Perjantain naamapino! :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";28055434]http://smileys.emoticonsonly.com/emoticons/t/too_funny-1052.gif[
/img][/QUOTE]

UUps! Tässä sulle!
[img]http://smileys.emoticonsonly.com/emoticons/t/too_funny-1052.gif
 
"vieras"
Nää naamapinot on sitten mielenkiintoisia. Miettikääs typerästi -vastailijat, kehtaisitteko vaikka työpaikalla sanoa tollaista ihmisille päin naamaa? Työkaveri näyttäisi vaikka ajokorttikuvansa kahvipöydässä, sanoisit että
näytät isonenäiseltä ja tukkasikin on ruma? :D Ei helvetti, tällainen onnistuu vain tällä palstalla. Varsinkin kun se
ei ole edes totta, täällä haukutaan eniten sellaisia ihmisiä joitten ulökonäössä ei ole mitään vikaa.
Sitten taas jos esim. minä laittaisin kuvani nin sitä ei taatusti haukuttaisi yhtään, koska olen oikeasti ihan satavuotiaan kamelinperseen näköinen *reps*
 
"vieras"
No onhan se totta että nätti on vähemmän kaunis kun kaunis :O Siis on karsee - ruma -tavis - nätti -kaunis. Jokainenhan tietää et se noin menee?! Yleensä tosin tuo nätti = normaali/neutraali/tavallinen joten periaatteessa tuon tavis-arvon voisi jättää pois. Ei nätti ole mitään kehumista vaan se on se mitä sanotaan kun ei ole oikeastaan mitään sanottavaa mutta haluaa olla kohtelias. Peesatkaa nyt muutkin mua tässä!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Peyote
[QUOTE="vieras";28056568]No onhan se totta että nätti on vähemmän kaunis kun kaunis :O Siis on karsee - ruma -tavis - nätti -kaunis. Jokainenhan tietää et se noin menee?! Yleensä tosin tuo nätti = normaali/neutraali/tavallinen joten periaatteessa tuon tavis-arvon voisi jättää pois. Ei nätti ole mitään kehumista vaan se on se mitä sanotaan kun ei ole oikeastaan mitään sanottavaa mutta haluaa olla kohtelias. Peesatkaa nyt muutkin mua tässä![/QUOTE]

Kyl sä tässä nyt olet ilkeä. Ap on kaunis, jos haluatte että tarkennan. Mulle ne on ihan sama asia.
 
Peyote
Miksi muuten mun sanomana nätti on kamala loukkaus kun muiden sanomana se on kohteliaisuus? Tuntuu etten saisi sanoa mitään. Ei muiden sanomisia koko ajan arvostella näin.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28056605:
mulle on täällä kirjotettu että kehuin huonosti ja jos en parempaan pysty niin kannattaa olla kokonaan kehumatta + jonkinlaiset haukut perään.
Miten sä kehuit sitten? Muistan, että usein sanot jollekin, että et ole ruma. Se on ehkä kehuksi tarkoitettu?
 

Yhteistyössä