Perustinpa sitten kakkublogin.

Pitkään ollut jo aikeissa perustaa kakkublogi ja vihdoin eilen illalla sain sen aikaseksi, mutta kyllä oon saanu jo monet naurut itseni kanssa, niin tumpelo olen :LOL: . Ehkä jonain päivänä osaan muutakin kun vaan lisätä kuvat ja tekstit, olis kiva muokata sivuja omannäköiseksi mutta mun taidoilla ei taida onnistua :/
Tässä kuitenkin linkki http://kakkukatri.vuodatus.net/
 
jep jep
Sun kakkuja oon täällä sivuilla joskus nähnytkin. Itsekin olen ajatellu blogin perustamista, mutta on aina tyssänny siihen etten oikein osaa mitään tän tietokoneen kanssa. Menisi vaan turhaan aikaa kaikkeen sähläämiseen. Mutta onnea uudelle blogille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
Ihania!!
Koska lisäät reseptit ja teko-ohjeet??
Mua kiinnostaa kaikki noi välineet ja värit - ja mistä ihmeestä niitä saa?
Pikkuhiljaa lisäilen, eilen illalla tosiaan vasta aloitin tuota tekemään ja kuten arvata saattaa ei mulla ole aikaa kovin pitkiä aikoja istua koneella, sen verran vipinää tässä kotosalla on :) Mutta jos haluat kysellä jotain tiettyä niin laita sivujen kautta sähköpostia niin vastailen kyllä mielellään.

 
mäkin
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Käy lisäämässä blogisi blogilistalle! Saat varmasti paljon seuraajia.

Ja mitenköhän tämä tehdään?
:whistle: kysyy tumpelo :ashamed:
Mun mielestä siellä vuodatuksen hallintasivuilla on kohta mistä voit valita mihin listauksiin haluat sivusi, korjatkoon joku josolen väärässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Saisikos sen mustan kinuskin ohjeen, sen missä kick-patukoita ja kermaa? Kuulostaa tosi hyvältä.

Ostin kaksi pussia Kick-toffeita, yksi pussi on 150g. Niistä ei ihan kaikki menny, n.55 toffeeta laitoin ja siitä tuli sopivan notkeaa ja pysy hyvin kakun päällä.

eli kick toffeita n.55kpl ja 2dl vispikermaa keitetään kattilassa n. 30min. Sekoittele välillä ja ei tarvitse olla kauheasti lämpöä. Melkein vartti menee ennenkuin toffeet sulaa kerman joukkoon ja toinen vartti että sakenee sopivaksi. Kinuski näyttää ekaksi ikävän harmaalta mutta väri kyllä muuttuu kauniin mustaksi :) Ohjeen löysin alunperin Kinuskikissan sivuilta.
Ja on muuten tosi hyvää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kerrotko tarkemmin miten se pinjata on tehty? Mitä siellon sisässä ja miten täytit sen?

Eli puhalsin jätti ilmapallon. Sen päälle liimasin vedellä ohennetulla Erikeeperillä (liisterikin käy) sanomalehtisuikaleita neljään kerrokseen. Hiukan annoin kerrosten kuivua aina välissä. Ripustusnauhan voi liimata sinne kerrosten väliin. Viimeinen kerros on kreppipaperia. Sen jälkeen Ihan kartongista leikkasin silmät, viikset, korvat jne. ja liimasin ne siihen päälle.

Kittyn päähän silleen sinne takaraivoon leikkasin pienen aukon kun pinjata oli täysin kuivunut ja sitä kautta laitoin sisälle karkkeja, tarroja, ja muita ylläreitä. Aukon suljin sen jälkeen, eli en leikannut palaa kokonaan irti vaan jätin sen yhdestä reunasta kiinni ja sitten teippasin aukon kiinni siististi.
 

Yhteistyössä