Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="kkk";27286097]Voisiko joku vastata kysymykseen? Mä kun olen aina luullut että kaikilla ihmisillä on oikeus suvaitsevaisuuteen, myös perussuomalaisilla?[/QUOTE]

Onko joku väittänyt muuta?
 
"vieras"
Totta kai muutama mamu on pitänyt ottaa hämäyksen vuoksi mukaan, että saadaan vastata juuri tällä tavalla kuin sä.
Eihän kukaan ole mamuille kertonut, minkälainen puolue persu on. Ovat onnessaan kun ovat päässeet puolueeseen, jonka nimessä on "suomalainen".
Mamuja on kaikissa puolueissa, se nyt on itsestään selvää, oishan se outoa jos olis yks puolue jossa ei olis mamuja, sehän pistäs liikaa silmään.
Perussuomalaiset ovat rasismin ympärillä pyörivä "puolue" , sitä ei pari mamua muuta miksikään.
Taidat pitää maahamuuttajia tyhminä...
 
pointer sister
[QUOTE="kkk";27286026]Mun mielestä sun kirjoittelu on törkeää rasismia ja vihapuhetta Perussuomalaisten puoluetta kohtaan :( Edelleen, mitä sun mielestä Perussuomalaisten pitäisi tehdä ollakseen suvaitsevaisuuden piiriin kuuluva puolue?[/QUOTE]

Koko puolue pitäs lopettaa, ei siitä sakista vain ole puolueeksi. Muuta ei osata kuin vihata ja haukkua ihmisiä, asioitten hoito on ihan vierasta ja monelta ehdokkaalta taitaa puuttua ihan perustaidot, kuten luku- ja kirjoitustaito.
 
"kkk"
[QUOTE="vieras";27286102]Onko joku väittänyt muuta?[/QUOTE]

Esim. Viitaten aikaisempaan kirjoitukseen: Jos joku olisi tehnyt esim. erinäköisista mamuehdokkaista vastaavanlaisen sivuston niin johan huudeltaisiin rasismia ja suvaitsemattomuutta ja poliisitutkinta olis vireillä. Nyt se on vaan hassua ja hauskaa, persuja saa vihata ja haukkua ja kaataa paskaa niskaan just niin paljon kuin huvittaa.
 
pointer sister
[QUOTE="vieras";27286142]Mitäs niille pitäisi tehdä jotka vihaavat ja haukkuvat persuja?[/QUOTE]

Kyllä ihmisillä on oikeus haukkua ja vihata koulukiusaajia, persut on puolueena kuin koulukiusaaja. Kaikkia haukutaan, mutta itku alkaa kun joku mojauttaa takasin.
 
"vieras"
[QUOTE="kkk";27286163]Esim. Viitaten aikaisempaan kirjoitukseen: Jos joku olisi tehnyt esim. erinäköisista mamuehdokkaista vastaavanlaisen sivuston niin johan huudeltaisiin rasismia ja suvaitsemattomuutta ja poliisitutkinta olis vireillä. Nyt se on vaan hassua ja hauskaa, persuja saa vihata ja haukkua ja kaataa paskaa niskaan just niin paljon kuin huvittaa.[/QUOTE]

No voi voi, koita kestää.
 
"hmmm"
[QUOTE="kkk";27286163]Esim. Viitaten aikaisempaan kirjoitukseen: Jos joku olisi tehnyt esim. erinäköisista mamuehdokkaista vastaavanlaisen sivuston niin johan huudeltaisiin rasismia ja suvaitsemattomuutta ja poliisitutkinta olis vireillä. Nyt se on vaan hassua ja hauskaa, persuja saa vihata ja haukkua ja kaataa paskaa niskaan just niin paljon kuin huvittaa.[/QUOTE]

Eli sun mielestä rasismi on ok? Mutta persuja ei saa kohdella huonosti, kun eivät ole neekereitä?
 
"vieras"
Tämä pointer sister ja muutama muu, ehkä kuitenkin yksi ja sama nimimerkki, kertoo kaiken eräiden puolueiden moraalista ja todellisesta suvaitsevaisuudesta.

Häpeäisit.

Minä olen sinullekkin tässä kertonut ihan avoimesti minun elämästäni, minkälainen olen ja minkälaisia ystäviä minulla on.

Sinä sivuutat ne.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalaisella ihmisellä on maahanmuuttaja- ja homoseksuaaliystäviä, vielä vähemmän sitä että nämä samat ystävät on perussuomalaisia siinä missä minäkin.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalainen ihminen ei voi suosia kierrätystä ja tukea luonnonsuojelua.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalaiset ihmiset ovat hyväsydämisiä, empaattisia ihmisiä.

Ihmisiä, jotka haluavat suomesta ja koko maailmasta rauhanomaisen ja hyvän paikan elää, paikan jossa kaikilla olisi hyvä olla.


Tutustu, älä tuomitse.
 
"kkk"
[QUOTE="hmmm";27286184]Eli sun mielestä rasismi on ok? Mutta persuja ei saa kohdella huonosti, kun eivät ole neekereitä?[/QUOTE]

Ei todellakaan ole ok. Tämä oli vain esimerkki "näennäissuvaitsevaisuudesta" Suomessa. Mun mielestä KETÄÄN ei saa haukkua tai arvostella ihonväriin, rotuun, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen EIKÄ myöskään puoluetaustaan perustuen.
 
"kkk"
[QUOTE="vieras";27286239]Mikä on?[/QUOTE]

Se että voi suhtautua jokaiseen ihmiseen haukkumatta ja yleistämättä olivat he sitten mamuja, homoja, kokoomuslaisia, perussuomalaisia... :)
 
"fantsu"
Jokaisen puolueen ehdokkaista olisi voinut koota vastaavan gallerian (vihreät rastatukkia tai vanhoja hippejä, demarit punatukkaisia taidetätejä, kokoomuslaiset puku päällä pönöttäjiä jne). Vaan mitä tekee persu: Loukkaantuu ja etsii äkkiä YHDEN maahanmuuttajan kuvan, lisää siihen "hauskan" tekstin ja tekee helevetin rumat "graafiikat".
 
pointer sister
[QUOTE="vieras";27286203]Tämä pointer sister ja muutama muu, ehkä kuitenkin yksi ja sama nimimerkki, kertoo kaiken eräiden puolueiden moraalista ja todellisesta suvaitsevaisuudesta.

Häpeäisit.

Minä olen sinullekkin tässä kertonut ihan avoimesti minun elämästäni, minkälainen olen ja minkälaisia ystäviä minulla on.

Sinä sivuutat ne.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalaisella ihmisellä on maahanmuuttaja- ja homoseksuaaliystäviä, vielä vähemmän sitä että nämä samat ystävät on perussuomalaisia siinä missä minäkin.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalainen ihminen ei voi suosia kierrätystä ja tukea luonnonsuojelua.

Et voi hyväksyä sitä että perussuomalaiset ihmiset ovat hyväsydämisiä, empaattisia ihmisiä.

Ihmisiä, jotka haluavat suomesta ja koko maailmasta rauhanomaisen ja hyvän paikan elää, paikan jossa kaikilla olisi hyvä olla.


Tutustu, älä tuomitse.[/QUOTE]

Mä edelleenkin sanon sulle, että oot väärässä puolueessa. Persujen arvomaailmassa homot ja tummaihoiset on huonoja ihmisiä. Eivät myöskään tunne sellasta käsitettä kuin ympäristönsuojelu, heistä se on vitsi jolle pitää nauraa.
Mä tiedän kyllä perussuomalaiset arvot, sunkin kannattais tutustua, sillä et oo nyt ihan kärryillä selvästikään.
 

Yhteistyössä