Peseekö teillä isä kakat?

  • Viestiketjun aloittaja arjen kiemurat
  • Ensimmäinen viesti
Wimmagimma
ihanku olisin vastannu tällaseen saimaiseen ketjuun jo aikasemmin...hmm...mutta siis joo,pesee isä tytön kakat.välillä yrittää jotain,ettei tarttis,mut pesee silti :)
 
Meillä on kolme lasta(4,5v,2v11kk ja 5kk ja nuorimmainen siis vain vaipoissa ja minä vaihdan lähes aina kuopuksen vaipat mutta jos pyydän miestä vaihtamaan niin silloin kyll äaina vaihtaa.ja myös jos poitsu on hänellä ja tulee kakka niin silloin myös vaihtaa.ja samoin isompien lasten kakat kyllä pesi.
 
myy
Meillä vaihtaa se, kuka asian huomaa ja paremmin ehtii.
Molemmat siis vaihdamme, eikä se ole mikään kynnyskysymys kummallekaan. Mä toki vaihdan useammin, kun mies on päivät töissä, mutta mieskin vaihtaa varmasti, jos on paikalla.
Ei meillä illallakaan mitään sääntöä ole, että mies silloin aina vaihtaisi.

Välillä tosin mulla on kädessä ihottumaa ja silloin mies vaihtaa enemmän, jos on kotona.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 08:53 mammali kirjoitti:
Kyllä pesee. Miesten pitää kyllä jaksaa ainakin hieman auttaa iltasella äitiä, vaikka olisi töissä ollutkin. Kyllähän mekin kaipaamme joskus lepohetkiä, vai mitä? =)
Ei naisen tehtävä ole pyörittää yksin huushollia ja huolehtia lapsista! Jos jääkaappi ja lapsiakin on yhteisiä, niin silloin normaali arkikin on yhteistä.
Jos mies vaivautuisi ajattelemaan muutakin kuin omaa napaansa, niin hän ajattelisi myös lapsensa parasta, eikä edes miettisi onko hänen tehtävänsä myös huolehtia lapsen hyvinvoinnista ja vaihtaa myös vaippaa AINA tarpeen vaatiessa.

ROOLIMALLIT ROMUKOPPAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
kyllä meilä lapsen isä oli aina lapsensakans ku tuli töistä ja minulla oli sitten iltasella omaa aikaa käydä kävelyllä ym.... ja pyllyt pesi, kylvetti ym.... ei tuottanu ongelmia ja aina töitten jälkeen hoiti lasta kuudelta nousi töihin.
 

Yhteistyössä