Perjantain tiskoteekki!

vierailija
no en kyllä ole. siis kelaa sitä läppää et ehkä ikinä en oo nauranut biisin tahdissa. sä löysit mulle jotain minkä koin ekaa kertaa elämässä kiitos. . saanko kysyä sulta miten sä tän löysit ja milloin? missä sä tähän törmäsit
Olen eri kommentoija, mutta minä löysin Klaus Nomin katsottuani Youtubesta David Bowien esityksen Saturday Night Livessä. Hieno artisti David Bowiekin oli, ja Nomia sekä Bowieta yhdistää eksentrisyys. Siksikös Nomiin tykästyi nopeasti. Oli ihan potentiaalinen nero ja jos olisi vain voinut elää pidempään, niin hänestä olisi voinut tulla se uusi "juttu" Elviksen tapaan.
 
9MM
Olen eri kommentoija, mutta minä löysin Klaus Nomin katsottuani Youtubesta David Bowien esityksen Saturday Night Livessä. Hieno artisti David Bowiekin oli, ja Nomia sekä Bowieta yhdistää eksentrisyys. Siksikös Nomiin tykästyi nopeasti. Oli ihan potentiaalinen nero ja jos olisi vain voinut elää pidempään, niin hänestä olisi voinut tulla se uusi "juttu" Elviksen tapaan.
mitäs toi eksentrisyys tarkoittaa? Ootko käynnyt keikoilla paljonkin? Mut mitäs tapasin mustan haltian drizz do urdenin häntä ajoi eteenpäin omatunto ja oikeuden mukaisuus. Mut hän heitti tälläisen kysymyksen ilmaan jota olen nyt miettinyt. Voiko sydämmensä antaa vain kerran toiselle eikä enään muille kun on kerran rakastunut vaikka toinen olisi kuollut koska kun sinä elät hän elää sinun sydämmesessi ja kaikki muut "rakkaus" suhteet ovat syvimpien tuntojen mukaan feikkiä. Et kerran kun antaa sydämmensä sitä ei saa takaisin? Et silloin se on sydämessäni vaikka toinen olisi kuollut eikä mikään voisi korvata sitä. Kun kerran antaa sydämmensä niin muut jutut perustuu muihin asioihin kuin rakkauteen? Että rakastaa toista vaikka toinen olisi mennyt jo aikoja sitten pois.
Et sitä ei voi korvata et elää vain muistoissaan kun siellä on onnellista olla. Mut täytti tänään onnellinen rakkaus kun tyttöni tuli koirien kaa yöksi ja hyvänolon tunne on mahtava. Mä luin demonien karkoittajista kristillis piireissä on manaajia uskotko sä demoneihin? Ku mä näin leffasta pätkän jossa sanottiin että saatana pitää salaisuuksista ja niillä kiusaa meitä kaikkia tai en tiedä kaikkia. Mut luin et se just kuiskuttaa tekemään pahoi tekoi toisille vaik niitä ääniä pitäisi vastustaa ja kertoa niistä suoraan ilman pelkoa mut harva kehtaa kertoa niistä kun se tekee sellaisen asian kertojasta potentiaalisesti vaarallisen muiden silmissä ja sitä vihollinen käyttää hyväkseen kun tartunnan saannut salailee ja luulee sitä maailmaa todeksi. Vaik pelastus voisi tulla kun kieltää sen että se olisi todellista et ehkä saatana luo illuusion et sä olet viisas ja hyvä mut elä avaa ja kerro muille vaan et sun pään sisäinen maailma muka olisi todellinen sit tätä vääristynyttä maailmaa pään sisällä puolustetaan ja kiivastutaan jos joku yrittää sitä murtaa koska ei kestä oikeeta todellisuutta ja sitä et oman mielen luomus voi olla vain suuri harha ja siitä ei uskalla päästää irti kun siihen on tottunut. Vainoharhat ovat vahvoi ja siihen liittyy juuri se että kaikki muut haluaa pahaa ja siksi ei uskalla avautua koska ei usko et joku haluaa hyvää. Jos peto siis on olemassa ni toi on taitava juoni jonka pitää tulla valoon. Pitäisi saada avautumaan ja jos toiselle tulee jotain sun maailmasta mieleen pitäisi löytää rohkeus ymmärtää oman mielen luomus ja vastaako se oikeata todellisuutta. Nykyään vaan lääkäreiden ongelma on se et jos avautuu pahoista asioista tungetaan vain lääkkeitä eikä uskalleta matkata potilaan mieleen avaamaan niitä solmuja. Esim mitä kauemmin tämä maailma saa elää sitä todellisemmaksi se maailma muuttuu ja sitä vaikeampaa siitä on päästä takaisin. Et siksi hoito paikkoi pitäisi olla paljon lisää mut siellä ensisijaisesti keskusteltaisiin siitä sisäisestä maailmasta ja vapaasti voisi potilaalta miksi kuvittelet juuri tuo kohta on todellinen ja löytää niitä perusteluja ja ehkä vasta perusteuja koska mitä syvemälle joutuu ilman apuja sen vaikeampaa harhojen maailmasta on palata se on tuudittanut sinut tiukkaan valheen otteeseen ja sinä uskot ja valheesta tulee tosi
 
9MM
Jeesushan sanoi tie totuus ja elämä.
Et ehkä se tie tarkoittaa matkaa sydämmeen ja totuus että tuo itsensä alastomana kaikkien eteen ja vain silloin sydämmesi elämä herää henkiin ja kuljet rakkauden polkua kohti jumalaa he pilkkaavat sinua koska eivät itse uskalla elää.
 

Yhteistyössä