PERJANTAI! Täällä taas. Mitäs muut?

Siis sekä minä että perjantai, täällä taas! Jee! :D

Ihan kuin olisin täällä vain perjantaisin,
vaikka eilenkin hairahduin tänne. :xmas:
Tjaa-ah, tarkemmin laskien viime perjantaina palsta jäi minulta kyllä välistä! :O

Mutta siis asiaan: mitä perjantaisuunnitelmia?
Minä ajattelin relata rauhassa kotona, ehkä pari lasia skumppaa jne... - ja olkaa pliis viihdyttäviä, ettei tartte etsiä seuraa muualta. :kieh:
 
lucifer
suunnitelmia..hmmm... jos lähtis illallaksi pihalle ja talliin, olis auton turbon rassausta tiedossa miehen kanssa.

huomenna aamunavetalla puolikuudeksi muorin luo että saa sekin kerran viikossa ainakin ottaa rennommin.
 
Lex
Töissä taas, tänään helppo keikkailta tulossa. Illalla ajattelin poiketa kotimatkalla yhdellä kaljalla, huomenna aamupäivä lasten kanssa ja jälleen iltapäivällä takas töihin.

Normiviikonloppu siis! :D
 
"maniokki"
Pian töistä kotiin, leppoisaa oleskelua kotosalla koska lapsi kipeänä. Muutama lasi punkkua illalla ja nautiskelua,ehkä jotain herkkuja.
Ihana tunne kun tietää että huomenna aamulla ei kello soi eikä tarvi lähteä minnekään!
Perjantai-illat on kyllä melki viikon kohokohta :)
 
....
Vielä töissä. Mahdollisesti mennään miehen vanhempia moikkaamaan ja katsomaan uutta koiranpentua :heart:

Vaihtoehtosesti käydään tuplabonuspäivillä suurostoksilla ja katsellaan joku leffa tms.
 
Ihan jees. Töistä on vapaata ja aamulla oli euforinen olo, kun nukuin melkein yhdeksään tavallisen viiden sijaan. En valitettavasti ajatellut kuitenkaan viihdyttää sinua täällä koko päivää. :(
Ei tarvitsekaan koko päivää - olen töissä nyt. :rolleyes:

Mutta illalla tarvitsen viihdettä, palsta petti mut pari viikkoa sitten niin totaalisesti, että oli pakko ottaa etäisyyttä. :(
 
Viimeksi muokattu:
Jotain hyvää iltapalaa pitäis suunnitella ja jos jonku olusen sen kanssa ottaisi. Ihan kotosalla ollaan vain ja rentoudutaan. :) Kauhean pitkäksi ei saa ilta venähtää, kun miehen pitää olla viikonloppu töissä ennakkoäänestyksen vuoksi.
 
Pitäis lähteä kaverin synttäriä juhlistamaan, mutta tämä jatkuva päänsärky, nenän tukkoisuus ja kuumeinen olo taitaa olla mulle ihan liikaa. : /
 
Ajattelin kokata ja kuunnella parit sielunmessut läpi. Aivot narikkaan siis. Vähän väsy kai, kun tänään töissä erästä kirjettä kirjoittaessani aloin itkeä, koska kirjeen sisältö niin surullinen. Eihän se saisi tuntua tai näkyä, mutta nyt vaan kolahti pahasti. Toisaalta, osa kyynelistä sitäkin, että ihana, että vieläkin yksittäinen tragedia voi koskea syvästi.
 

Yhteistyössä