Pesetkö takapuolesi isolla asialla käynnin jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
Jaa, pitäisikö siellä vessassa olla sitten vielä vieraille pyyhe alapään pyyhintään varten. Vai kuivaako ne siihen vieras-pyyhkeeseen, joka on tarkoitettu käsille? Mun kokemuksen mukaan on tosi ikävä kuivata vessapaperiin suihkuttelun jälkeen, kun paperi kostuu hiutaleiksi persposkiin. :LOL: (itse en suihkuttele muuta kuin joskus kotona)
Ihan paperiin minä pyyhin. Pelottaa ajatus että jollakin on vessassa pyyhe alapäätä varten, onko sillä oma koukkunsa alhaallapöntön vieressä ettei mene sekaisin käsipyyhkeiden kanssa..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
Jaa, pitäisikö siellä vessassa olla sitten vielä vieraille pyyhe alapään pyyhintään varten. Vai kuivaako ne siihen vieras-pyyhkeeseen, joka on tarkoitettu käsille? Mun kokemuksen mukaan on tosi ikävä kuivata vessapaperiin suihkuttelun jälkeen, kun paperi kostuu hiutaleiksi persposkiin. :LOL: (itse en suihkuttele muuta kuin joskus kotona)
Ihan paperiin minä pyyhin. Pelottaa ajatus että jollakin on vessassa pyyhe alapäätä varten, onko sillä oma koukkunsa alhaallapöntön vieressä ettei mene sekaisin käsipyyhkeiden kanssa..?
Mulla on pytyn vieressä semmonen pieni pyyhe. Se on mun pimppipyyhe. :D Tosin se on meidän yläkerran vessassa, vieraat käyttävät yleensä alakerran vessaa.

Paperista jää niitä paloja.
 
totta kai
No mulla on ainakin niin hieno hipiä että se ärsyyntyy jo muutamasta pyyhkäisystä, vaikka olisi mitä pehmopaperia. Toisin se on varmaan niillä joiden takapuoli kestää vaikka hiekkapaperilla pyyhkimistä.
 
?
Oho. Luulin, että ihan yleisesti tapana pestä. En kyllä pystyisi pesemättä käymään. Ja ihan siihen paperiin sitten kuivaan (en käsipyyhkeisiin :) ). jos ei alapesua varten ole suihkua, niin sitten kostutan paperia etukäteen.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Meiks:
pesen!! puhtaampi olo =) ei jää paperisillpua ja jarrujälkiä tonne.
Ajatella miten joku ei pese ja jos mies sattuu vaikka suuseksiä ehdottamaan. Eikö ole vähän inhottava olo jos persamus on vain pariin kertaan paperilla sutastu eikä muuta :S Hyi saattaa haista siltä etäisyydeltä.
 
Ja piti vielä lisätä että MISSÄ MUUALLA tätäkin nyt ois voinu kuvitellakaan kysyvänsä..? Tällä palstan vastaajamäärällä vois tehdä tieteellisen tutkimuksen aiheesta (kuin aiheesta) :LOL: (Kaikkeen te viittittekin muuten vastata)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Meiks:
pesen!! puhtaampi olo =) ei jää paperisillpua ja jarrujälkiä tonne.
Ajatella miten joku ei pese ja jos mies sattuu vaikka suuseksiä ehdottamaan. Eikö ole vähän inhottava olo jos persamus on vain pariin kertaan paperilla sutastu eikä muuta :S Hyi saattaa haista siltä etäisyydeltä.
Siis antaako joku miehelle suuseksiä ennen kuin on käynyt alapesulla, en minä ainakaan. :eek:
 
Kiitos hyvästä aloituksesta! Olen itse joskus miettinyt asiaa, lähinnä sitä yleistä käytäntöä, mutta en ole tajunnut keneltäkään kysyä. Nytpä olen viisaampi. :D

ps. Itse kuulun pyyhkijäpuolueeseen, mies pesupuolueeseen.
 
Pesen!!! Jos en pesis jäis tosi likainen olo sillä pska on sellaista et kun sitä pyyhkii, se ns leviää hiukan ja tahrii kyllä ihoa eikä todellakaan poistu paperilla kokonaan. Jos ette usko tehkää testi prkl :LOL: . Pankaa miehenne peseen takalistonsa hyvin, odottakaa et paskoo ja pyydä vain pyyhkimään. Paa se sit kontilleen ja nuuhkase oikeen kunnolla ja katso kunnon valolla perää. Eipä taida ihan kukalle tuoksua ja puhtalle näyttää :D ;) . Ja EI; EN ole miestäni tsekannu.
 
vierailija
no miksihän sen alasuihkun tieteellinen nimitys on pimppipuhelin, jos ei sillä ole tarkoitus pestä pimppiä? en huuhtele hanuriani muutoin kuin päivittäisessä suihkussa.
 
on tääkin aihe..
En pese. Veikkaan, että niitten, ketkä joutuu pesemään, uloste on tavanomaista löysempää. Ei mulla ainakaan paperiin muutenkaan mitään tartu, ehkä joskus jotain. Jos pitäs käyttää tolkuttomasti paperia, että sais perseensä puhtaaksi, niin ehkä sitten käyttäisinkin, mutta tosiaan yks paperi riittää vallan hyvin ja sen jälkeen ei paperiin jää jälkiä vaikka hinkkais kuinka.
 
joopas
tähän oli kyl ihan pakko vastata :D

En pese, uskon että paperi ajaa lähes yhtä puhtaan tuloksen :D

lapsuuden kodissa meillä oli vessassa ihan persepyyhe, eli isomman tarpeen jälkeen jos halusi pestä hanurin ni sai siihen pyyhkeeseen kuivata , yak!!
 

Yhteistyössä