Perkeleen ukko ja sen polttarit.

  • Viestiketjun aloittaja jääenkeli
  • Ensimmäinen viesti
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Ei polttareita:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Milläs mielin sun mies nyt on kun ei lähtenytkään? :eek:
Ihan hyvällä tuolla se siivoaa keittiötä. Sen jälkeen meinasi mennä lasten kanssa onkimaan.
Minun mielestä tämä kuvaa aika paljon :) Eikö kellekään välähtänyt päähän miettiä, että mistä miehesi oikeasti pitää?
No meinasin että tekisi sille hyvää joskus mennä jonnekkin mutta ei kai sitten. Kai se sitten on mieluummin kotona vain.
 
ei käy ikinä siis ystäviensä kanssa edes ravintolassa vaan syömässä tai mikroautoilemassa tmv :eek: Kuinka hänellä edes on kavereita jotka mitään järjestävät jos koskaan ei edes selvinpäin missään heidän kanssan käy..

En ymmärrä kuka käytöstavoilla varustettu ihminen kieltäytyy tuollaisesta, vaikkei muuten huvittaisikaan. Kyllä mielestäni todellakin olisi vähintään pitänyt mennä mukaan vaikkei mikroautolla ajaminen kiinnostaisi, samoin tuo ravintolassa syömässä käyminen.


 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ei käy ikinä siis ystäviensä kanssa edes ravintolassa vaan syömässä tai mikroautoilemassa tmv :eek: Kuinka hänellä edes on kavereita jotka mitään järjestävät jos koskaan ei edes selvinpäin missään heidän kanssan käy..

En ymmärrä kuka käytöstavoilla varustettu ihminen kieltäytyy tuollaisesta, vaikkei muuten huvittaisikaan. Kyllä mielestäni todellakin olisi vähintään pitänyt mennä mukaan vaikkei mikroautolla ajaminen kiinnostaisi, samoin tuo ravintolassa syömässä käyminen.
Käy se niiden luona ja ne käy täällä mutta ei se ulkona ikinä käy. Me kyllä käydään välillä ulkona syömässä ja elokuvissa mutta jos ehdottaa sille esim. tanssimista niin ei käy koskaan.
 
ss-polt
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Mitä ohjelmaa sinne oli sitten järkätty? Kai ilman juomapuolta kuitenkin, jos miehesi ei sellaisesta tykkää?
Jokatapauksessa töykeetä olla menemättä.
Eka olisi ollut mikroautoilla ajoa, sitten vesijeteillä, ravintolaan syömään ja hotelliin saunaan.
:eek: EI voi olla otta! Sun miehes teki kyllä nyt tosi tökerösti! Jotenkin ymmärtäisin jos illalla tultais tuhannen tuubassa hakemaan ja tiedossa ois tyyliin lähikapakka´.
 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja ss-polt:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Mitä ohjelmaa sinne oli sitten järkätty? Kai ilman juomapuolta kuitenkin, jos miehesi ei sellaisesta tykkää?
Jokatapauksessa töykeetä olla menemättä.
Eka olisi ollut mikroautoilla ajoa, sitten vesijeteillä, ravintolaan syömään ja hotelliin saunaan.
:eek: EI voi olla otta! Sun miehes teki kyllä nyt tosi tökerösti! Jotenkin ymmärtäisin jos illalla tultais tuhannen tuubassa hakemaan ja tiedossa ois tyyliin lähikapakka´.
No sanoin sille ihan samaa mutta ei kuulemma vain halua mennä.
 
vieras
ap:llä on todella tylsä mies ja erittäin huonoilla käytöstavoilla varustettu. Minä olisin miehen kaverina todella loukkaantunut ja jättäisin sitten myös ne häät väliin.
 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap:llä on todella tylsä mies ja erittäin huonoilla käytöstavoilla varustettu. Minä olisin miehen kaverina todella loukkaantunut ja jättäisin sitten myös ne häät väliin.
Ei se tylsä ole mutta on mieluummin kotona tai lasten kanssa. lasten kanssa se tekee kaiken näköistä kalastaa, vie niitä puistoihin jne...
 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
musta tuntuu että tolla huumorilla varustettu aviomies tuo piiikkkasen ongelmia. :/
Kyllä se on ihan huumorintajuinen saa mutkin nauramaan päivittäin.
niitä sen kavereita ei varmaan naurata yhtään...
No kyllä ne pettyneitä oli mutta ovat kyllä tottuneet tuohon jo. No ne meni viettämään niitä ilman miestä.
 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
yksi pikku kysymys, miten mies on osallistunut häiden suunnitteluun
On se osallistunut etsi kivan juhla paikan ja suunnittelu ruoka menun. Ja joutunut seuraamaan mua kun olen etsinyt itelleni hääpukua.
 
Fleur de la Cour
Ymmärrän kyllä asian ettei halua polttareita, mutta jotenkin ikävä juttu tästä nyt kyllä tuli.. No itse varmaan tiedät kenen kanssa naimisiin menet. Sellaisen vaan haluan sanoa, että meillä oli kaverit joiden elämäntapa oli tuollainen, kotosalla halusivat vaan istua ja olla eikä tehdä mitään ikinä. Kaveruussuhde hiipui kun oli melko yksipuolista toimintaa. Emme jaksaneet käydä katsomassa heidän kotonaan istumistaan.
 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Ymmärrän kyllä asian ettei halua polttareita, mutta jotenkin ikävä juttu tästä nyt kyllä tuli.. No itse varmaan tiedät kenen kanssa naimisiin menet. Sellaisen vaan haluan sanoa, että meillä oli kaverit joiden elämäntapa oli tuollainen, kotosalla halusivat vaan istua ja olla eikä tehdä mitään ikinä. Kaveruussuhde hiipui kun oli melko yksipuolista toimintaa. Emme jaksaneet käydä katsomassa heidän kotonaan istumistaan.
No kyllä mina saan käydä ulkona ja käynkin kerran kuussa kavereideni kannsa. Ei meillä edes ole yhteisiä kavri pariskuntia vaan molemmilla on omat kaverit. Mies käy kavereidensa luona ja ne täällä välillä käyvät kalastamassa tai vaeltamassa.
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja ei polttareita:
Minun mieheni ilmoitti moneen otteeseen ja varsin painokkaasti, että hän EI halua polttareita ja jos sellaiset järjestetään, niin hän ei todellakaan aio osallistua. Ja tästä huolimatta bestman halusi ne polttarit järjestää. Mieheni ei lähtenyt mukaan ja sanoi, että oli kyllä aivan selkeästi ilmoittanut, ettei aoi sellaisiin osallistua. Bestman suuttui kovasti, vaikka myönsi kyllä, että mieheni oli sanonut ettei missään nimessä halua polttareita. Minun mielestä on typerää tehdä jotain sellaista, mistä tietää, ettei toinen nauti ollenkaan.
Tämä on tietty erilainen tarina, kuin ap:llä sen tähden, että minun mieheni oli ilmoittanut varsin selkeästi oman mielipiteensä jo hyvissä ajoin. Mutta ymmärrän kyllä ap:n miestäkin. Ei ole pakko mennä, jos ei halua. Jos hän ei yleensäkään käy missään, niin onhan se jo pikku vinkki, ettei hän välttämättä halua lähteä polttareitakaan viettämään. Olisi varmaan kannattanut udella hieman etukäteen.
peesi

 
jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
yksi pikku kysymys, miten mies on osallistunut häiden suunnitteluun
On se osallistunut etsi kivan juhla paikan ja suunnittelu ruoka menun. Ja joutunut seuraamaan mua kun olen etsinyt itelleni hääpukua.

eli sinä olet määrännyt aika pitkälle tahdin?
En ole yhdessä ollaan päätetty lähes kaikki. Paitsi tuo puku josta nyt ei varmaan edes ymmärrä mitään :)
 
3 pistettä
Minä ymmärrän ap:n miestä. Kummallista on se, ettei tuleva morsmaikku tunne miestään. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Mies on vähän poikkeava vain siinä, että hän kehtaa sanoa, jos ei huvita ja tekee mitä haluaa. Kaverit ja sinä tiesitte, ettei mies halua käydä juuri missään. Miksi ihmeessä järjestitte hänelle tällaiset ylläripolttarit? Miksi ihmeessä sinä olit mukana suunnittelemassa niitä, kun (oletettavasti) tunnet miehesi?
 
Ei polttareita
Tämä menee nyt ihan asian viereen, mutta riensipä ajatus eteenpäin.
Lähes kaikki ovat olleet sitä mieltä, että ap:n mies käyttäytyy tökerösti ja hänen olisi pitänyt mennä mukaan polttareihin, vaikka kaverit tietävät ko. henkilön luonteen. Hyi hyi, kylläpä käyttäytyy huonosti...

Oletteko huomanneet varsinkin viikonloppuisin näitä aloituksia tällä palstalla? "mieheni ei tullut yöksi kotiin", "mieheni jäi kiinni pettämisestä", "mieheni löi humalassa", "mieheni vain kittaa kaljaa" jne. Mitä pahaa siinä on, jos jota kuta ei kiinnosta riehakkaat menot? Ap kertoi miehensä siivoilevan keittiöä ja ajatelleen lähtevänsä sen jälkeen muksujen kanssa kalaan. Hhmmm... meneepä vaikeaksi, kun mietin, kummanlaisen miehen haluaisin, kotona viihtyvän polttareista kieltäytyjän, vai aiempien otsikoiden kaltaisen.

Ja joo, kärjistin asiaa kovasti. Tiedän toki, että jokainen on erilainen ja tuohon kuvailemieni esimerkkien ja ap:n miehen välille mahtuu monenlaista miestä. Halusin vain tuoda esille, että ei se ap:n mies varmasti ole yhtään huono valinta :)
 

Yhteistyössä