Petaatteko aamusin oman ja lapsien sängyt ?

Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa ymmärtää:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
En. Sehän suositus, että sänky saa kuivua.... Meillä tosin pistetään peitto suoraan vain, kun on vieraita tulossa. Ja anoppi tai mun vanhemmat eivät kuulu edes luokkaan vieras ;)
Ei kai nyt sentään päivää tarvitse kuivua! Laiskuutta vaan.
Tottakai ;) Mutta mulla on yleensä kauniit lakanat, joten visuaalisesti ei ole mitään järkyttävää nähtävää.
 
huh kuinka siivotonta
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Tuli vaan mieleen ku itte petaan ja tuulelan aamusta lasten huoneet ,mutta oma repsottaa koko päivän :ashamed: :D
Meillä taas toisinpäin, meidän parisängyn petaan heti aamusta, mutta lasten sängyt jää sekamelskaan. Järkeä ei ole niitä edes pedata, kun repivät petaukset auki heti kuitenkin, meillä kun keskittyy kaikki elämä sängyn päälle lapsilla :D
Voihan lapsi lueksia sängyssä päiväpeiton päällä, ei kait koko päivää sängyssään ole ja päivävaatteessa petivaatteilla, yöäk.
 
OmituinenOtus
Aamutoimien ajan levällään kaikki sängyt, sen kuivattelun takia. Sitten kaikki ojennukseen ja varsinki jos ollaan johonki lähdössä, niin sängyt petataa heti ekana.

Kai mulla on neuroosi pittää paikat järestyksessä ku illalla ennen nukkumaanmenoa kaikki rojut pois lattioilta, pyykit koriin jne. ja aamulla kans, petit kuntoon yms.

Aina semmone siivo/siisteys ettei haittaa eikä hävetä vaikka kuka tulis käymään, vaikka talo saaki ellää tavallaa ja vieraat ajallaa.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja OmituinenOtus:
Aamutoimien ajan levällään kaikki sängyt, sen kuivattelun takia. Sitten kaikki ojennukseen ja varsinki jos ollaan johonki lähdössä, niin sängyt petataa heti ekana.

Kai mulla on neuroosi pittää paikat järestyksessä ku illalla ennen nukkumaanmenoa kaikki rojut pois lattioilta, pyykit koriin jne. ja aamulla kans, petit kuntoon yms.

Aina semmone siivo/siisteys ettei haittaa eikä hävetä vaikka kuka tulis käymään, vaikka talo saaki ellää tavallaa ja vieraat ajallaa.
Meillekin voisi tulla vaikka juuri nyt tekemään ohjelmaa, persoonallinen koti.
Paikat ovat kunnossa ja siistiä on sekä kaunista, persoonallista. Ei mitään paniikkia yllätyisjutuista koskaan.
Parveketta ja WC:tä myöten kaikki kondiksesa.
Varasto on heikko kohta, sieltä saisi paljon kantaa vaikka roskiin mutta kun pakko säästää.
 

Yhteistyössä