Pesuaineista...

  • Viestiketjun aloittaja Jessica83
  • Ensimmäinen viesti
Jessica83
Kysynpä nyt täältäkin... Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta pidätte hyvänä vauvanvaate pyykille? Siis sellaista, joka ei ärsyttäisi vauvan herkkää ihoa? Mitä uskallan ostaa kun niitä jauheita ja nesteitä on miljoonia erilaisia ja eri hintaisia?
 
Meillä on ainakin ollut käytössä dailyn sensitive eli se missä ei ole hajusteita... On myös ollut sitä miniriskiä ja lv:tä, mutta ne on pirun kalliita... Ei kai sillä muuta väliä ole kun katsoo ettei ole hajusteita ja sopii herkälle iholle.. Jotkut pesää vauvan vatteet samassa samalla aineella kun omansa..
 
Joo, eiks se ois hyvä ainakin aluks et ois hajusteeton ja herkän ihon pesuaine. Mä käytän Erisania. Se oli ennen vaan pulverina ja nyt sit vaan nestemäisenä, hyvin toimii molemmat versiot. Kun tämän pesuaineongelman kans painin esikoistani ootaessa, niin menin kauppaan ja otin halvimman herkän ihon ja allergiatestatun aineen... Ja ei oo ollut ongelmia. Mut kantsii varmaan sit seurailla ihoa et miten reagoi mihinkin. Ja vaihtaa sit ainetta, jos ei sovi. Kokeilemalla joutuu nää jutut kai kattoon, ei voi mitään.
 
minä olen käyttänyt miniriskiä ja lv:tä...molemmat olleet ihan hyviä.Tuttu pesi vauvansa vaatteet samalla pesuaineella, ku omatkin vaatteet...nyt vauvalla paha ihottuma..Suosittelen että ainakin aluksi käyttäisit jotain sellaista pesuainetta missä ei ole lisäaineita,herkälle iholle tarkoitettua ja hajusteetonta.
 
äitä
Minä olen käyttänyt Omo sensitive nestemmäistä pesuainetta ja softlan:in hajustamatonta huuhteluainetta ja on mielyttävän pehmeä lopputulos ilman silittämistä ;) Samat aineet edelleen käytössä vaikka poju jo 1v 4kk :D
 
Pauppi
Meillä käytössä minirisk, joka sopii oikein hyvin. Kerran anoppilassa jouduin pesemään jollain bio luvililla tai omolla, sensitiveä kuitenkin oli ja siitä tuli hirveä ihottuma päänahkaan. Kotiin kun tultiin ja pesin taas miniriskillä, niin ihottumakin hävisi kokonaan alun kortosoni- ja rasvaläträilyjen jälkeen.
 
Alussa käytin LV:n tuotteita tuonne 4kk:n ikään asti. Sen jälkeen ollaan käytetty kaikkia Dailyn tuotteita ja mitään ei meillä ole tullut. Tosin meillä on tytöllä hyvä iho ollut aina. Ei vaippaihottumia jne.
 

Yhteistyössä