Perhepeti, askel pedofiliaan?

  • Viestiketjun aloittaja emmi
  • Ensimmäinen viesti
emmi
Uuden, englannissa tehdyn tutkimuksen mukaan perhepeti korreloi pedofililiaan. Perhepetiä harrastavilla siis on muukin mielessä kuin yhdessäolo.

Voi olla, vähän sama kuin taaperoiden imetys. Kyse ei ole lapsen eduista, vaan vanhempien perverssioista.


 
voi hyvää päivää taas....
Anteeks? Mä en kyllä koe saavani minkäänlaista seksuaalista nautintoa kun pusuttelen pientä poikaani joka nukkuu mun vieressä.....eikä miehelläkään silloin stondaa vaan kuorsaus kuuluu......
 
Siellä kait ei voi olla samaa sukupuolta olevat sisarukset edes samassa huoneessa nukkumassa ja omat kylppärit pitää olla ehdottomasti!!

Sittenhän ois pedofiliaa ympäri maata kun lukemattomissa maissa asutaan monen sukupolven kanssa samassa ja ei ole todellakaan omia petejä eikä huoneita...

Meilläkin sitten varmaan on lietsottu pedofiliaan, kun tuo nuorimmainen ei meinannut raskia omassaan nukkua... :/ :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Uuden, englannissa tehdyn tutkimuksen mukaan
Olisitko ap ystävällinen ja laittaisit tarkempaa tietoa moisesta tutkimuksesta. Linkki esimerkiksi olisi varsin tarpeellinen.

Muussa tapauksessa lopeta p***an jauhaminen.
 
äiti myös
Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Uuden, englannissa tehdyn tutkimuksen mukaan perhepeti korreloi pedofililiaan. Perhepetiä harrastavilla siis on muukin mielessä kuin yhdessäolo.

Voi olla, vähän sama kuin taaperoiden imetys. Kyse ei ole lapsen eduista, vaan vanhempien perverssioista.
Voi minua mikä perverssi olenkaan :) :)
 
totuus
On selvää, että ainakin taaperoiden imettäjät ei ole terveitä, vaan saavat tyydytystä siitä kun joku tissiä lutkuttaa, vaikka se olisi oma lapsi.

Sama pätee perhepetiin, aivan varmasti!
 
Tia
Tää on tätä, että tutkimustulokset jotka sotii omia elämäntapoja vastaan eivät varmastikaan voi pitää paikkaansa. Kai niissä jokin perä kuitenkin on, tuskinpa niitä tuloksia nyt tuosta vaan keksitään....mut joo, tuo tuskin tarkoittaa, että kaikki jotka perhepetiä harrastavat olisivat pedofiilejä mutta ne jotka ovat niin kynnys toimia varmaan madaltuu =/
Ja siinä samaa mieltä että ei ole lapsen etu...
 
Voi jumalauta tätä yksinkertasuutta!!
Meillä perhepeti=olen siis pedofiili!!!! :headwall: :headwall:
Ja entäs kun käydään saunassa koko porukka!!! :eek: Siis alastomana!Härregyd!
Mites jos mies pesee tyttövauvan kakat tai mää poikavauvojen..........sehän on jo sitten ihan sairasta!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
sossu
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Tässä ei ole ensinnäkään esitetty minkäänlaista lähdettä että tällaista tutkimusta olisi edes tehty. Kiinnostasi kuulla, miten perhepeti ei ole lapsen etu?
Jokainen tajuaa, että lapsen paikka ei ole vanhempien välissä/sängyssä. Se on perverssiä.

 

Yhteistyössä