tuli aivan hillittömät alamahakrampit ja julmetut kivut. Ja vuosin sitä ruskeaa vuotoa ja olinkin siis ihan varma, että kesken menee. Mutta eipä mennyt :) Poika on nyt 3,5 vuotias. Joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Toivottavasti sulla on vielä pieni matkassa <3 Tsemppiä!!
 
Hei Eeän, kiitos tsempeistä ja siitä, että vastasit viestiini :) Rauhoittavaa kuulla että noita vuotoja voi olla ihan normaalissakin raskaudessa ja vieläpä kovia kipuja. Pieni on vielä matkassa mukana, kävin ultrassa 8+3 ja sykkihän se sydän silloinkin ja pikkuinen liikahtelikin vähän. Vuotoa tulee aina silloin tällöin. Ei tässä voi kuin odotella..nuo kaksi keskenmenoa vaivaa vaan tuolla taustalla ja siksi pelko nostaa välillä päätään. Hyvää kevään odotusta sinulle :)
 

Yhteistyössä