Peppuseksin ABC

  • Viestiketjun aloittaja kakkonen
  • Ensimmäinen viesti
rane
Miehenä sitä toivoisi että eukko tajuaisi jotenkin huuhdella peränsä ennen touhuja. Otan kakkosen ilolla vastaan kyllä, mutta iloa ei kestä kuin 10 sekuntia kun jo kakan haju tunkee nokkaan.

En kehtaa asiasta mainita. Olen elämässäni ujo. Auttaisikohan jos hieraisen hieman vicksiä tms. nenäni alle? :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Luin huonosti Kylmän ämmän tekstin. Siis kondomin kanssa olen ainoastaan harrastanut peppuseksiä. Käytä sitä ehdottomasti.
Miksi? Tuleeko spermasta oikeasti ripuli?
Mulle ainakin.Ja näköjään parille muullekin.

:D
Hyvä tietää tämäkin mahdollisuus, ettei tule sit ihan puun takaa, jos niin käykin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rane:
Miehenä sitä toivoisi että eukko tajuaisi jotenkin huuhdella peränsä ennen touhuja. Otan kakkosen ilolla vastaan kyllä, mutta iloa ei kestä kuin 10 sekuntia kun jo kakan haju tunkee nokkaan.

En kehtaa asiasta mainita. Olen elämässäni ujo. Auttaisikohan jos hieraisen hieman vicksiä tms. nenäni alle? :/
Paa pyykkipoika neppaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rohkeasti vain uudestaan kokeilemaan ap jos hyvältä tuntuu. Aikaa, lämmittelyä ja liukkaria on peppuseksin ABC. Itsekkin olin pitkälti yli kolmikymppiseksi ajatuksella, että exit only. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja voi pojat :p :whistle: Osaa lämmitellä minut niin hyvin, että suorastaan itse pyydän saada peppuun.
Kiitos rohkaisusta :D Ajattelin itsekin aina ennen, että minun peppuuni ei kukaan työnnä ikinä mitään, mutta niinpä mieli vaan muuttuu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mä suosittelen käyttämään jotain muuta asentoa ku doggy style. Esim. kyljellään on rennompi ja homma sujuu paremmin eikä satu.
Okei, kiitos tästäkin vinkistä =)

Onpa mukavaa, että kukaan ei oo vielä tullut tähän ketjuun tuomitsemaan ja sanomaan, että peppuseksi on sairasta ja iljettävää. Koska ei sen yrittäminen ainakaan tuntunut millään tavalla iljettävältä, vaan yllättävän mukavalta.
 
hymiö
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Onneks mun mies ei halua tollasta! Ollaan samoilla linjoilla.
Exit only :LOL:
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta, joka epäilemättä täytti aloittajan avuntarpeen ja vastasi meidän muiden suureen kiinnostukseen seksielämääsi kohtaan ;)
 
sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Se tautiriski on sitä että peräsuolesta tarttuu penikseen suolibakteereja, jotka emättimeen joutuessaan voivat aiheuttaa tulehduksen.
ai että kakkosen jälkeen vielä ykköstä? Hyi, ei meillä ainakaan tehdä niin. Peppu vikana aina.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mä suosittelen käyttämään jotain muuta asentoa ku doggy style. Esim. kyljellään on rennompi ja homma sujuu paremmin eikä satu.
..tai ratsastaen.. tai selällään polvet taivutettuina vatsaa vasten. ;)
Eipä oo tullut vielä mieleenkään, että peppuseksiäkin voi harrastaa kovin monessa asennossa, joten kiitos näistäkin vinkeistä :)
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja rane:
Miehenä sitä toivoisi että eukko tajuaisi jotenkin huuhdella peränsä ennen touhuja. Otan kakkosen ilolla vastaan kyllä, mutta iloa ei kestä kuin 10 sekuntia kun jo kakan haju tunkee nokkaan.

En kehtaa asiasta mainita. Olen elämässäni ujo. Auttaisikohan jos hieraisen hieman vicksiä tms. nenäni alle? :/
Kokeilepa ensin huuhdella se oma peräsuolesi ja tule sitten antamaan tänne vinkkiä, miten onnistui. Ei taida olla ihan helppoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hymiö:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Onneks mun mies ei halua tollasta! Ollaan samoilla linjoilla.
Exit only :LOL:
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta, joka epäilemättä täytti aloittajan avuntarpeen ja vastasi meidän muiden suureen kiinnostukseen seksielämääsi kohtaan ;)
Ole hyvä. Mielenkiintoinen aihe, mutten ole halukas itse kokeilemaan :LOL: Joku mies tuossa jo valitteli kakan hajusta...mmmh, ihanaa ;)
 
sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihmettelen miten sinne pystyy noin vaan panemaan kun aika monella on perapukamia. Meinaan että voi olla aika verevää touhua..
Peesi. Samaa miettinyt.
no ehkäpä niillä jotka harrastaa peppuseksiä ei niitä pukamia ole. Ei niitä nyt kaikilla ole. Daa...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihmettelen miten sinne pystyy noin vaan panemaan kun aika monella on perapukamia. Meinaan että voi olla aika verevää touhua..
Peesi. Samaa miettinyt.
no ehkäpä niillä jotka harrastaa peppuseksiä ei niitä pukamia ole. Ei niitä nyt kaikilla ole. Daa...
Jos on sisäisiä peräpukamia, niin eivät varmaan paljastu kuin sisätutkimuksessa, taikka jos sattuvat puhkeamaan.
 
voi rane
miten ihminen voi olla ujo jos kehtaa tehdä vaikka mitä mutta ei puhua? parempi jättää touhut avoimille persoonille, jotka pystyvät keskustelemaan rohkeasti petikumppanin kanssa. meinaan ku et kehtaa kaka hajusta mainita. rohkeutta peliin ja asiat avoimiksi.
 
sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihmettelen miten sinne pystyy noin vaan panemaan kun aika monella on perapukamia. Meinaan että voi olla aika verevää touhua..
Peesi. Samaa miettinyt.
no ehkäpä niillä jotka harrastaa peppuseksiä ei niitä pukamia ole. Ei niitä nyt kaikilla ole. Daa...
Jos on sisäisiä peräpukamia, niin eivät varmaan paljastu kuin sisätutkimuksessa, taikka jos sattuvat puhkeamaan.
ja niitäkö nyt sitten on miltei kaikilla?
 
Miepä vaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihmettelen miten sinne pystyy noin vaan panemaan kun aika monella on perapukamia. Meinaan että voi olla aika verevää touhua..
Peesi. Samaa miettinyt.
no ehkäpä niillä jotka harrastaa peppuseksiä ei niitä pukamia ole. Ei niitä nyt kaikilla ole. Daa...
Jos on sisäisiä peräpukamia, niin eivät varmaan paljastu kuin sisätutkimuksessa, taikka jos sattuvat puhkeamaan.
Noin 50% aikuisista on peräpukamat. Eivät aina oireile muuta kuin esim. kovan vatsan aikana, tai muussa erikoisemmassa tilanteessa.
 

Yhteistyössä