****perjantain räyhäketju****

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En jaksaisi käydä kaupassa (mutta haluan herkutella).
En jaksaisi siivota huomenna (suren sitä jo tänään).
En jaksaisi hoitaa lapsia yksin pitkään (kuten pitää).
En jaksaisi tehdä töitä (ahkeroin paraikaa :xmas:).
En jaksaisi jutella kellekään (edes teille).
En jaksaisi opetella asioita (saanko lopettaa kehittymisen).
En jaksaisi unohtaa asioita.
En jaksaisi muistaa ja muistella.


Olikohan vielä jotakin sydämelläni. :snotty:
 
Perjantai sentään!
Mä olin ihan torstaissa,äiti soitti,et sil on hammaslääkäri klo 11 ja mun pitäis hakee lapset.
Sit äitin kans tovin keskusteltua mulle valkeni,et onkin perjantai ja mulla oli 10.30 sovittu tapaaminen. :D
Mä olin sit klo 10.15 lähös polkee kaupunkiin ja pyörävarastossa huomasin,et joku idari oli rikkonut mun pyörän satulan sekä puhkonut takakumin!!:kieh:

Nyt oon ootellu herraa ruokkiksella kotona käymään,et heittää mut kirkolle..kävellen olisin jo ollut perillä. :D

Alkaa olla pikku hiljaa niin väsynyt,ettei erota enää kohta tiistaita lauantaista..
Ärsyttää muutenkin,kun hormoonit on ihan sekaisin ja oon ihan itkun partaalla koko ajan ja sit kaikki siihen päälle vielä. HUOH!

Mut näillä mennään ja nautitaan niistä onnen kultahippusista joita elämä on kuitenkin ripotellut polun varrelle.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26474330:
Perjantai sentään!
Mä olin ihan torstaissa,äiti soitti,et sil on hammaslääkäri klo 11 ja mun pitäis hakee lapset.
Sit äitin kans tovin keskusteltua mulle valkeni,et onkin perjantai ja mulla oli 10.30 sovittu tapaaminen. :D
Mä olin sit klo 10.15 lähös polkee kaupunkiin ja pyörävarastossa huomasin,et joku idari oli rikkonut mun pyörän satulan sekä puhkonut takakumin!!:kieh:

Nyt oon ootellu herraa ruokkiksella kotona käymään,et heittää mut kirkolle..kävellen olisin jo ollut perillä. :D

Alkaa olla pikku hiljaa niin väsynyt,ettei erota enää kohta tiistaita lauantaista..
Ärsyttää muutenkin,kun hormoonit on ihan sekaisin ja oon ihan itkun partaalla koko ajan ja sit kaikki siihen päälle vielä. HUOH!

Mut näillä mennään ja nautitaan niistä onnen kultahippusista joita elämä on kuitenkin ripotellut polun varrelle.
Kuullostaa täydellisesltä tavalta aloittaa viikonloppu :)
 
Räyh
Minä taas haaveilin että pääsee siivoamaan. En taida päästä. Miehestä piti tänään tulla ex ja hänen pitäisi käydä hakemassa uuden kämppänsä avaimet ja muuttaa pois. Ja tuolla se prkl istuu koneellaan pelkissä boxereissa ja ensimmäistäkään tavaraa ei ole vielä katsonut saati niitä avaimia hakenut! PRKL!
 
"hmmm"
Ottaa päähän kun piti lähtee ystävän kanssa jo tunti sitten rannalle ja hän lorvailee tunnin ilmoittamatta mitään. Kun soitan perään, että koskas nyt ollaan menossa, niin sanoo, että joo hän täällä viellä *tekee jotain turhaa* eikä ole pakannut kamojaankaan vielä saati lähimainkaan lähdössä. Argh, vois ilmottaa viivästyksestä, ettei olisi turhaa tarvinut odottaa, että koska puhelin soi! Murh.
 
Olen pakannut 2/3 keittiöstä pahvilaatikoihin. En tiedä, mihin kaikki tavarat mahtuvat remontin ajaksi. Väliaikainen keittiö tuntuu surkealta paikalta tehdä ruokaa. Uuniakaan ei enää ole. Plaah, mitähän tästä tulee?

Väsyttääkin.
 
ÄÄÄÄÄÄRRR!!!
MIKSI, oi miksi, ihmiset kävelevät ja pyöräilevät keskellä tietä???? Oli sitten kuinka kapea väylä tahansa! Eilenkin kolmen ihmisen seurue käveli koko tien leveydeltä vailla huolen häivää, tuijottavat vain vihaisena päälle kun kilistelee pyörän kelloa, päällekkö pitäisi ajaa! Se ei ollut kyllä kaukana ettei pyörän sarvi osunut sitä laitimmaista käteen. HELVETIN PÄSSIT MAAILMASSA ON MUITAKIN!!!

Huoh, kiitos ja anteeksi
 
yks isäpuoli
Per...ele!
Joudun vahtimaan lomani työssä käyvän vaimoni poikaa, joka ei ole edes omani. Harrastamaan ei pääse vaan istun kerrostalossa ruokkimassa idoottia kakaraa, jonka isällä on aikaa harrastaa!!!!!!!!!!!
Pakko muuttaa kohta omaan asuntoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄÄÄÄRRR!!!;26474578:
MIKSI, oi miksi, ihmiset kävelevät ja pyöräilevät keskellä tietä???? Oli sitten kuinka kapea väylä tahansa! Eilenkin kolmen ihmisen seurue käveli koko tien leveydeltä vailla huolen häivää, tuijottavat vain vihaisena päälle kun kilistelee pyörän kelloa, päällekkö pitäisi ajaa! Se ei ollut kyllä kaukana ettei pyörän sarvi osunut sitä laitimmaista käteen. HELVETIN PÄSSIT MAAILMASSA ON MUITAKIN!!!

Huoh, kiitos ja anteeksi
Jep. Tossa just eilen kolme naista käveli koko pyörätien leveydeltä eikä tehny elettäkään ensin väistääkseen vaikka yks vilkaisi taakse ja taatusti näki. Siinä perässä ajellessa teki mieli sanoa että komeet on noi teidän perseet mutta viittisittekö väistää kun ei oo koko päivää valitettavasti aikaa niitä täällä takana ihailla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yks isäpuoli;26474780:
Per...ele!
Joudun vahtimaan lomani työssä käyvän vaimoni poikaa, joka ei ole edes omani. Harrastamaan ei pääse vaan istun kerrostalossa ruokkimassa idoottia kakaraa, jonka isällä on aikaa harrastaa!!!!!!!!!!!
Pakko muuttaa kohta omaan asuntoon!
no se ei ole sen idiootti kakaran syytä vaan sen idiootti äidin ja isän vika!!!!!
 
Noh, sellainen kesäahdistus nyt lähinnä painaa päälle. Pitäisi muka tehdä kaikkea, kun on kesä, mutta ei ole kuitenkaan mitään kivaa tekemistä. Matkustelemaan ei pääse, kun ei ole vielä lomaa, eikä sen puoleen olisi kyllä kauheasti rahaakaan. Mökkeillä pitäisi, mutta ei taida olla mökkiä. Pitäisi mennä uimarannoille, mutta en tykkää uida luonnonvesissä. Pitäisi lähteä terassille istuskelemaan, mutta ei oikein ole aikaa eikä kavereitakaan kenen kanssa lähtisi. Ainoa, mitä voisi tehdä, olisi noiden helkkarin rikkaruohojen nyhtäminen tuolla hyttysten seassa, jippii.
 
yks isäpuoli
[QUOTE="vieras";26474808]no se ei ole sen idiootti kakaran syytä vaan sen idiootti äidin ja isän vika!!!!![/QUOTE]

Sillä on isänsä "lois geenit" ja se käyttää niitä todella paljon. Mainittakoon vielä että se on yhden iskelmälaulajan lapsi, jos sen isä vaikka lukisi tämän ja hakisi poikansa välillä pois.
 
mammalandia
Jalkapohjat hirveässä kunnossa läpäreiden käytön takia, ovulaatio päällä ja olen jostain syystä turvonnut kuin pallo, ihan oikeasti valtava maha! Vauva ei tänään aio nukkua vaan känisee jatkuvasti, hirveä hedari... mitäs vielä.. Siivota pitäis jne jne
 

Yhteistyössä