Pesänrakennusvietti? Tai jotain :D

Eli siis onko muilla ollut raskausaikan tälläistä "pakko siivota joka nurkka" -oiretta. Itselläni olen nyt huomannut tälläisen, koko keittiö on jo hinkattu lattiasta kattoon kaikkia laatikoita ja jalkalistoja myöden..

Tavallaan rasittavaa, koska tulee paineita jos ei joka päivä saa tehtyä jotain, mutta toisaalta, ihan hyvä asia että tulee huusholli kerrankin siivottua perusteellisesti :D
Tämä tuntuu vain voimistuvan kun mennään raskautta eteenpäin, nyt ollaan melkein puolivälissä..

Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia? Tai jotain muita "pakko-oireita"? :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, juuri "pakko-oireista" siivoamista ja kodin järjestelyä. Kylppärikin tuli puhtaaksi vasta kolmannella peräkkäisellä siivoamisella. Jälkeenpäin kyselin mieheltä, miten hän kesti minua. Otti kuulemma sen luonnollisena osana prosessia ja jupisi vain itsekseen. Erityiskohteina oli juuri keittiö, kylppäri sekä vaatehuone.
Ei muuta kuin mukavaa odotusta.
 
Olen kyllä muutenkin kova siivooman,mutta kyllä siivoaminen on ollut vielläkin perusteellisempaa nyt,kun olen raskaana. Edes kaapeissa ei saisi olla epäjärjestystä ja kaikki pienetkin roskat lattialla saa mut näkemään punasta :D Ainankin on siisti koti kun lapsi syntyy. Meillä mies ja 2,5 v yrittää sotkea sitä mukaa kun siivoan,mutta olen kiitettävästi ollut hieman niskanpäällä..vielä :D
 
tokan odottaja
Samma här. Tämän viikon isompi projekti oli kylppärissä olevan poreammeen alustan siivoaminen ja saunan lattian pesu. Olin kyllä ihan uupu sen jälkeen koko illan.

Ja koen, että koko ajan on jotain tehtävä ja järjesteltävä.

Rv.23+3
 

Yhteistyössä