Perjaintain provo.

Jos sulle sanotaan, "älä mene seisomaan keskelle tietä, rattijuoppo ajaa sun päältä". Menet sinne tiellä ja rattijuoppo ajaa sun päältä.

Miksi teit niin? Elämä pilalla.

Miksi menet pedareireitten ja maahanmuttajien mukaan jos tiedät joutuvasi raiskatuksi?

Miksi teit niin?
 
Ruoska
En menekään pedareitten mukaan. Tosin ei musta pedarit välitäkään sillä tavalla, olen aivan liian kypsynyt.

Maahanmuuttajien mukaan olen mennyt, ja suomalaistenkin mukaan olen mennyt. Paha mennä sanomaan kummasta ryhmästä mulla olisi huonompia kokemuksia ;)

Raiskannut ei ole vielä kukaan, mutta suomalaisista miehistä on kyllä lievempiä epämiellyttäviä kokemuksia.

Yleisesti ottaen voisi sanoa, että tuntemattomien mukaan ei kannata mennä. Kokemuksen myötä oppii aika hyvin, millaisiin tyyppeihin voi luottaa. Suomessa on ainakin tähän asti voinut aika hyvin luottaa ihmisiin, olkoonkin että paskojakin yksilöitä joukkoon mahtuu. Mutta nämä ovat yksittäistapauksia.
 
vierailija
Jos sulle sanotaan, "älä mene seisomaan keskelle tietä, rattijuoppo ajaa sun päältä". Menet sinne tiellä ja rattijuoppo ajaa sun päältä.

Miksi teit niin? Elämä pilalla.

Miksi menet pedareireitten ja maahanmuttajien mukaan jos tiedät joutuvasi raiskatuksi?

Miksi teit niin?
Koska mulle sanottiin ihan toisin. Mulle sanottiin ettö pitää suvaita vaikka raiskattaisiin :(
 
vierailija
Jos sulle sanotaan, "älä mene seisomaan keskelle tietä, rattijuoppo ajaa sun päältä". Menet sinne tiellä ja rattijuoppo ajaa sun päältä.

Miksi teit niin? Elämä pilalla.

Miksi menet pedareireitten ja maahanmuttajien mukaan jos tiedät joutuvasi raiskatuksi?

Miksi teit niin?
Pakko kun kuljen julkisilla töihin ja välillä joudun pyörimään hellsinskin juna-asemalla myöhään. En siitä pidä ja yritän olla sellaisessa paikassa, jossa on paljon suomalaisia. Kölnissähän yhtä naista oli hieronut sata mamua kun oli tulossa junasta ja oli asemalla.
 
En mä jaksa tätä keskustelua ruveta uudestaan käymään. Tästä oli jo joskus kauhea väittely palstalla, kun palstan jotkut miehet syyllistivät raiskauksista uhreja. Sellainen on aika väsynyttä läppää - ei jaksa enää vuonna 2016 niin kivikautisia juttuja.
Tää olikin enemmän näille jotka pitivät mua ihmissaastana, kun tällästä ajatusta edes heittää iloille.
Missä ne nyt on?
 
vierailija

Jotenkin hymyilyttää asetelma monissa caseissa...toki pitää muistaa vastuuolettama,
mutta jos menet Rattijuopon kyytiin, retkelle mikä päätyy koivun ympärille ja vammaudut iäksi, saat korvauksia koska olet rattijuopon uhri / Vastuukysymys?. Menet tuntemattoman setämiehen mukaan hotellille kurveilta kehittyneenä teininä... Valinta kuten edellä, ja edelleen syyllisyys selkeä / vastuukysymys?...miksi menit kun ennalta jo tiesit?

Teet jotain muuta hölmöä, itketyt jälkikäteen kun kourassa mustapekka...syyllinen selvä/ Vastuu kysymys?

Eikö talidomilla mikä antaa itsensä vaaralle alttiiksi ole ollut missään kohtaa parantamista omassa toiminnassa...Lasken kaikki nämä case luonnollisen hävikin piiriin.
 

Jotenkin hymyilyttää asetelma monissa caseissa...toki pitää muistaa vastuuolettama,
mutta jos menet Rattijuopon kyytiin, retkelle mikä päätyy koivun ympärille ja vammaudut iäksi, saat korvauksia koska olet rattijuopon uhri / Vastuukysymys?. Menet tuntemattoman setämiehen mukaan hotellille kurveilta kehittyneenä teininä... Valinta kuten edellä, ja edelleen syyllisyys selkeä / vastuukysymys?...miksi menit kun ennalta jo tiesit?

Teet jotain muuta hölmöä, itketyt jälkikäteen kun kourassa mustapekka...syyllinen selvä/ Vastuu kysymys?

Eikö talidomilla mikä antaa itsensä vaaralle alttiiksi ole ollut missään kohtaa parantamista omassa toiminnassa...Lasken kaikki nämä case luonnollisen hävikin piiriin.
Niin mihin sä nyt pyrit tällä vai ainoastaan perjantaiprovoamaan?
 
Mörköäiti: Jos astut karhunrautaan tai yrität viedä rotanloukusta evään, ja saat kynsillesi. Onko kynsillesaanti oma vai metsästäjän vika? Jos asetat itsesi vaaralle alttiiksi ja toimit vastoin tunnettuja järkeviä käytäntöjä, onko kyseessä oma virheesi vai mitä?

Jos menet namusedän kyytiin ja saat yllätysseksiä, on puute vanhempien valistuksessa.

Jos menet paikalle kutsuttuna, jotenkin juoniteltuna, hieman imarreltuna ja onnesta soikeana, ja saat jotain muuta kuin tilasit...Pitää miettiä miksi tilasit ja luotit lähettilääseen....Väärintekijän vastuuta tämä ei poista, mutta mikä on sinun vastuusi tapahtumaketjussa?
 
Mörköäiti: Jos astut karhunrautaan tai yrität viedä rotanloukusta evään, ja saat kynsillesi. Onko kynsillesaanti oma vai metsästäjän vika? Jos asetat itsesi vaaralle alttiiksi ja toimit vastoin tunnettuja järkeviä käytäntöjä, onko kyseessä oma virheesi vai mitä?

Jos menet namusedän kyytiin ja saat yllätysseksiä, on puute vanhempien valistuksessa.

Jos menet paikalle kutsuttuna, jotenkin juoniteltuna, hieman imarreltuna ja onnesta soikeana, ja saat jotain muuta kuin tilasit...Pitää miettiä miksi tilasit ja luotit lähettilääseen....Väärintekijän vastuuta tämä ei poista, mutta mikä on sinun vastuusi tapahtumaketjussa?
Niin niin, te odotatte nyt jotain sen tyyppistä vastausta, että tietysti naisen pitää tajuta olla menemättä miesten kanssa minnekään. Loogista päättelyä. Mutta missä vaiheessa ajattelette, että sitten voi mennä? Missä vaiheessa mies muuttuu rotanloukusta ihmiseksi?
 
Vittuilin nakkikiskalla luottaen itseeni, kaikki väisti mua, mulle tuli hyvä olo, olin yheksästä neljään eka ja ainut asiakas, kun kukaan muu ei uskaltanut...sit nakkikopista tuli ulos chuck norris ja kiskas mua filtteriin...Se että olin pelotellut koko päivän muita, ja rähjännyt muut asiakkaat pois ei merkannut mitään, mut nyt olen uhri ja Chuck maksaa mulle hölmöilystään...Oliko tilattu, no ehkä snadisti...mut oon uhri
 

Yhteistyössä