Perjantain persekuvaketju!!!

Fastilla on kans uus hyvä, tai en tiä onko uus mutta mulle uus:

Block

Protskuu 76g
Hiilareit 7,5g
kcal 390
Veikkaisin että on hintavampaa kuin toi whey-80? Tossa kun on heraproteiinin lisäksi kaseiinia ni se yleensä nostaa hintaa. Tosin toi whey-80 taitaa olla yks tän hetken halvimpia proteiinilisiä. Ja se vanilja on vaan niin nannaa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Epähäveliästä
Jos nyt hetkeksi laitan...

Eli siis eka kuva on elokuulta ja toka kuva on lokakuun lopulta, omasta mielestäni pikkasen edistymistä näkyvissä :snotty:

Ja ottakaa huomioon että mä olen aina ollut ihan täys lättäperse että mulle tääkin on jo hurja edistys, vaikken vielä olekaan tyytyväinen.

image

*Mua pelottaa* :ashamed:


No kehtaathan sä alastonsuomeenkin laittaa.

*BONGATTU*
 
Tänään tarjoan saunaviiniä, saa nähä miten käy.

[QUOTE="Mammutti";30470447]No Rätti, juotatko näin perjantaina (tai no siis sinähän vietät lauantaita) sille naisellesi sitä viintä jotta se suostuu sen sinun pebakuvasi nappasemaan?[/QUOTE]
 
Hyvä kysymys =)
En osaa näin äkikseltään antaa vastausta kysymykseesi, mutta annan sen myöhemmin.

Piti tulla kuitenki kurkkimaan, hnmh, kertooko se jotain, hmmm, noh, ei välttämättä mutta :stick: =)


[QUOTE="Linnea";30473160]Miksi täällä pitäisi jakaa peränsä kuvia joillekin pervoille? Ei kukaan omanarvonsa tunteva alennu tälläseen![/QUOTE]
 
[QUOTE="Linnea";30473160]Miksi täällä pitäisi jakaa peränsä kuvia joillekin pervoille? Ei kukaan omanarvonsa tunteva alennu tälläseen![/QUOTE]

Mulle oli itseni ylitys pistää perse kansan nähtäville kun omassa pikku elämässä en oo semmosta tehny vaan yleensä vaan peittelen itteeni, on toi omakuva ollu aina vähän rutussa.

Voihan sitä sitten sanoa omanarvontunnen puutteeksi, kyllä se mulla varman pätee kun ulkonäöstä puhutaan :)

Mutta en ota niin hirveän vakavasti näitä juttuja myöskään. Mun mielestä peppukuva ei oo vakava asia enkä haluu tehdä siitä sellaista.

//muoks. ja lisään vielä, että itseni ylitys siinä mielessä, että en ajattele että mun perse olis niin hirveä ettei sitä vois näyttää. Ei se nyt niin upea ole että odottaisin ihastustunutta vastaanottoa, mutta se on tavallinen eikä sitä tarvii hävetä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei siin mithää vikkaa oo, hyvältä näyttää :p

Mulle oli itseni ylitys pistää perse kansan nähtäville kun omassa pikku elämässä en oo semmosta tehny vaan yleensä vaan peittelen itteeni, on toi omakuva ollu aina vähän rutussa.

Voihan sitä sitten sanoa omanarvontunnen puutteeksi, kyllä se mulla varman pätee kun ulkonäöstä puhutaan :)

Mutta en ota niin hirveän vakavasti näitä juttuja myöskään. Mun mielestä peppukuva ei oo vakava asia enkä haluu tehdä siitä sellaista.

//muoks. ja lisään vielä, että itseni ylitys siinä mielessä, että en ajattele että mun perse olis niin hirveä ettei sitä vois näyttää. Ei se nyt niin upea ole että odottaisin ihastustunutta vastaanottoa, mutta se on tavallinen eikä sitä tarvii hävetä.
 
[QUOTE="Linnea";30473160]Miksi täällä pitäisi jakaa peränsä kuvia joillekin pervoille? Ei kukaan omanarvonsa tunteva alennu tälläseen![/QUOTE]

No mä en ymmärrä mitä alentumista siinä on.

Itse laitoin koska olin utelias. Olen jonkin aikaa takamustani treenannut ja halusin nähdä että näkeekö muutkin edistymistä. Ja koska haukkuja ei ole tullut niin ei ole vielä tarvinnut poistaa kuvaa :D
 
Huh, tuo kuulostaa kyllä jo aika älyttömältä määrältä. Ei millään pahalla, mutta pidä huolta itsestäsi äläkä mene äärimmäisyyksiin.
Joo toi saattaa ulkopuolisen korviin kuulostaa paljolta mut ei se mulle oikeastaan sitä ole. Lenkkeiltyä tulee 2h</päivässä 5-6 päivänä viikossa, yhdistän lenkkeihin yleensä kauppareissut tms ja se tapahtuu vauvan päiväuniaikaan. Tankotanssi on mulle tapa rentoutua, kun suljen muun maailman hetkeks ympäriltä ja treenaan vaan hyvän musiikin soidessa. Lihaskuntotreenit ja venyttelyt hoidan yleensä samaan aikaan kun katson leffaa. Ja joogaa teen pari tuntia viikossa, semmosta rauhottumista. Tosin se on vähän väkinäistä, mulle kun paikallaan olo, keskittyminen ja yhden asian kerrallaan suorittaminen on pakkopullaa :D
 
"Huhhuh"
Kyllä jopa näin heteronaisen mielestä toi Freyan perse on aikamoinen :D Mutta kauhean työn oletkin sen eteen tehnyt! Itse en kyllä jaksaisi. Mutta toi liikunnan määrä vaikuttaa jo pakkomielteiseltä, suosittelen että käyt juttelemassa asiasta ammattilaisen kanssa.
 

Yhteistyössä