Perussuomalaiset kriisissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puolueen muutos hallituskauden alkaessa on ollut niin suurta, että puolueesta nimeltä perussuomalaiset ei ole enää mitään jäljellä. Monessa asiassa arvot ovat menneet täysin toiseen ääripäähän. Perussuomalaista puoluetta sellaisena, minä se tunnettiin ennen vaaleja ei enää ole olemassa.

Nyt on uusi puolue.

Tässä puolueelle oma biisi:

 
vierailija
Puolueen muutos hallituskauden alkaessa on ollut niin suurta, että puolueesta nimeltä perussuomalaiset ei ole enää mitään jäljellä. Monessa asiassa arvot ovat menneet täysin toiseen ääripäähän. Perussuomalaista puoluetta sellaisena, minä se tunnettiin ennen vaaleja ei enää ole olemassa.

Nyt on uusi puolue.

Tässä puolueelle oma biisi:

Ainoa kriisi on sun korvien välissä. Hakeudu hoitoon.
 
vierailija
PS puoluetta pelottaa, että jos psyk tapaukset paranee, niin niiltä sulaa kannatus. Kukaan terve ei ole PS
Tämä on tämän päivän järkevin viesti tällä palstalla.
Palsta on täynnä kipeästi hoitoa tarvitsevia. Esim, Setiksellä näyttää olevan akuutein hoitotarve päällä. Hän taas näkee ruokakaupan kirjoittavan tällä palstalla. Joku toinen pervoilee runoilla, ja muilla sakkaa muuten vain.
Jaksakaa iltaan, niin Omppu-setä tuo teille korillisen punaposkisia omenia.
Siementen pitoisuuksista en mene takuuseen.
 
vierailija
Tämä on tämän päivän järkevin viesti tällä palstalla.
Palsta on täynnä kipeästi hoitoa tarvitsevia. Esim, Setiksellä näyttää olevan akuutein hoitotarve päällä. Hän taas näkee ruokakaupan kirjoittavan tällä palstalla. Joku toinen pervoilee runoilla, ja muilla sakkaa muuten vain.
Jaksakaa iltaan, niin Omppu-setä tuo teille korillisen punaposkisia omenia.
Siementen pitoisuuksista en mene takuuseen.
🤣🤣👍
 
vierailija
Puolueen muutos hallituskauden alkaessa on ollut niin suurta, että puolueesta nimeltä perussuomalaiset ei ole enää mitään jäljellä. Monessa asiassa arvot ovat menneet täysin toiseen ääripäähän. Perussuomalaista puoluetta sellaisena, minä se tunnettiin ennen vaaleja ei enää ole olemassa.

Nyt on uusi puolue.

Tässä puolueelle oma biisi:

Persujen puoluejohdosta on tullut kokoomuksen beagle.
 
vierailija
Mutta ministeri Juusohan sanoi, että pitää vain soittaa 112 ja ottaa se ambulanssi ja ajaa sillä lähimpään sairaalaan. Helppoa kuin mikä! On meillä hyvä hallitus ja hallitusohjelma..
Juuson osaamattomuus kukkii EU-elvytysrahojen saamattomuudessa
lakkautusten takia. Kaisalla ei pysy pakka käsissä.
Yle aamussa uutisoitiin peruskouluikäisten ahdistuksesta ja Satakunnan teini-ikäisten kasvavasta ylipainosta. Suomi on vaikeuksissa, kun nykynuoriso ei saa kengännauhojaan kiinni lähes koko elämänsä aikana.
Kun olen kirjoittanut tällä palstalla näistä asioista, minua solvataan vastauksissa lihavaksi, juopoksi ja mieleltään romahtaneeksi liikuntaesteiseksi mummoksi.
Kyllä tällä perhepalstalla kannattaa ottaa nämäkin asiat puheeksi. Perheenäidit myös isät ym. huoltajat vastaavat suurimmaksi oskasi perheen ruokahuollosta. Sipsien mussutus ja sokeristen tuotteiden kulutus lisää uskomattoman nopeasti painoa. Jos näyttelijän pitää olla roolissaan pulska, hän mättää itseensä pizzaa ja kaikkea muutakin lihottavaa, ja on sopivan kokoinen rooliinsa alta aikayksikön.
 

Yhteistyössä