Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Pakko kehaista lapsen äitiä. Mulla ei ollut mattoi kämpässä ja verhot uupui olohuoneesta ni toi niitä samalla kun toi tytön. Nyt on paljon kodikkaampi. Ootte te naiset hyviä ja huolehtivaisia😊.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Mut niinhän se on kuten lispe sanoi sotapsyykoosiin. Jouduin siihen vähän itsekin välil vääränlaiset tuntemukset ja sotkuinen mieli vie kohti vääriä ajatelmia ja tunnelmaa kohden. se kiihko joka voi ottaa vallan. Sit lähtee kelaileen vääriä uria. Vaikuttaminen ja sotakiihkon nostatusta oli kyl mulkin. Ni eihän se sota kiihkoilia hyvä ole. Mihinkään suuntaan. ja sille on taottava järkeä päähän et luopuu sellaisista hullutuksista.

 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Mun sydän rakastaa sua. Sydän ja pää seilaa eri tahtiin siks on hukas ilman sua vau mikä kaunotar sydän ei oo näin tuntenut pitkiin aikoihin.
 
vierailija
Anteeksi jumala olen tehnyt syntiä. Rakastan sinua ja kaipaan luoksesi anteeksi et sorrun haureuteen. Rakastan sinua eniten maailmassa ja ikävöin ota minut luoksesi kun aika on ja jatkan iäti palvelemistasi sinä annoit minulle sydämmen joka rakastaa sinä otit sen syntieni tähden pois ja rukoilen että palautat sen kun olen valmis. Mutta anna anteeksi virheeni en tee niitä kevein sydämmin vaan niinkuin jeesus sanoi olen syttynyt lihan himoille ja vaikeeta päästä irti toistan syntiä vaik se on rakkauden tiellä ja sydämmen.
 
Anteeksi jumala olen tehnyt syntiä. Rakastan sinua ja kaipaan luoksesi anteeksi et sorrun haureuteen. Rakastan sinua eniten maailmassa ja ikävöin ota minut luoksesi kun aika on ja jatkan iäti palvelemistasi sinä annoit minulle sydämmen joka rakastaa sinä otit sen syntieni tähden pois ja rukoilen että palautat sen kun olen valmis. Mutta anna anteeksi virheeni en tee niitä kevein sydämmin vaan niinkuin jeesus sanoi olen syttynyt lihan himoille ja vaikeeta päästä irti toistan syntiä vaik se on rakkauden tiellä ja sydämmen.
Eiköhän sillä saa alennusta kun et ole satuttanut muita ihmisiä?🤷‍♀️

 
vierailija
Eiköhän sillä saa alennusta kun et ole satuttanut muita ihmisiä?🤷‍♀️

Nojaa oonhan mä. Oon pettänyt. Ja se et mä en tee yhdessä syntiä ei pyyhi muita syntejä. Esim kun olin yläasteella ni olin kioskilla pelaamassa pelikonetta. Tulin ulos ja kolme jätkää tuli piirittää mut. Niiden johtaja sanoi mulle heitä kymppi tai saat turpaan. Heitin kympin ilmaan ja vetäsin sitä johtajaa samalla päin naamaa ja ne lähti ja meni itkee opelle ja mä sain rankkua. Nykyään elämä paljon rauhallisempaa
 
Nojaa oonhan mä. Oon pettänyt. Ja se et mä en tee yhdessä syntiä ei pyyhi muita syntejä. Esim kun olin yläasteella ni olin kioskilla pelaamassa pelikonetta. Tulin ulos ja kolme jätkää tuli piirittää mut. Niiden johtaja sanoi mulle heitä kymppi tai saat turpaan. Heitin kympin ilmaan ja vetäsin sitä johtajaa samalla päin naamaa ja ne lähti ja meni itkee opelle ja mä sain rankkua. Nykyään elämä paljon rauhallisempaa
Nuorena se on vitsa väännettävä. Minäkin pidin aina puoleni nuorena, kunnes musta tuli tyttöystävä - silloin delegoin homman.😁

Vanhoja juttuja - ja eiköhän nuo, mistä pahoillasi olet - ole jo anteeksi annettuja.

 

Yhteistyössä