Perheesi lavistys/tatuointi tilasto

Tatuointeja on 6 (mulla 5, miehellä 1). Lävistyksiä ei ole muutenkuin korvissa, mulla venytykset 18mm ja 16 mm, miehellä toisessa korvassa 10mm. Ensi kuussa menen varmaan ottamaan jonkun lävistyksen, en ole ihan varma vielä et minkä otan mutta varmaan jonkun sellaisen mikä mulla on ollut jo aikaisemmin :) Uutta kuvaakin olisi tarkoitus ottaa, kunhan vaan saan viimeisteltyä mun ideat :)
 
Tämmöttisii
Alkuperäinen kirjoittaja Tämmöttisii;25683791:
Itselläni nolla tatuointia toistaiseksi, viisi kuvaa olisi kyllä ihoon tulossa.. Lävistyksiä on itselläni 4, nännit, huuli ja nenä. Kieleen haaveilen lävistystä :) Miehen tatuointeja en pysty laskemaan, on niin paljon ja isoja tatuointeja, osa on yhdistettykin. Lävistyksiä miehellä ei ole, toistaiseksi.
Aijjaa, ai sit niinku korviksetkin lasketaan. Miehellä on korvissa 3 reikää, mutta ei koruja niissä. Minulla on yhteensä 7 korvista. Eli jos kaikki laskee yhteen niin itselläni on 11 lävistystä ja sit joskus tulevaisuudessa vielä se kielilävistys, otetaan varmaan miehen kanssa yhdessä ne :) Lapsilla ei ole mitään.
 
"peeveli"
Jaaha, täällä kauhistellaan. Hyi mitä paskasakkia, meillä on vaan korviksia-tyyliin. Entäs sitten? Korvikset on ihan yhtälailla lävistykset nekin, eikä edes yhtään, ei tippaakaan miellyttävämmän näköiset.
 
"vierailija"
Mulla 5 korvista ja 2 tatuointia. Muilla ei mitään. Ihailen miehen tatuoimatonta ja lävistämätöntä kroppaa mutta omia koristeitani en todellakaan kadu. Pieniä ja siistejä ovat kaikki.
 
Kahdella kolmesta löytyy tatskoja ja lävistyksiä. Lävistyksiä muutama, tunneleita myös. Tatuointien määrää en edes tiedä. En pysy enää laskuissa mukana. Miulla yli 20 ja miehen kuvia en oo ikinä edes laskenu... Itse otin uusimman kuvan just maanantaina
 

Yhteistyössä