permanentti

Onko kellään kokemusta permanentista odotus aikana? Itse kun kysyin parturista, niin sanottiin että ei kannata ottaa kun vasta sitten kun ei edes enää imetä.. että ei tartu välttämättä..
Onko vinkkejä millä muulla keinolla saisin hiuksiini "ryhtiä" nyt raskauden aikanakin??
 
Voit ihan hyvin ottaa sen raskausaikanakin! Ammattitaitoinen kampaaja kyllä osaa sen tehdä kun kattoo sun hiuslaadun. Mä oon ottanu ainaki toisessa raskaudessani, en muista otinko ekassakin. Ja olen itse kampaajana tehnyt useille odottaville. Joillakin tullut jopa elämänsä parhaat kiharat!
 
Otin permanentin raskausaikana, ja hyvä tuli. :)
Samoin olen värjännyt hiuksiani raskausaikana ihan samaan tapaan kuin muulloinkin. Olen kyllä kuullut myös näitä juttuja ettei nuo onnistuisi, mutta ainakin minulla hyvät kokemukset.
 
Siirappi
Minulle tuli ensimmäisen raskauden aikana parhaimmat kiharat kuin koskaan ennen. Tämän toisen aikana tuli ihan tavanomaiset. Oma kampaajani ( tehnyt minulle kiharoita noin 15 vuotta) sanoi, että nimenomaan raskausaikana kannattaa ottaa permanentti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:14 Kampaaja kirjoitti:
Voit ihan hyvin ottaa sen raskausaikanakin! Ammattitaitoinen kampaaja kyllä osaa sen tehdä kun kattoo sun hiuslaadun. Mä oon ottanu ainaki toisessa raskaudessani, en muista otinko ekassakin. Ja olen itse kampaajana tehnyt useille odottaville. Joillakin tullut jopa elämänsä parhaat kiharat!


\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:16 Siirappi kirjoitti:
Minulle tuli ensimmäisen raskauden aikana parhaimmat kiharat kuin koskaan ennen. Tämän toisen aikana tuli ihan tavanomaiset. Oma kampaajani ( tehnyt minulle kiharoita noin 15 vuotta) sanoi, että nimenomaan raskausaikana kannattaa ottaa permanentti.

Oli kampaaja kuinka ammattitaitoinen hyvänsä hän ei voi tietää asiakkaan hormonitoiminnasta, eli ei voi luvata että kiharaa tulee tai että se kestää. Hormonit ja hiuslaatu ovat 2 eri asiaa.
Mitään muuta "estettähän" ei asialle tosiaan ole.


Useimmille raskausaikana tosiaan tarttuu hyvin ja on elämän parhaat kiharat, mutta se vaara on olemassa ettei tartukaan. Itse en suosittele että nimenomaan raskaana kannattaa ottaa vaikkei siitä mitään harmia olekaan... kuin mahdollisesti rahan

Terv. minä ammattitaitoinen Parturi-Kampaaja :D :/ <br><br>
 
Balikille: Ammattitaitoinen kampaaja nimenomaan näkee asiakkaan hiuksista hormonitoiminnan muutokset, ravintoainepuutokset ja mahdolliset sairastelut ja voimakkaat lääkekuurit. Tämä tietysti edellyttää, että asiakassuhde on kestänyt jo pidemmän aikaa, ja asiakkaan hiuslaatu ja sen käyttäytyminen on tuttua kampaajalle.

Sitähän ei kukaan osaa sanoa yleisesti, miten mikäkin käsittely vaikuttaa, sillä muutokset hormonitoiminnassa ovat perin yksilölliset.

Mielestäni alkuperäisen kannattaisi kysyä asiaa juuri omalta kampaajaltaan. Totta kai permanenttaukseen liittyy monesti myös muita vaikuttavia tekijöitä, esimerkiksi hiusten huono kunto, jolloin ei ole suositeltavaa ottaa kiharoita.

Suosittelisin siis lämpimästi näyttäytymään omalla kampaajallasi, vaikka nyt omasta kokemuksestani voisin sanoa, että permanentti onnistuu myös raskausaikana.
 
Se on varmasti totta, että eri henkilöiden välillä on suuriakin eroja. Minulle kampaaja aikoinaan sanoi, ettei suosittele permanenttia alku- eikä loppuraskaudesta.
Itse päädyin leikkaukseen ja värjäykseen, koska en halunnut "tuhlata" rahojani, jossei kiharat onnistuisikaan. Ei mielestäni ole kampaajan syy, jos haluan kiharat eikä ne onnistu oli hänen näkemys tai arviointinsa mikä tahansa.
 

Yhteistyössä