Perjantain tiskoteekki!

Indila on aivan upea artisti!:love:
Tämä tuorein piisi ei nyt ehkä ihan säväytä siihen malliin kuin soitetuimmat hitit, mutta laitampa tämän silti!:)


Nämä seuraavat pitäisi olla jo kaikille tuttuja, mutta valitettavasti ei vissiin soi Suomen radiokanavilla:
(taas tyrkytän näitä teille):D Koska Indila on niiiin!:love:
 
Juutuubiin jää aina pahasti jumiin!:cautious:

Ihana jeilou.:love: Tää piisi tuli 2001! Olin silloin ihan natiainen vielä.:D Mihin tää aika menee!
 
No nyt Lispetille koivuniemen herraa :ROFLMAO::LOL:

Vääristeli mun inhokkimusan mun lemppariksi.

Tässä mun poistamastani tekstistä osa.

Poistin koska Krut kirjoitti "indie" Indilan sijaan, ja mä äkkiseltään luulin että se tarkoitti Jenniferin edustamaa musagenreä sillä.
-----------------------------------------------------------------------------------
No hyvänen aika Krut sentään :eek: Laitas nyt jotain musaakin tulemaan, tämähän on sun ainoa viesti tässä ketjussa :cautious:
(xxxxxxxx)

Jos se lempparimusasi on suomi-iskelmää, niin älä laita pliis :D


------------------------------------------------------------------------------------
 
No nyt Lispetille koivuniemen herraa :ROFLMAO::LOL:

Vääristeli mun inhokkimusan mun lemppariksi.

Tässä mun poistamastani tekstistä osa.

Poistin koska Krut kirjoitti "indie" Indilan sijaan, ja mä äkkiseltään luulin että se tarkoitti Jenniferin edustamaa musagenreä sillä.
-----------------------------------------------------------------------------------
No hyvänen aika Krut sentään :eek: Laitas nyt jotain musaakin tulemaan, tämähän on sun ainoa viesti tässä ketjussa :cautious:
(xxxxxxxx)

Jos se lempparimusasi on suomi-iskelmää, niin älä laita pliis :D


------------------------------------------------------------------------------------
mä laitoin mutta jostain syystä mode ei hyväksy Laura Pausinia
 

Yhteistyössä