Pelottaako sinua yksin kotona?

Pelottaako sinua yksin (tai lasten kanssa) kotona? Jos niin mikä ja miksi?


Minua pelottaa, että meille ilmestyy joku yhtäkkiä ovesta sisäänja tappaa minut. En tiedä miksi, mutta yksi syy lienee se, että meillä on käytännössä neljä ulko-ovea talon eri puolilla. Kun vauva alkaa itkeä makuuhuoneessa, pelkään mennä sinne, koska kaksi ovista on niin, että niistä pääsee makuuhuoneeseen..
 
Kyllä
Välillä... lattiat narahtelee tietyistä kohdista ja yksi ovi aukeaa ittekseen, joissain kohdin taloa on ihan kylmiä kohtia aika ajoin ja toisinaan taas ihan tasalämpöistä jokapaikassa...
 
Joskus jos olen kattonut jonkun turhan jännän leffan ittekseni saatan vähän tarkistella ovia normaalia tarkemmin ja nukkumaan mennessä kuunnella eri ääniä herkästi. Samaten kerran kun rappukäytävässä riehui joku sekopää, olin sen jälkeen muutaman päivän vähän tavallista jännittyneempänä. Normaalisti en.
 
Sähän olet kuin sinkku?
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25612496:
Ei pelota. Tosin ihan yksin olen kotona tooooodella harvoin. Muksujen kanssa ollaan kolmistaan nytkin arkipäivät. Viikonloppuna mies tulee kääntymään kotiin.
Että teillä nyt ei ole sitä fyysistä kosketusta kuin parina päivänä viikossa.
 
No ei pelota. :D Mä olen nyt pari kuukautta viikkoillat ja -yöt ihan yksin kotona, joten jo olis hankalaa elämä jos pelottaisi. Kai suurin osa ihmisistä jossain vaiheessa elämäänsä myös asuu yksin ja viimeistään silloin pääsee tuollaisista peloista eroon?
 
Pelottaako sinua yksin (tai lasten kanssa) kotona? Jos niin mikä ja miksi?


Minua pelottaa, että meille ilmestyy joku yhtäkkiä ovesta sisäänja tappaa minut. En tiedä miksi, mutta yksi syy lienee se, että meillä on käytännössä neljä ulko-ovea talon eri puolilla. Kun vauva alkaa itkeä makuuhuoneessa, pelkään mennä sinne, koska kaksi ovista on niin, että niistä pääsee makuuhuoneeseen..
Ei pelota.
Taitaisit olla kauhusta jäykkänä meillä, talo kaukana muusta asutuksesta, takana metsä, kaksi ulko-ovea eikä lukkoa kummassakaan...

:)
 

Yhteistyössä